lørdag 16. januar 2010

HØG ROSAFAKTOR I PRINSESSESTUA:)



Her kjem det enda eit rosa innlegg;)

For i kveld er det nemleg høg rosa faktor i prinsessestua:)

Fem skjønne jenter har samla seg i prinsessestua i kveld<3
Våre to prinsesser har i førmiddag vaska badet sitt og rydda i stua si:)Og planlagt handling av mat.....



Nøye pådekt bord med kvit duk,blondebrikker og rosa fat !
Ein bukett med svak rosa tulipanar måtte sjølvsagt vere med heim frå butikken:)



På menyen stod det pizzabaguetta med salat og rømmedressing..
"Drink"laga i blender,sprite brus,isbitar og lime:)
Kanten på glasa dyppa dei i lime og sukker og pynta med ei limeskive!
Så lekkert, så lekkert!
Eg fekk sjølvsagt ikkje knipsa dette....

Til dessert svinga ho mor seg å laga sjokolademuffins i sine nyinnkjøpte ildfaste former!



Kjøpte desse søte formene på glassmagasinet!
Og det aller kjekkaste...Halv pris på alle varer i butikken:)
Det blei fem rosa og fem blå til den herlege sum av 200kroner:)
LYKKE:)



Då eg kom ned med pizzabaguettane var det tendt masse lys, musikk i bakrunnen(Britney Spears nyaste samleplate)
god lukt(parfyme,hihi:)og smilande glade og vakre prinsesser var samla rundt bordet:)

Dette blir eg rørt av!Tenk at dei har blitt så store...Dei er så flinke...Og veit så godt kva dei vil:)
Det er klart at ei stolt mamma måtte blogge denne flotte kvelden som er nede i prinsessestua!

Sjølve "festen"skal forbli deira, utan å bli blogga!
Men eg kan garantere dei har det kos,for det høyrest herleg latter opp til oss:)



EG ØNSKAR ALLE EIN GOD LAURDAGSKVELD
&
EIN FLOTT SØNDAG<3


19 kommentarer:

  1. så koslig det hørtes ut og så fint du har pyntet. mi prinsesse har gått over til rødt nå, men nå har jeg begynt med rosa igjen....

    SvarSlett
  2. Aaaaw, jeg bli jo rørt jo!! ;) Må si de er lik mamma'n sin, kan å ordne det koselig! Ha en fortsatt fin kveld i festhuset!! :D

    SvarSlett
  3. Nydelig! Så artig.. har arvet mor sine gener :)

    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  4. For ett koselig pynta bord,ja de har vel arvet noen aner fra deg tenker jeg...de unge er flinkere en vi tror,Det viktigste er att de får slippe til uten att vi skal tenke på rot og söl.
    Ha en underbar helg vennen.
    klem bella

    SvarSlett
  5. Åh!! Nå fikk jeg lyst på en muffins altså!

    SvarSlett
  6. Så nydelig den stua er!!! Og det så ut som dere har hatt en hyggelig kveld rundt det bordet... Kos deg videre i helga! :)

    SvarSlett
  7. så utrolig skjønt, ikke rart di koser seg i den nydelige prinsessestuen, virkelig prinsesser verdig. Og de muffinsformene, sukk de er bare såååå skjønne. God klem fra Monica

    SvarSlett
  8. ååå dette innlegg varmer et morshjerte,
    så koselig,ja er det ikke fælt å fort tiden går,men skjønt å.var jo så nydelig her med rosa .
    sånne muffinsformer har jeg å,hihihi i lyseblå å hvit,bruker de til dessert å muffins,
    ønsker dere en herlig søndag,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  9. Så herlig!! Det virker som du har noen fantastikse barn!! ( kan du fortelle meg oppskriften ?? :p ) hihi. De muffinsformene var herlige!!

    Ligger en utfordirng til deg inne hos meg:)

    SvarSlett
  10. Så herlig! Skal virkelig si de hadde disket skikkelig opp. Nydelig dekket bord også, hmmm, hvor kan de ha alt dette fra tro;)
    Ser ut til at du har lært opp jentene dine bra.
    Muffinsformene var også helt nydelige!!!

    Ha en fin søndag!
    Klem, Anita:O)

    SvarSlett
  11. jeg blir så glad av å lese koselige "prinsesseinnlegg" fra deg :) høres ut som om du har fantastiske jenter som koser seg masse med alt det fine mamma gjør for dem! Og om noen år så har jeg også store prinsesser her i huset (smelter litt av den tanken ;) )

    nydelige former med muffins i. tror jeg skal se om det er flere igjen på glassmagasinet for vi skal snart feire rosa ettårsdag her hos oss :)

    :) Ann K

    SvarSlett
  12. Å så fint du pynter:))) Å så fin stue du har, kjempesøt!!

    Ha en fortsatt god helg!!

    Tone

    SvarSlett
  13. Så herlig når prinsessene kosar seg slik! Herlig pynta bord, nydlige muffinsar og heilt sikkert utruleg fornøgde prinsesser!!

    God søndag!

    SvarSlett
  14. såååå koooselig du hadde gjort det dååå:)

    SvarSlett
  15. Herlig :) nydelig pyntet - en ekte prinsesse verdig :) ser for meg at de kosa seg masse-masse!!!

    søte muffinsformene dine var :) alltid gøy å gjøre kupp på salg :)

    ha en fin kveld :)

    klem fra Lisa

    SvarSlett
  16. Så lekkert dekket!!
    De muffinsformene tok helt "kaka"...her i huset måtte det blitt blåe former, men det fins vel ikkje...
    Ønsker deg en nydelig uke,klem Hanne

    SvarSlett
  17. Så koselig det høres ut. Trur nok de har kost seg masse ja:) Nydelig pyntet, de slektes nok på mor si der ja;)
    Ønsker deg en super søndagskveld og ei flott kommende uke:)
    goklem til deg Astrid.

    SvarSlett
  18. Så koselegt innlegg :D
    Kjempefint med rosa da ;-) Eg elskar i alle fall fargen :D
    :o)

    SvarSlett