mandag 9. november 2009

UTFORDRING!


Eg har fått ei utfordring ifrå Bella med denne vakre & inspirerande bloggen:
om å fortelje 7 ting om meg sjølv
& gi vidare utfordringa til 7 andre!

1.Eg elskar interiør
2.Må ha sjokolade helst kvar dag!Blir glad av det rett og slett :)
3.Synest Grace anathomy er kos å slappe av til:)
4.Elskar barna mine og familia mi, betyr alt for meg!
5.Er avhengig av å ha prosjekt på gang;)
6.Alt for glad i shopping!!
7HATAR mobbing,urettferdigheit og barn som har det vondt!!


Ønsker å utfordre desse 7 herlege damene,
med 7 inspirerande å flotte bloggar!
(Berre visst du ønsker det!Og på gøy:)
(Sjølvsagt ingen tvang;)


Ellers minner eg på give awayèn min i morga:)




3 kommentarer:

  1. Så koselig å bli "litt kjent med deg"! :) Som alltid - skjønne bilder... Drømmer meg lett bort her hos deg!

    Klem!

    SvarSlett
  2. Å så morro å lese litt om deg!! Og hyggelig at du vil gi den videre til meg:D Det setter jeg pris på!!

    SvarSlett
  3. Hei :)
    Sånne svar ville jeg å ha gitt :)
    Var så godt å få sitte å lese å ta til seg nye tips på bloggene i dag...

    Ha en fortsatt fin dag.

    Klem Siw

    SvarSlett