onsdag 18. november 2009

Fridag :)


Har spraya kvit eit sia brett(var raudt før)


Vi har laga sjokoladekake:)Vårt herlige fadderbarn og mammen kom
på besøk:)
Lykkeliten har hjelpt mammen sin :)


Bordet fekk stå fint dekka i ca 1min! Hehe:)
Sjekk handa på første bildet:)
(klikk på bildet for å sjå nærmare:)

Så innen 1min blei det sjokolade på alt mamma`s kvite!!
Så kom ein kjekk venn;)


 Olav Andreas:)til venstre &Haakon:)


disco:)



No skal vår lykkeliten sove natta:)
Så er det personalmøte!

ØNSKAR ALLE EIN STRÅLANDE ONSDAGSKVELD:)




11 kommentarer:

  1. Å for en skjønn liten gull, det er jo godt med sjokolade.
    Høres ut som du har hatt en flott dag.
    klem fra marilyn

    SvarSlett
  2. Hehe...så skjønne ;) Sjokoladen kan heldigvis vaskes bort ;)

    SvarSlett
  3. Hehe, skikkelige kompiser det der! :D

    Knallfint brett, lekkert i hvitt! :)

    SvarSlett
  4. Så herlige!! Fri her i dag og,har vakset hus og laget 54 juekort....svært fornøyd med meg selv!!

    SvarSlett
  5. Nåå, so søte!

    Brette var skikkeleg fint:)

    SvarSlett
  6. Hei Lissjemor :) Tusen takk for flotte ord på bloggen min! Eg blir så glad eg! :) Og så blir eg aldri lei av å prøve å formidle stemningar... Veldig fint bord hjå deg! Og sånne små hender er vakre... Vurderar å lage eit innlegg om det i morgen? Trur lillebror held på å bli sjuk, så då må eg halde meg inne. Ha ei god novembernatt! Søv gøtt...

    God klem frå Elin :)

    SvarSlett
  7. Du vant konkurransen se inne hos meg ;)

    SvarSlett
  8. Heisann. For noen herlige bilder av vakre småtroll:)

    Takk for utfordringen jeg fikk av deg! Jeg skal selvsagt ta den, må bare "få ut fingeren" :)

    Ha en fortsatt fin uke:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  9. Så koselig, hyggelig for de små...

    SvarSlett
  10. Herlige småtroll;)
    Brettet vart kjempefint:)

    Ha en fin dag
    Klem Nina

    SvarSlett