torsdag 7. oktober 2010

Små justeringar = glede!


Av og til er det berre slik at ein treng ei forandring av noko slag..
Hmmmmmmm..
Det kan vere nøkkelen til vaskekick!


Sjølvsagt!
Løysinga er å snu spisebordet...


Og flytte litt på diverse småting...
BLING! 
 "Ny" spisestove!
Ei enkel,billeg
og kjekk forandring.


Oppi den gamle kassa ligg spisebrikkane klare..


Utruleg godt med fridag/helg,
lang frukost,god kaffi
og synet av dei fine haustfargane ute..


For ikkje snakke om verdens beste sjokolade
(som er lov når det er helg!)

La Praline..
Gledar oss til å teste ut dropsa også.


Roser er sjølvsagt på bordet til helga..
Berre ha det!


Vi får besøk og skal kose oss masse med
god mat og prat!
GLEDE..







TUSEN TAKK
FOR ALLE
FINE ORD OG HELSINGAR!
Dokke er GODE..


Du aldri finn kor langt du fær
ein stad som heimen
dyr og kjær.

Gode ord i frå mi barndoms minnebok!
Ta dei med deg..


ØNSKAR ALLE EIN FIN FREDAG!



24 kommentarer:

  1. You have such a beautiful home .....i really like it !!....love love Ria...

    SvarSlett
  2. Hei vakre!

    Dette ble jo knallbra!!!!

    Jeg snudde også spisebordet for litt siden i desperat jakt på litt "ny" følelse....funker det;)
    Synes det var så fint at du har pyntet stolene dine med litt forskjellige ting...nydelig Astrid!..men det er det alltid hos deg da;)

    Stoooor klem!

    SvarSlett
  3. Skal ikkje so mykje til☺ Såg ut som det vart bedre plass hos deg og no..meir romsleg meina eg☺
    Nydeleg☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  4. Forandring fryder alltid, og det er godt det funker med ommøbelering, ellers hadde det blitt fryktelig dyrt :)
    Vakre bilder fra deg i dag også!
    Ha en flott helg - klem :)

    SvarSlett
  5. Eg og er slik, flytter og styrer med ting og plutseleg er vaskelysta der;)
    Kjempefint å snu spisegruppa slik. Kanskje eg og skal prøve?? Hmmm..tenke, tenke;)
    Ha ein flott kveld søte du:)
    Klem:)

    SvarSlett
  6. Hei på deg:)

    Flytte om litt ja, det er gøy å få litt "nytt" i rommet.Ble veldig flott og koslig:)Jeg hengte opp en hylle i går, og synes det ble så mye kosligere og er kjempe fornøyd♥

    Den sjokoladen er farlig god♥Og dropsene er sikkert like bra...

    Håper du får en koslig helg:)
    klem

    SvarSlett
  7. Hei ♥
    Ikke alltid så mye som skal til :) Gøy med litt forandring :) Du viser som alltid vakre bilder!

    God helg til deg også! Kos deg med besøk :)

    Klem Anette

    SvarSlett
  8. Jeg har også foretatt noen små justeringer her i dag...:-)
    Flyttet litt om på noen pynteting, plassert noe pynt på brett og funnet plassen til den nye lampen som ble med hjem fra Ikea-turen...
    Flyttet om på noen av småbordene mine...
    Ikke så mye som skal til er det vel?
    Og så er det helg igjen...,
    lurer på hvor denne uka er blitt av jeg?

    SvarSlett
  9. Så sant ,så sant ..ikke så mye Nytt og forandring som skal til for at HelgaVasken går unna litt enklere..For hva er vel bedre enn å få stæsje med noe man har kjøpt eller bare flytte om litt!Har netopp skiftet til nye stoltrekk på spisestustolene.Virkelig kjempeflott i stuen din,så skjønne bilder du viser.Liker de stoltrekka dine så godt.Ha ei fin helg,klem sissel

    SvarSlett
  10. Morsomt når en kan gjøre enkle ting som forandrer stort....som å snu bordet:) Jeg gjorde det samme hos oss for et par uker siden og undres over hvorfor jeg ikke hadde gjort det før;)

    Ligger an til ei koselig helg hos deg. Kos dere masse:)

    SvarSlett
  11. Så fint det ble ♥ Du har altså så utrolig mange vakre detaljer i huset ditt!! Jeg blir helt dårlig (på en positiv måte..hihi) når jeg ser på alt det lekre du omgir deg med!! TUSEN takk for all inspirasjon du gir (atter en gang;) )

    Ha en strålende fredag ♥

    Klem J

    SvarSlett
  12. Lekkert det ble da, vennen :) Du har det så FINT i stua de.. JEG bare må SUKKE!! :)

    jeg er inne i en lei periode her hjemme.. NÅ må jeg snart få TID til å ommøblere!!:)

    Det virket som om det ble bedre plass i stuen der, dette var et sjakktrekk, snuppa!!

    Ha en fin dag og GOD HELG til deg og dine!

    Klem til deg!

    SvarSlett
  13. Ikke alltid de store endringene som skal til, og ofte ser en seg "blind" på de løsningene en har. Deilig å få ordna litt.

    Ønsker deg og dine en kjempefin helg!
    Her er det straks høstferie ☺
    Klem Nina

    SvarSlett
  14. Forandring fryder ja, selv de små! :o) Det ble kjempefint, og du viser nydelig bilder. :o) Så mange nydelige ting, og jeg digger kassen med spisebrikkene!

    Ha en fortsatt fin fredag, og god helg!
    Klem Jenny

    SvarSlett
  15. Hei Astrid.
    Nydelige bilder og nydelig innlegg :))

    Du spres så mye positiv og god energi, me like :))

    Det er ikke alltid så mye som skal til neu\i for å få et vaske kick som du så fint kaller det.
    Litt flytting her og der gjør underverker :))

    KOs deg med besøk i helga og ha en riktig fin helg.

    Klemmer

    SvarSlett
  16. Ooooopssss...sorry skrivefeil :))))

    SvarSlett
  17. Hei berta. ;o)

    Så fint det ble da. Forandring fryder ja. ;o)

    Takk for hyggelig kommentar hos meg. ;o))

    Ha en superduper helg Astrid.

    Klem Simone ;o))))

    SvarSlett
  18. Noen ganger så er det bare litt som skal til. Og som alltid så får du gjort det kjempelekkert!
    Nå har jeg sett på bildene dine, og det var dagens terapi for meg:)
    Håper du får en knallfin helg, og kos deg masse med besøk.
    Klem fra meg!

    SvarSlett
  19. Så flott du lager det rundt deg!
    Visst er det gøy med forandringer. Herlig å se ting på nye måter.
    Vi har stort kjøkken. Der snur jeg rundt på kjøkkenbord, slagbenk og stoler. Til og med kjøkkenøya er på tur nå og da. Den har nemlig hjul... Svært praktisk for ei husmor som liker forandringer i hverdagen!

    Ha ei trivelig og flott høsthelg!
    Klem Marit

    SvarSlett
  20. Forandring fryder! Bare det å flytte litt på møbler og ting, gjør nesten et nytt rom. Billig og bra fornyelse;)
    Ellers nydelige bilder hos deg i dag også.
    Ønsker deg en fortryllende helg!

    Klem fra Jijji

    SvarSlett
  21. så fine bilder fra spisestuen!!

    gøy med litt ommøblering!

    god helg

    klem beate

    SvarSlett
  22. hei:) så kjempe koselig det ble!! :) gøy med litt forandring :)
    ønsker deg og dine en strålende helg.

    hilsen fra kine:)

    SvarSlett
  23. Det er bare SÅ koselig hos deg. Ønsker deg en riktig god helg.

    SvarSlett
  24. Sååå koselig!! Og det er vel typisk oss bloggedamer å trekke masse glede ut fra litt forandring, flinke er vi synes jeg! ;)

    SvarSlett