søndag 17. oktober 2010

I harmoni...♥


Skogstur ilag med familia gir harmoni i kroppen!

Ein liten ven lærer
viktige og spennande ting av pappaen.



Synet av ei gammal dør gav mammaen stjerner i augene,men langt i frå harmoni hos pappaen..
Eg fekk eit kjapt blikk og eit ord...ALDRI!

Han fekk eit smil tilbake..
Harmoni?..
Akkurat passe!


Eg synest døra og naturen låg i herleg harmoni,
med tydelege teikn på tida som går..



Nytt Ektorp trekk til ein
Ekornes stol gir meg ei slags
harmonisk ro..


Akkurat slik er det...
Og eg likar det!


Levande lys saman med lyden av vinden ute gir harmoni...


For ikkje snakke om lampen som er på plass att..
Den litt annaleise lampen har fått ein mykje meir harmonisk plass i ein gang.




Den nye veka blir det lite tid til blogg..
Men,eg har tankar om å halde på harmonien som sit i kroppen etter ei fantastisk helg!


Eg er sjølvsagt innom ved første høve.

GOD NY VEKE ALLE SAMAN!


23 kommentarer:

  1. That last picture is my favorite !!! wauww...beautiful nature.......happy new week darling...love and hugs from me....

    SvarSlett
  2. Thanks for sharing your outing photo's the last photo was my favorite as well. I would love to have that in my backyard. HUGS MARY

    SvarSlett
  3. Hei kjære lissjemor! Du vann sløyfe-pin hos meg :) Trur eg har adressa di? Skal sjekke i morgen, sender ein mail viss ikkje? Nydelege bilder, frå ein flott dag! Vi var også ute og sykla og spela fotball på ettermiddagen. Best å NYTE bare vegar og opplette, medan vi faktisk kan! :)

    Ha ei flott veke,
    så dukkar du opp
    plutseleg! ;)

    Klem E :)

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder fra skogtur♥
    Å være ute i skogen gir en deilig følelse i kroppen!!

    Som vanlig masse deilig inspirasjon fra hjemmet ditt også♥ herlig!

    Ha en flott start på uken imorgen,
    Klem Jatte♥♥

    SvarSlett
  5. Herlige bilder... fikk lyst ut i skogen jeg også, men her er alt annet enn harmoni der ute..her blåser det og regner, og en småsyk gutt, så da må jeg nøye meg med harmoni inne;)

    Håper du får en fin uke forde om det blir travelt;)

    Klem

    SvarSlett
  6. ..så deilig å kose seg ute i skogen..klar høstluft er godt..
    ha ei fin uke Astrid :)
    klem Anne♥

    SvarSlett
  7. Så koselig med hele familien på skogtur?
    Jeg syntes jeg kjenner lukten av mose og granbar, Mmmm....
    Og det er alltid kodelig å besøke stuen din...

    Ønsker deg en fin uke til tross for jobb og mas...

    SvarSlett
  8. Så nydelige bilder du har lagt ut, her var det virkelig harmoni. Det er så deilig å ta med familien ut på tur, kjenne den friske skoglukten, tenne bål og kose seg. Vi kom oss også ut på tur i går med kjeks og varm saft - ungene storkoste seg :-)

    Ønsker deg en fin uke!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  9. Så fine naturbilder! Og den døra er jeg sikker på at du kunne fått noe fint utav :)

    SvarSlett
  10. Hei :)
    Man lever lenge på sånne deilige dager!
    Jeg kan da ikke skjønne at mannen din ikke ville ha den døra ;) Hehe...

    Ha en finfin uke ♥

    Klem Anette :)

    SvarSlett
  11. lekre bilder fra både hjem, famile og skogstur. herlig, harmoni ja:) Ønsker deg en fin fin uke. klem monica

    SvarSlett
  12. Nydelige bilder av en harmonisk dag med familien:)
    Nydelig dør:)
    Ønsker deg en herlig uke, klem Hanne

    SvarSlett
  13. så koselige bilder fra skogstur og inne:)
    ønsker deg og dine en flott uke:)

    klem fra kine

    SvarSlett
  14. Det var et koslig innlegg Astrid.Så koslig med skogtur.
    Dere er flinke å fylle dagene med liv♥

    Kjenner jeg ble litt i harmoni selv at å se og lese dette;)

    For nurket er ikke kommet enda, så jeg trenger vel å være i harmoni med meg selv, med tanke på fødselen.

    Håper du får en fin uke:)
    Tusen takk for lykkeønskningene♥

    SvarSlett
  15. Så flotte naturbilder!! Skikkelig trollsk stemning :)

    Klem Madelén

    SvarSlett
  16. Så flotte bilete frå ein søndag med fint ver:) I dag er det best å leve på minna frå gårsdagen... Men det er nydeleg innever!

    SvarSlett
  17. NYDELIGE bilder:) Dere har det sååå vakkert:)

    Klem:)

    SvarSlett
  18. For eit herleg innlegg!
    Kjenner at eg og vart litt harmonisk:)
    Ha ein super dag!
    Klem:)

    SvarSlett
  19. Herlige bilder fra skogstur :-) Flott gammel dør :-)

    Ønsker deg en flott uke :-)

    SvarSlett
  20. Flotte bilder som alltid;)
    Familietur i skogen er veldig kjekt, ha med noe godt i sekken, bare slappe av å nyte den friske rene luften!! Herlig:)

    Klemmer

    SvarSlett
  21. Så nydelig Astrid! Elsker den gode stemningen i innleggene dine og ikke minst den skjønne familien din! Må innrømme at den døren hadde definitivt blitt med meg hjem...;)

    Ha en herlig,travel uke!

    klem...

    SvarSlett
  22. For noen nydelige bilder!!!
    Det første og det siste bildet var spesielt nydelige!!! De så nesten ut som oljemalerier!
    Flott innlegg :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  23. *sukk* for et herlig innlegg Astrid.
    Ser ut til at du og din familie har koset dere på tur.
    Jeg skjønner tanken din når du såg den døra, "kan den brukes til noe" hehe!!
    Men jeg skjønner også mannen din, er ikke alt en kan dra hjem..

    Håper du klarer og holde fast på harmonien utover uken.
    Ønsker deg en kjempefin dag og uke.
    Klemmer

    SvarSlett