fredag 1. oktober 2010

God kveld alle saman! ♥


Ikkje særleg mykje nytt på interiørfronten i heimen..

 Vi har kosa oss i det fine haustveret og feira prinsessa vår!


 

Sollyset gir energi,glede og ein smule frustrasjon...
Ah!ALT støvet som leitar seg fram..
Hmmmm...
Prøvar så godt eg kan å ignorere..Og berre nyte..


Snart er det mørkt store delar av døgnet...
Så eg kastar ikkje vekk dette herlege veret på den evige og umoglege kampen mot støvet..


Det er no fredagskveld,helg og haustferie!
Vår favorittkveld med taco,snopis og X-Factor
FAMILIEKVALITETSTID!




Har kjøpt pute hos JYTEX..

Billeg og kjempe fine..
 



PRINSESSA 
(og mammaen) 
 ØNSKAR Å TAKKE FOR ALLE HERLEGE HELSINGAR OG GODE ORD I HØVE
13 ÅRS DAGEN!


TUSEN TAKK TIL ALLE SOM HAR STEMT PÅ BLOGGEN MIN HOS

Du kan fortsatt stemme
dersom du vil..


I morgon skal vi nyte soldagen med bytur..
GOD FREDAGSKVELD
ALLE SAMAN!




24 kommentarer:

  1. Hei!
    God kveld til deg også... Her har det også vært taco, eller rettere sagt tacotårn!
    Nå er barna i seng og vi sitter stappmette og ser på Nytt på Nytt (jeg ser vel egentlig ikke så mye men)...
    Nydelig stue du har, og maaange fine puter :)♥

    God helg!

    Klem Anette :)

    SvarSlett
  2. Hei igjen Astrid :)
    Du har virkelig fått det så utrolig fint hjemme hos deg! Helt nydelig ;)

    Klem fra meg

    SvarSlett
  3. God kveld til deg også og herlig høstferie neste uke. Her blir det en uke til før høstferien starter. Skal bli herlig med litt fri:-)
    Flotte puter du har kjøpt deg, har sett på de jeg også.

    Klemmer
    Agnes

    SvarSlett
  4. God Fredagskveld til deg også Astrid! Det ser virkelig nydelig ut i stuen din.. :)

    Varm klem fra meg!

    SvarSlett
  5. Her er det også x faktor og fredagskos.. Deilig..

    Håper dere får en super helg.. KLemmer...

    Ps. Grattis med dagen som var for snuppa!

    SvarSlett
  6. God helg til deg♥
    Her er det dårleg med blogging for tida, har fullt opp om dagane. Men må jo innom å lese litt her i blogglandia!! :)

    Koselige bilder hos deg!

    Klem♥

    SvarSlett
  7. Goood helg til deg og dine:)
    Har stemt på deg i dag òg jeg!!

    Klemmer fra Jeanette:)

    SvarSlett
  8. Gratulerer med vel overstått dag! :) Nydelege bilder frå heimen din - igjen! Håper haustferien dykkar blir FIN!!!

    God klem frå Elin :)

    SvarSlett
  9. Hei Astrid
    … og god kveld til deg også :) Ser ut som vi har hatt samme fantastiske været… Nydelig når det er slikt, og da får støv, være støv *smiler* må bare nyte dagene… Nyter også de fantastiske flotte bildene fra ditt hjemmet ditt ♥ såååååå koselig…. Ønsker deg en flott kveld videre sammen med dine, her venter jeg på at min samboer skal komme hjem fra Oslo – syns han har vært lenge borte nå… Kos dere også i morgen, så titter jeg innom igjen… Stor klem fra Mette

    SvarSlett
  10. Så mange koselige bilder fra hjemmet ditt (som vanlig) og så utrolig lekker puten fra Jytex var! Her er det stille og rolig med begge gullene hos bestemor i helgen :-) Gratulerer med 13-åringen, sikkert stor stas å bli tenåring!

    Ha en deilig helg!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  11. God kveld i ditt vakre hjem! Det er deilig å nyte sollyset og fineværet uten å bry seg med støv og ting som burde vært gjort... Det kommer nok av dager man kan styre på inne, nå er det bare å lade bateriene ute!

    Nyt helgen!

    SvarSlett
  12. Min form for husarbeid er å feie over huset med ett blikk, jeg kan godt komme og se stygt på dine hybelkaniner også ;-) Gratuler med bursdagsbarntennåringen :-)
    Ha en fin helg
    Klem fra Elin

    SvarSlett
  13. God kveld
    Nydelige bilder. nei støvet må få være i fred når sola skinner:) Blir da altids dårlig vær igjen.
    Har hatt taco og sett x faktor i kveld vi også. Fredag er den beste dagen i uka.
    Klem

    SvarSlett
  14. Heisann!!
    alltid koselige bilder fra stuen din og støvet ser jeg ikke!!!
    etter full uke på jobb får jeg vel sjokk om solen titter inn i stuen min i morgen......
    Men men......
    Vi har feiret bursdag i dag...min eldste gutt....som er hele 24 i morgen :o)

    ønsker deg en fin helg :o)

    SvarSlett
  15. Skjønne bilder fra stua de
    Mange fine detaljer her

    God helg
    Klem M

    SvarSlett
  16. Heia søte du.

    Så koselig du har gjort det. Knalltøffe puter. ;o)

    Ha en god helg.

    Klem klem fra meg. ;o)

    SvarSlett
  17. Ja, putene var jo kjeeeeempefine!! :D Perfekt nå når høsten setter inn! :)

    SvarSlett
  18. Nydelig! Skal gå inn å stemme på deg ;)

    SvarSlett
  19. Jeg har vært litt fraværende fra blogglandia i det siste. Da er det så hyggelig å komme innom deg og bli møtt av disse herlige bildene! Sammen med solskinnet du viser så gjør de meg så glad:)

    Klem Kaja:)

    SvarSlett
  20. Det er så koselig hjemme hos deg, blir så gald når jeg ser bildene.
    Ønsker deg en fin høstferie.

    SvarSlett
  21. Heia.

    Fine bilder berta. ;o) Jeg skal helt klart stemme på deg!

    Ha en forsatt fin helg.

    Klem Simone ;o))

    SvarSlett
  22. Så fint du har det hjemme. Jeg lurer på hva slags glansnr du maler møblene dine i?

    SvarSlett
  23. Hei kjære Astrid ! ♥

    Elsker engler jeg også, de er bare så nydelige. ♥ Den store engelen du har står på min ønskeliste, den er bare så fantastisk fin. Og den lille var veldig søt syntes jeg. ♥

    Her er der også høstferie, og i dag koser vi oss inne for utenfor er det grått og trist. Koser oss med film, spill, tente lys og god mat. ♥ Og litt blogging da, hihi... ;)

    Gratulerer med tenåring i hus ! :) Vakker 13-åring du har. ♥

    Stor høstklem fra Anette :)

    SvarSlett