onsdag 4. november 2009


Henta inn mamma`s skøyter frå garasja!
Der ute kan dei sjølvsagt ikkje henge!


Inne i gangen ilag med mamma`s gamle konfirmasjonskåpe
skal dei ta vinteren:)

Mamma har også gitt meg denne gamle kofferten!
(mi snilde mamma altso:):)
Ho har spraya den gull for ei tid tilbake!15 år sida skulle det meste
vere gull!
Men,no er det kvitt som gjelder!
Denne skal  til kvitspray behandling:)

Kjøpte ei gammal messingkrune på bruktbutikken!
125kr!
Den har også blitt spraya:)
Må stæsje den litt med div. småtteri.
Små sølvhjerter og
lerke greiner med småkonglar?
Dei er så dekorative:)
Fekk ikveld vite at dersom eg vil ha kremfarga stoltrekk,
så får eg dei om ei veke!
Då var valget enkelt:)
Dei kvite kunne eg risikere å vente på til over jul!!
No way!!
ÅÅÅ kor eg gleder meg:)

Tusen takk for alle koselige kommentarar frå dokke:)
Sett utrulig stor pris på dei:)Og alle lesast nøye igjennom:)

EIN GOD KVELD ØNSKAST:)

18 kommentarer:

  1. Skjønne bilder:)Lyskrona vart fine;)
    Va heldige da,so slepp du å vente so lenge på stoltrekka:)

    Klem Nina

    SvarSlett
  2. Å, so fine skøyter! OG so fint du har hengt dei opp!! Du viser mykje fint, also:)

    Ha ein strålande kveld/natt:)

    ANita

    SvarSlett
  3. For en god ide! :) Lurer på om jeg finner mine gamle skøyter oppe på loftet. ;)

    Klem

    SvarSlett
  4. Hei.
    Så koselig at du henger opp gamle ting etter mamman din. Dekorativt og litt nostalgisk da vel.
    Jeg har alt for liten gang til noe ekstra.
    Lampa ble også kjempesøt. Kvitspray er "gull" verdt!!!
    Klem Ann<3

    SvarSlett
  5. Så fint. Jeg har også gamle skøyter som jeg pynter med når desember kommer. Synes det er litt tidlig å henge de opp enda :-) Klem fra meg

    SvarSlett
  6. Så fine saker! Nydelege skøyter.
    Ser ut som om du har det verkeleg vakkert hos deg:)
    Klem Anneskaar.com:)

    SvarSlett
  7. Så lekkert! Sjønner godt at skøytene ikke kan henge i garasjen. De var jo såååå fine på veggen, sammen med hjertet.
    Klæm Susanne

    SvarSlett
  8. ...myyye lekkert her hos deg...
    klem og fiiin dag...

    SvarSlett
  9. 125 kr for den lampa, for et kupp! :D

    SvarSlett
  10. Heisan :o)
    Så flink du har vært med å få messingen hvit! Det gjør seg bedre det ;o) Har malt en del hvitt jeg også. Blir så lyst og fint da. Tusen takk for koselig innlegg på min blogg :o) Blir så glad når jeg får kommentarer, men det blir vel alle :o) haha... Det var en fin ide med skøytene på veggen. Jeg har et par et eller annet sted, så jeg får vel finne de. Det er en fin blogg du har. Jeg er helt fersk i dette her, men håper at det kommer seg. Får mange fine ideer i alle fall ;o) Ha en flott vinterdag. Klem fra Gro

    SvarSlett
  11. Så fin skøytene var, de gjorde seg veldig godt på veggen:) Det er jo en super dekorasjon på vinteren:) sku ønske jeg hadde tatt vare på mine skøyter.
    Klæm

    SvarSlett
  12. Så fint og henge skøytene i gangen. Jeg har mine på vaskerommet om sommeren og ute på garasjeveggen om vinteren.
    Det var så fin krok de hang på også.
    Kåpen var kjempefin.
    Det var kjempefint med trekk på stolene. Det ønsker jeg meg også,sukk:))
    Tusen takk for hyggelig hilsen på bloggen min.Jeg setter stor pris på det.
    Klem Synnøve

    SvarSlett
  13. Oi oi her var det mye lekkert!!! Åh de skøytene da!! herlige!! og så nydelig perfekte slitt!! Jeg gir meg ende over i alt det flotte du eier!!!

    Stor klem:D

    SvarSlett
  14. hei vennen,koselig med sköyter, mine er små barnesköyter og de henger oppe hele året(og jeg som hater vinteren"!!!!!)
    blir spennende se bildene på trekka dine,de er sikkert like lekkre som resten av heimen din.
    klem bella

    SvarSlett
  15. Tusen takk for koselige ord på bloggen min :)

    alltid hyggelig når nye titter innom ;)

    Kjempefin blogg du har også!!! Kommer til å følge med her! :)

    Ha en fin helg!

    :) Ann K

    SvarSlett
  16. Så skjønne de skøytene var! Jeg kjøpte noen på loppis for et par uker siden, sambo så meget skeptisk på meg da jeg sa de skulle være til pynt i gangen... hehe!

    Koselig den lysekrona di ble også!
    Ha en fantastisk helg, Astrid!
    Klem fra meg :)

    SvarSlett