fredag 15. oktober 2010

Fredag er ein fin dag ♥


Og denne fredagen var intet untak..
Mamma kom i dagtidleg og spiste frukost ilag med oss.
Fantastisk god start!

Ei lyslykt har komt oppatt frå kjellaren etter eit par år i kasse..


Eg har i dag hatt besøk av ei kjempe koseleg dame frå Vestlandsnytt (avis) som interjuva meg om interiør.

Krydderkaka a`la Landstil og kaffi stod sjølvsagt klart!


Ettermiddagen vart brukt til shopping på prinsessene`s vis!
Cubus,Kapp Ahl,skobutikkar osv...

Berre litt interiør..
 Engledryss for å kjøpe fredagsgodis,iste og  ♥former/skåler.

Dropsa og sjokoladen frå
La Praline er berre
FANTASTISK!
Siste utgåve av JDL er stappa fullt av INSPIRASJON..
Ah..GLEDE..
"Mamma`s" bord i kveld..


Og bordet i prinsessestova!
 


Eg ønskar å takke for nydeleg
Give away gåve,kjære
Ei kjempe flink dame som syr så fine barnklær!
Gåva er frå Hjørnestein..
(Butikk i Surnadal)
Det vakre skrinet passar perfekt i prinsessestova.


Med eit bilde frå det herlege lyset vi hadde under vår frukost i dagtidleg,
ønskar eg alle ein koseleg fredagskveld...


OG EIN STRÅLANDE LAURDAG!


27 kommentarer:

  1. Hei, det er alltid så flotte bilder inne hos deg:)
    gleder meg bestandig til å lese dine innlegg, hyggelig med besøk til frokost og kaka di skal jeg prøve å få bakt en kveld snart. Ser helt hærlig ut.

    Ha en fortsatt fin høstkveld.
    Marianne

    SvarSlett
  2. Hei igjen ♥

    Så gøy med intervju da :)

    Nydelige bilder...igjen!

    Klemklem ♥

    SvarSlett
  3. Hei! Alltid like fint og koseleg her hos deg! Og så kjekt med mormorfrokost! :) Ser at du har rosa sløyfe hos deg, eg prøver å få litt blest om saka i kveld, men lykkast ikkje heilt for å seie det slik? Viss du stikk innom er du allereie sikra lodd, og kan vinne ei fin, rosa pins-sløyfe :)

    Ha ein flott fredagskveld!
    God klem frå Elin :)

    SvarSlett
  4. Koselige og inspirerende bilder her hos deg Astrid!! Kjempefin lyslykt...lurt å ta den frem igjen!!

    ha en fin helg

    SvarSlett
  5. Happy evening darling....lovely weekend hugs and love from me.....

    SvarSlett
  6. Så fantastisk du har det!! HELT nydelig:)

    Klem:)

    SvarSlett
  7. Kjempeflott hos deg -og lykten var så stemningsfull.

    Kos med frokostbesøk -og kaka så deilig ut!

    Nyt helgen!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  8. god kveld.
    alltid like herlig å pent hos deg.
    koselig dag du har hatt,
    nydelig kake å så fint med intervju da,moro det.
    ønsker deg en kjempe fin helg.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  9. Du er så flink å fange inn lyset, blir i godt humør av det ;-). Skal nok prøve den krydderkaka ein dag. Ser ut som du har innretta deg godt for fredagskvelden. Kos deg vidare!

    SvarSlett
  10. Nydelege bilder som alltid, Astrid!:)
    Høyres ut som du har hatt ein god dag!
    Og spennande med avisintervju då!:))
    Her har det gått i Arielkos og sying, no kaller senga:)
    Ha ei flott helg!
    Klem:)

    SvarSlett
  11. For en flott dag du har hatt!
    Såå fine og stemningsfulle bilder-som alltid!
    Ønsker deg og dine ei flott helg! KLEM

    SvarSlett
  12. Hei Astrid
    Nydelig bilder som vanlig fra deg. Jeg koser meg med og se bildene fra hjemmet ditt.
    Har vin i glasset og ei skål med sjokolade ved siden av meg jeg også. Har vært på seinvakt i kveld. Godt og kos seg litt når det er helg.
    Klem Synnøve

    SvarSlett
  13. Fredag er en super dag! Så spennende med intervju og pakke i posten. Kaka såg kjempe god ut og ej e bittelitt misunnelig på godisskåla di akkurat no..hihi. Ha ei kjekk helg! Klem fra meg!

    SvarSlett
  14. ååå du har det bare såååå fint!!
    Blir helt dårlig av å se på bildene dine!

    Stor klem til deg♥♥

    SvarSlett
  15. God helg Astrid !!
    Alltid koselige bilder å finne fra den flotte heimen dokka !!
    KLEM MILLA

    SvarSlett
  16. Hei Astrid
    Koselig med slike familiestunder ♥ og så spennende med kanskje en reportasje i avisa :) kjempegøy… Stemningsfulle og nydelige bilder du viser… og nydelig lyslykt! Ser også ut som en herlig kveld du har hatt ;) Ønsker deg en like fin lørdag, stor klem fra Mette

    SvarSlett
  17. heisann!!Moro med avis besøk og mamma besøk er alltid trivelig!!Ville bare ønske deg og dine ei god helg!!Sender gaven din i dag!!Klem Linda:)

    SvarSlett
  18. ♥ Tusen takk for reklame;) Det setter vi stor pris på:D:D

    Så spennende med intervju da:)
    krydderkaka så veldig god ut...nammm
    og skrinet så ut til å passe veldig bra ja;)

    Stor klem

    SvarSlett
  19. Hei Astrid!!!

    Gleder meg alltid når jeg ser at det er nytt innlegg på bloggen din. Og du slutter aldri å imponere.

    Vakre bilder som alltid!!!

    Gratulerer som vinner av giveaway. Skrinet var kjempelekkert og som du sier passer det jo perfekt inn hos deg.

    Ha en strålende helg!!!

    Klem fra
    Marianne

    SvarSlett
  20. Vettu, jeg har faktisk det kaffeserviset meg grå blomster på! Jeg har egentlig ikke plass til det, du er vel ikke interessert i å supplere? :P
    Likte den lykta, så stas å kunne bytte ut litt med det man har i kasser i kjelleren! :)

    SvarSlett
  21. Høres ut som en herlig fredag, og så artig at du har blitt intervjuet, det må vi få lese!
    Det er alltid like koselig å besøke siden din, føler den varme stemningen gjennom bilder og tekst!
    Tusen takk for veldig koslige ord, slikt setter jeg pris på.

    Ønsker deg en nydelig helg med hilsen fra Mimmi-Leone

    SvarSlett
  22. Fantastiske bilder som alltid :))

    Har noe til deg på bloggen min ;)

    SvarSlett
  23. Høyrest ut som ein nydeleg dag♥
    Og det snopet...mmmm♥ Spennende med avis-besøk da!!

    Ha ei fortsatt koseleg helg i nydelege heimen dikkas♥

    Stor klem

    SvarSlett
  24. Flotte bilder! :o) Morsomt med besøk fra avisa da, håper vi får se en link til saken? :o)

    Fortsatt god helg!
    Klem Jenny

    SvarSlett
  25. Jeg har kopper+tefat+fat til 6

    SvarSlett
  26. Hei du skjønne

    Takk for det Astrid. Jeg må flire litt for når jeg kommer inn her til deg så ser jeg slike farger i massevis. Det er alltid så himla inspirerende å komme inn hit. Jeg går ut igjen med fantastisk ideer til hjemmet og et smil om munnen. Takk:)

    SvarSlett
  27. hei
    det ligger en giveaway utfordring til deg inne hos meg.. håper du blir med!

    SvarSlett