lørdag 8. mai 2010

GOD HELG med blomster i stua ♥


Hektiske dagar i heimen....Med lite tid til blogging..


Tok i går ettermiddag litt bilder i det fine lyset som sola gir♥


Eg var innom dei fleste blomsterbutikkar i går etter lyserosa peonar....Utan hell...
Vart i staden brudeslør..Desse rosa blomstrane hugsar ikkje eg navnet på...Men,fine er dei iallefall♥

Bilderama frå Kid har eg mala kvit..


Klikka du på bilda,får du dei større..

Favoritt plassen til lisje Olav Andreas!


Blomsterglede på kjøkenbordet♥.....


På peishylla♥......


Og på stovebordet♥.....



Eg er heilt overvelda over alle dei gode orda dokke herlege damene la att her i forige inlegg..
Tusen ♥teleg takk!

Vil også takke deg Tove Elin for ein kjempe kjekk klubbkveld i går♥


No skal eg i gang med planlegging ov morgadagens meny,handling og litt andre sysslar i heimen♥
I morga får vi besøk av familia frå øya☺☺
Det gledar vi oss til♥

Gratulerer med dagane til alle dokke som har konfirmantar i helga♥

Ein god laurdag ønskast til alle♥

17 kommentarer:

  1. Så koselige bilder!
    De rosa blomstene ser ut til å vær Lisianthus eller Eustoma som de også kalles.
    Ha en fortreffelig helg!
    Klem fra Jijji

    SvarSlett
  2. Heia. ;o))

    Så vakre blomster du har kjøpt inn Astrid. Reine sommeren hos deg. Lillegutt er jo bare så søt der han styrer rundt. ;o))

    Ha en fin helg og kose dere masse!!!

    Klem Simone :o)))

    SvarSlett
  3. Så flott hjem du har.
    Jeg er innom bloggen din hver dag og leser.
    God helg til deg!

    SvarSlett
  4. Så lekre bilder, Astrid :)
    Sommerlig inne hos deg!!! :)

    Her er vi på tur ut døren, det er herlig tid på Amfi sentret.. så vi må dit å hoppe i hoppeslottet :)

    Ha en super helg, min venn :)

    Klem fra meg i svingen!

    SvarSlett
  5. Koselig med blomster til helgen...
    Her kom far med 40 roser i dag, koselig!

    Nydelige bilder fra hjemmet ditt, mange fine små detaljer som gjør det så trivelig.
    Den herligste "detaljen" du har,
    er den lille tassen bak stolen...:-))


    Klem Beth`s småting...

    SvarSlett
  6. Blomster og sol, det er livet! :D
    Jeg skal til Plantasjen i morgen, gleder meg! :)

    SvarSlett
  7. Så koselig med friske blomster til helga!
    Ønsker deg og dine en fantastisk helg!
    Klem!

    SvarSlett
  8. Nydelige blomster!
    God helg! :)

    SvarSlett
  9. Man blir så glad av disse blomstene, ja:) Fine bilder fra den koselige stua di.
    Ha en flotters helg:)
    Klem, Randi

    SvarSlett
  10. Så utrolig fint på brettet ditt,alltid så herlige bilder hos deg!! Peonene våre hagen begynner å titte opp fra bakken,gjette om jeg gleder meg til de blomstrer..
    Kos deg videre i helgen♥
    klemmer

    SvarSlett
  11. Kor vårleg og herleg du har det heime Astrid!:) Eg hadde tenkt å kjøpe blomster til helga.
    Men har visst gløymt det, så no sit eg er blomsterlaus;)
    Kor herleg lisjeguten din er!:)
    Kos deg!
    Klem:)

    SvarSlett
  12. Så nydelig blomsterbukett :)
    masse fine bilder fra heimen din.
    Klem fra Elin

    SvarSlett
  13. Nydelige blomster og for et vakkert hjem du har! Så koslig, romantisk og delikat!

    SvarSlett
  14. så koselige bilder! ser at det er en fantastisk stemning i heimen din :)
    ha en god lørdagskveld!
    klem fra Barbro

    SvarSlett
  15. Koselige bilder fra ditt vakre hjem!
    Kos deg i moren med besøke ditt.
    Klem : )

    SvarSlett
  16. Stemningsfulle bilder :)

    Vi skal selge leiligheten, så stua er et resultat av min samboer. Men jeg fikk da lurt inn noe som var "litt" romantisk likevel :)

    Gleder meg enormt til vi får kjøpt oss en større plass å bo, så jeg får blogge litt fra hus og ikke bare enkelte detaljer!
    Og ikke minst mere plass å røre oss på!

    Klem til deg Astrid, fra meg

    SvarSlett
  17. Stikker innom for å ønske deg en fin søndag, selv om den sola som værdamene har snakke om ikke kommmer....
    Nå angrer jeg hvertfall på at jeg ikke kjøpte blomster sånn som jeg hadde planlagt innei mitt lille hode, men hadde vist ikke så god tid på lørdag som jeg trodde...
    Jaja, kommer en ny uke med nye muligheter:):)
    Klem Aina

    SvarSlett