torsdag 14. oktober 2010

Vennskap..


Har kjøpt ein ny lampe..

Litt spesiell..
Men,etter nokre dagar  ser eg at eg likar den godt..


 Den brune lampefoten er kjempe fin..
Men,skjermen er litt hmmmmmm..
Annaleis iallefall..

Lampen er av Nordal.


Eg har ikkje hatt tid til blogg denne veka..
Det har gått i eitt med alle slags husmor/familiesysslar.


I går kveld prioriterte eg litt vasking av heimen..

Støvtørkinga i stova gav med gode oppdagelsar fleire smil..

Lisje bror har gitt engelen på bordet ei bok om kjærleik i staden for te lys...


Og sørga for at bæen ikkje står åleine..
Under leike oppryddinga ved sengetid hadde eg på plass att denne pusslespel sauen..

Men,i dagtidleg var han på plass att..

Mammaen har teke hintet,og i
 kveld lot eg han stå!


 Farfors Krambod har no masse herlege Durance produkt inne..
Luktekonvoluttar..
Ah...Nydeleg!


Har i ettermiddag baka krydderkake og fire brett med knekkebrød..
I morga er det fridag og helg!
Lykke!






Og som vanleg..Nye roser..
Berre MÅ HA!


TUSEN TAKK
for alle fine ord denne veka.
Har ikkje vore innom andre bloggar heller noko særleg..
Men,no er det helg..
Ønskar og takke 
anonyme
Christine og Martine for gode ord.



GOD FREDAG ALLE SAMAN!





33 kommentarer:

  1. Koselg innlegg♥
    Har vore bloggefri ei veke eg og, må gjere litt andre prioriteringar innimellom♥

    Familietid er VIKTIG♥

    Ønsker deg ein fin fredag og ei god helg!!

    Bloggast ;)

    Klem Anita♥

    SvarSlett
  2. Herlig lampe!! Likte godt skjermen på den! LOVE IT!! :)
    Så herlig lisje Olav er.. med boken til engelen og puslespillsauen! :)

    Ha en nydelig helg, Kjære deg! Kos deg med din herlige familie! Her blir det hyttehelg! Kos!

    Klem til deg!

    SvarSlett
  3. Så flott lampe, synes den passer supert inn i ditt interiør. Lekkert. :)

    SvarSlett
  4. Owwww....your blog is so lovely everytime again and again.....i like to come here......have a nice weekend darling.......love Ria..

    SvarSlett
  5. For noen søte og herlige oppdagelser du gjorde på di lille rydde runde♥ Bare helt nydelig.

    Flott lampe du har fått i hus,den var litt anerledres ja ,men veldig fin.

    Og må si da har vært effektiv på kjøkkenet i dag, kake og masse knekkebrød. Men vet jo at du er ei effektiv dame:)

    Nyt helga og fridagen Astrid
    Klem

    SvarSlett
  6. Lampeskjermen var jo kjempeflott! Passer perfekt inn hos deg :)
    Så herlig liten pjokk da ;)
    Ha en strålende helg!
    Klem fra Barbro

    SvarSlett
  7. Smiler stort av den sauen! <3
    Du skriver om vennskap, og jeg om uvenner, la oss si det slik, en av oss er positiv, den andre negativ! I'm just sayin'! Hehe...

    SvarSlett
  8. God kveld kjære deg ;) synes lampen er fin jeg, passer perfekt ,)
    Nydelige bilder ,) Du har det så lekkert♥
    Så herlig å lese om din lille oppdagelsesrunde,
    så søt han er da ;)
    Nyt av kvelden♥
    Klem fra meg, Anki

    SvarSlett
  9. Hei og hå ♥

    Titter innom for å ønske deg og dine en fin helg (Litt på forskudd)... ☺ ☺ ☺

    Nydelig lampe ja... ;)

    Klemmer fra MV ♥

    SvarSlett
  10. Kos deg med fridag og nybakte knekkebrød til frokost i morgen!
    Det første jeg tenkte da jeg så lampa di var: "Hmmm..., er den helt lisje Astrid"? :-))

    SvarSlett
  11. Hei Astrid!!Du har vinne en ramme fra Lisbeth Dahl på min Give away,GRATULERE!!Send meg navn og adresse og jeg sender den avgårde til deg..Ha en flott helg til deg og dine:)Klem Linda.)

    SvarSlett
  12. Herlige bilder ♥ Og så herlig med de små ryddesprellene fra minsten:)) Bok til engelen, så skjønn:)

    Ha en flott fredag du og, kos dere!

    Klem Line

    SvarSlett
  13. Ønsker deg en nydelig helg, hørtes herlig ut med hjemmebakt kake og knekkebrød!

    Hilsen fra Mimmi-Leone

    SvarSlett
  14. This blog is so lovely, like it very much,
    greetings from Belgium,
    Sonja

    SvarSlett
  15. hei igjen Astrid!!Min mail adr er linsoll@hotmail.com send meg adr så skal jeg sende gaven din avgårde så fort som mulig..Klem Linda:)

    SvarSlett
  16. En riktig god helg til deg også! Høres ut som du er klar for å gå helgen nokså harmonisk i møte.. her i heimen er det bare kaos og jeg har litt av en jobb foran meg i dag :P Men er såååå koselig å komme tilbake å lese innleggene dine igjen ;:D

    Klem Therese :)

    SvarSlett
  17. God morgen:)

    Gir meg helt over...noen utrolig flotte bilder du viser her, alt ser så rolig og idyllisk ut;)
    Og lampen var lekker! Likte spes skjermen jeg:)

    Har en konkurranse hos meg hvis du vil være med:)
    En strålende flott helg til deg og dine søte:)
    Klem fra Kari:)

    SvarSlett
  18. Hei kjære Astrid.
    Uansett hvordan du skriver så er det alltid koselig og lese og ikke minst titte på bildene dine. Det er alltid mye inspirasjon og hente her..
    Du er så god Astrid, jeg setter pris på deg her i blogglandia.

    Håper du får en fin fridag i den flotte heimen din og at helgen blir flott og minnerik.
    God Helg.
    KLemmer

    SvarSlett
  19. Fine bilder:)) Av og til er det godt med en liten bloggpause og prioritere andre ting, så blir det ennå kjekkere å komme tilbake:))
    Ha en flott helg
    Klem klem

    SvarSlett
  20. Så vakre bilder og så fint du har det hjemme!
    Ønsker deg en god helg :)
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  21. Heisan du.
    Flott lampe, og som alltid nydelige bilder fra hjemmet ditt. Det er alltid koselig å stikke innom bloggen din.
    Ønsker deg en trivelig helg.
    Klæmmer Susanne

    SvarSlett
  22. Jeg syntes lampa var kjempefin og som alltid har du så vakre bilder:) Stua di er nydelig og så koselig å få hjelp av lillebror til å pynte.

    ha en fin helg.
    klem fra marilyn

    SvarSlett
  23. hei.
    åå så fin en lampe,nydelig den er,passet jo perfekt hos deg,
    så koselig at lille bror ordner å stæsjer litt han å, lik sin mor,
    nydelig å få gjort litt da,flink du er,
    stor kose stemning i stua di,
    ønsker deg og dine en herlig helg,
    varm klem fra sylvia

    SvarSlett
  24. Kjempeflott lampe, likte godt lampeskjermen også ;-)

    Det er morro når man oppdager slike små "overraskelser" rundt om kring i huset. Jeg fant akkurat hustes gafler under ene sofaputen;-)

    God helg til deg og dine!

    SvarSlett
  25. Nydelige bilder som alltid :)
    Det ser så koselig ut hos deg! Grattis med ny lampe, synes den var fin jeg :)
    Håper du og familien, og lille bææen får en fin helg!
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  26. Knallfin lampe vennen! Og du har bare så fin stue-kjempeinspirasjon!

    Stor klem til deg!

    SvarSlett
  27. Hehe...det er flere dekoratører i heimen din skjønner jeg. Synes no han har gjort en flott jobb jeg da ;-)
    Skal jeg være helt ærlig (og det skal man jo) så liker jeg ikke slike skjermer. Synes de ser ut som snurpa papirposer ;-) men...foten er bare helt lekker, og herlig rustikk! Siden du har det så fint og flott overalt, gjør ikke en papirpose store skaden heller da ;-)

    Ønsker deg ei flott helg!
    Til uka er det meldt snø her syd, men det håper jeg virkelig er en stor misforståelse *brrr*

    SvarSlett
  28. Fin lampe du har fått deg:)

    Håper du har mottatt permien i gave awayen;)

    Det har nok blitt skikkelig høst ja så her strikkes det masse;) Ønsker deg en god helg.

    SvarSlett
  29. for et fint innlegg. rser til helgen er deilig. så skjønt med lille prinsen som pynter med pusslesauen:) hihi de er så herlige de små:) Nei, nå må jeg gå og pynte meg og gjøre meg klar for forrening. ønsker deg ei fin fin helg vennen. klem Monica

    SvarSlett
  30. Hoppsann ♥
    Lite blogging på meg denne uken også!!
    Tar en liten runde nå;) Lampa er nusselig syns jeg, grattis med ny:)
    Ønsker deg heidundranes god familiehelg!!
    Klemmer fra Jeanette ♥

    SvarSlett
  31. Hey Astrid,

    Again my compliments for your beautiful blog and thanx again for the translation button, it's now even nicer following your blog!
    And herefor i'd like to nominate you for a creatif award because if someone deserves it its you!!!
    What to do:
    Put the award button on your blog and mention with a link my blog.
    Then tell us 7 things about yourself that your readers don't know but what they like to know.
    When finished, you nominate 7 of your favorite blogs for an award.
    I wish you goodluck!

    Big hug Susan.

    SvarSlett
  32. Hei hei :-) Lampen var kjempefin :D
    Jeg må bare si at jeg alltid er innom bloggen din å titter på dit vakre hjem når du kommer med nye innlegg :-) men tar meg ikke alltid tid til å legge inn kommentar til de jeg titter inn til. Ikke for det jeg ikke vil, for jeg synes det er så koselig når folk gjør det hos meg, men det er mer fordi jeg ikke bruker for mye tid foran pc'en :) Tiden strekker liksom ikke alltid til alt det man har lyst til :-)
    Ha en fin helg
    Klem fra Elin

    SvarSlett
  33. Hei!

    Så fine bilder du viser :) Den lampa var artig... :) Går igrunn i ett her om dagen også, men sånn er det vel å være mor ♥

    Ønsker deg og dine en finfin helg ♥

    Klem Anette :)

    SvarSlett