søndag 16. mai 2010

Oppladning til fest♥



Eg hadde vel egentlig ikkje tenkt å ha føre meg fleire innlegg før 17.mai...
Men,plutseleg fekk eg god tid ☺
Huset er "sjæina" og alle klede heng klare!
Eg har ikkje 17.Mai pynta hus,bortsett frå finstasen og bunaden..
Vi skal ikkje feire dagen her heime.. 
Mannen er på fjellet,lisje bror søv søtt og prinsessene er i kvilemodus i sofaen♥
Alle er under oppladning til feiring...☺
Etter lisje bror var komt i senga og stua var oppatt rydda,tendte eg lys og knipsa litt♥


 Stovevevasking fører alltid med seg litt forandring..
Blir så mykje kjekkare å vaske då!


Berre litt små forandringar....Dei store skal eg ta når nye vindua kjem inn...
Klarer nesten ikkje vente!


Ei gammal kasse har flytta plass og blitt snudd,med interiørblad lett tilgjengeleg..
Dette er min leseplass♥



Eg berre MÅ dele dette bildet av prinsessa vår med dykk♥
Ho er på veg til sine besteforeldre med dessert i handa...♥

Ein liten forsmak på 17.mai i raudt,kvitt og blått!
Blåbær,jorbær,kvit marengs og vanilje/fløte krem...


Med desse bilda frå heimen ønskar eg alle ei flott 17.Mai feiring

 ♥



28 kommentarer:

  1. Som alltid; lekkert!! ♥
    Alltid inspirerende å titte innom hos deg ♥
    Desserten ser jo sååå god ut!

    Ha en strålende 17.Mai ♥ Klem fra Jatte!!

    Hipp Hipp, HURRA ♥

    SvarSlett
  2. hei Astrid,
    ååå så nydelig hos deg i kveld,ja som alltid.
    du har en så herlig stemning i hjemmet ditt,
    koselig dere har det. nydelig det siste bilde,for en vakker dessert hun skulle dele med seg.
    blir nok en herlig dag i morra,
    vi håper på sol å varme,
    ønsker deg og dine en herlig 17mai feiring.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  3. Kjempe flotte bilder! Skulle gjerne hatt din stue! Alt er så fint satt sammen. Desserten så deeilig ut!

    Må ha en flott feiring imorgen! ;)
    Klemmer

    SvarSlett
  4. Titter innom for å ønske deg og dine kjære en fantastisk fin 17 mai feiring, kos dere masse ! ♥♥♥ Nydelige bilder du viser, og den desserten ser helt herlig ut. ♥♥♥

    Nyt resten av kvelden vennen ! :)

    God klem fra Anette

    SvarSlett
  5. Så nydeleg du har det i din 17.mai-klare heim :)
    Eg digger alle detaljane dine!:)
    Og desserten såg yummy ut;)
    Ha ei strålande feiring imorgon og ein kosleg kveld!
    Klem:)

    SvarSlett
  6. Hipp hurra til deg og dine også
    Nydelige bilder som vanlig
    Smil fra monika

    SvarSlett
  7. HEI ASTRID ! Nydelig stove du har med utrulig masse flotte ting. Ønsker dokke ein flott 17 mai feiring !! Klem ♥ MILLA ♥

    SvarSlett
  8. Hipp hipp hurra til dere :)
    For noen vakre bilder.. ble kjempe lekkert med de nye forandringene :)

    Ha en flott 17 mai feiring ,med dine kjære :)
    KLEMS

    SvarSlett
  9. Lekkert:)morro å vaske hvis man kan stæsje litt også.sånn blir det bestandig hos meg.*ler*
    håper dere får en flott dag i morgen.
    -Hipp Hipp Hurra-

    klemmer til deg:)

    SvarSlett
  10. hjemmet ditt er så delikat - det er en fryd for øye så se blider fra stua di. Og den desserten da hmmmmm skulle ønske jeg skulle kose meg med den i morgen.

    Hipp hipp hesian hurra for 17. mai
    ønsker dere en flott feiring

    klem anita s

    SvarSlett
  11. Så flotte interiørbilder du viser! Falt helt for skapet ditt, og det flotte bordet i stua. Nydelige foto!! :) Ja, man får lyst til å ta bilder når man er fornøyd med rydding og sjaining. ;)

    SvarSlett
  12. åååååhhhh......finnes det en eneste krok hos deg som ikke er stappa full med stemning?? fantastiske bilder som vanlig :)
    ønsker deg og dine en fantastisk feiring i morra!
    klem fra Barbro

    SvarSlett
  13. Skjønne bilder!! Liker bloggen din veldig godt, kan jeg legge deg til i bloggelisten min?

    Ha en strålende 17 mai!

    A-H

    SvarSlett
  14. Flotte bilder du viser frem!!

    Skjønne jenta di, den desserten høres kjempegod ut!

    Ønsker deg og dine en flott 17 mai!

    Klem

    SvarSlett
  15. Hei Astrid
    Herlige bilder som alltid her hos deg, en stor inspirasjon... lyst og mange lekkre detaljer. Ønsker deg og dine en riktig fin 17. mai feiring. Klem fra Mette

    SvarSlett
  16. http://landstil.blogspot.com/2010/05/har-du-norges-mest-inspirerende-hjem.html

    har du meldt deg på her?? det BØR du!

    klem fra Barbro

    SvarSlett
  17. Nydelige bilder og kjempesøt jente.
    tror jeg har ønsket deg god 17mai,men sier det igjen:))
    Ha en superfin 17mai:)
    Klem

    SvarSlett
  18. :)Hei. Så flotte bilder av en delikat stue og den desserten så veldig fristende ut. Ha en flott dag i morgen. :)Mette.

    SvarSlett
  19. Veldig fint hjemme hos deg altså!! Skikkelig delikat kake. Gleder meg til egen kakespising i morra ;)

    Ønsker deg og dine en herlig morgendag!

    Klem Madelén

    SvarSlett
  20. Nam for ein dessert☺

    Ynskjer deg og dine ei kjempekoseleg 17 mai feiring☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  21. flotte bilder!!!

    ønsker deg og dine en flott 17 mai feiring

    klem beate

    SvarSlett
  22. Har de har en vakker 17 Mai!
    Hilsener Bille

    SvarSlett
  23. Hei :)
    Alltid like kos å se filder fra dere :)
    NYDELIG rett og slett :)

    Ønsker deg og dine en flott 17 mai feiring.

    Klem Siw

    SvarSlett
  24. Hei ♥

    Kjempelekre bilder!!!! Likte spesielt godt dei 2 første , utrulig flotte krok!!! Og det skapet var digg og lykta passa so godt der so den heng ved siden av!!!!! Ja ditta kan du lisja ♥

    Mmmmmm såg godt ut det som prinsessa di skal levere ♥

    Hehe såg na mini oxså under her hehe...så søøøt atte :)) Mange flotte inspirerande innlegg , du må gå interiørskulen , eller forresten en skulle tru du hadde gått den allerede hehe...

    Ha en nydelig dag frøken ♥

    Klem :)))

    SvarSlett
  25. Hei på deg Astrid. ;o)

    Så fin og koselig stua di er da. Liker godt det gamle skapet ditt. ;o)

    Ha en fin dag i dag alle sammen. Må dere spise masse pølser og is! hehe

    Klem fra Simone ;o)))

    SvarSlett
  26. Herlig bilde av vakre jenta di:) Du har det så flott!! Snakk om gjenomført og koselig! Ha en fortsatt fin kveld♥

    SvarSlett
  27. Hei :)

    Kunne øsnke huset her så like shina ut som hos deg nå *ler litt* for her er hele menyen på duken enda og ho mor sitter med rompa godt i sofan og spiser dessertrester ;) Den desserten ble stor suksess altså :) Tenkte det var bedre å spise den i dag når jeg alikevel er stappmett og uvel enn i morgen når jeg sikker prøver å være streng med søtspising ;) Gleder meg til hverdager og hagepusling o.l. igjen jeg nå :)

    Håper dere har hatt en koselig dag sammen ♥

    Klem

    SvarSlett