mandag 22. april 2013

Inspirert av Wenche i God Morgen Norge!
Med grov grunndeig kan ein lage så mykje godt.
Horn fylt med cottage cheese, basilikum og soltørka tomat.
Eller smøre dei med pesto, kremost, raspa ost osv.
Strø på skinkebitar, pølse..
God niste på jobb/skule/barnehage.
Med pålegg og/eller salat til.
Også godt til supper av ulike slag.
Tek du opp frå frysaren om morgonen
er dei tinte og ferske til lunsj.
Eg har brukt kveitemjøl kun til utbaking.
Youghurt naturell og raspa gulrot i deiga,
grov deig blir då ekstra saftig.
Helsing Astrid
 

19 kommentarer:

  1. Snakker om lyst og lekkert du Astrid:-) var jo veeeeldig hærlige og ikke minst lyse bilder du viser her:-) kjøkkenet ditt må være en drøm og være inne på:-) hornene du har bakt så veldig fristende ut må jeg si;-) fikk lyst til og bake litt selv jeg nå kjente jeg. Men er vell leggetid nå for min del;-) jobben kaller imorgen også;-)
    Ønsker deg en strålende mandagskveld videre:-)
    Stor klem fra Linn:-)

    SvarSlett
  2. Mmmm, det så godt ut!
    Du har et super fint kjøkken...
    Klem

    SvarSlett
  3. Det såg godt ut ja ;-) Må teste dette en dag.
    Flotte bilder forresten.

    SvarSlett
  4. Herleg! Eg såg nettopp programinnslaget i opptak. Med meg får det bli ein annan dag ...

    SvarSlett
  5. NAM så utrolig godt ut :D

    Ha en finfin uke,
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett
  6. Hei Astrid! Så flink du er med alt i hjemmet :) Tenker at du er like flink på alle områder...dyktige du :)

    Klem, Anne <3

    SvarSlett
  7. Så godt det ser ut!! Enig i at yoghurt gjør bakst og kaker ekstra saftig. Bruker ofte både kefir og matyoghurt også.

    SvarSlett
  8. Nam nam- både godt og sunt :)

    Nyt dagen klem fra Monica

    SvarSlett
  9. Det såg veldig godt ut.
    Og så flott å bake noe som er både godt og sunt.
    Da kan en spise med god samvittighet :)
    Ha ei fortsatt god våruke :)

    SvarSlett
  10. Åååhh så deilige de hornene ser ut! Jeg pleier å lage horn med ett annet fyll, disse her så veeelig gode ut og så var de litt sunnere enn min variant:) Fine bilder fra kjøkkenet!

    Ha en flott uke, Astrid! Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  11. Mmmmm, de så knallgode ut! Skulle gjerne likt å sittet å drukket kaffe på de koselige kjøkkenet ditt, og fått servert slike :).

    SvarSlett
  12. Hehe,jeg ble også inspirert av god morgen norge i går;)Men jeg lagte de som rundstykker uten fyll,kjempe gode;)Knall fint kjøkken du har;)

    SvarSlett
  13. oj, nam nam.... har du heile oppskrifta?? :) her blei eg inspirert!

    Ha en fin nye uke i det fine kjøkkenet ditt.....

    Klems Diana.

    SvarSlett
  14. Dette så fantastisk godt ut! Takk for tipset, så deilig med alternativt i matpakken! Ha en herlig kveld! Klem fra Nina

    SvarSlett
  15. Mmmmm......dette så bare utrolig godt ut:)
    Herlige bilder og veldig fristende:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  16. De fyllte hornene så virkelig gode ut! Kjekt å ta opp fra fryseren når man trenger det:)
    Herlige bilder fra kjøkkenet ditt:)
    Ha en fortsatt fin uke! Klem

    SvarSlett
  17. Hei Astrid ☺

    Kjekt å sjå at du er i full sving på bloggen att!!!!!Herlege innlegg nedover her♥
    Eg sjølv slit både med kreativiteten og blogglysta:( Føler eg har vorte litt "metta" av interiør rett og slett.Iallefall når det gjeld fornying,oppussing,prosjekt osv....Får pussle litt med det ei stund til,so får eg sjå;)

    Freista å prøve horna over her!!!!NAM♥♥

    God fredag og god helg kjære deg ☺

    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  18. De så kjempgode ut Astrid!:)

    SvarSlett