fredag 29. oktober 2010

Ein fridag til♥


Har du ikkje kjøpt
JDL juleutgåva?
Løp å kjøp!
Narvesen har det...

 Tidleg morgon her.
Har kosa meg med bladet,god kaffi og lisje bror..
No er eg høg på inspirasjon!


Denne helga skal vi feire mormor/oldemor og tvillingsøstra sin 75 års dag!
Alltid kjekt med selskap.
 
Eg og lisje bror skal no svinge oss på kjøkenet å lage kake til jubilantane..


Etterpå skal vi på jakt etter festantrekk til ei prinsesse og sjølvsagt gåver!
KappAhl melder om lansering av nye vintage kolleksjonen med 25% på valfritt plagg i dag!

Akkurat det trur eg kan passe prinsessa mi bra;)


Og i kveld skal eg ENDELEG male første strøk på kjøkenøya mi!
SMILER ☺
(Kansje eg under mi malarstund kan forme nokre fine ord til mormor?..)

Tusen takk,flinke mannen min og lisje bror!




16 kommentarer:

  1. God morgen Astrid
    ja nå trur jeg at jeg må ut å løpe i lunsjen
    for dette bladet kunne jeg tenke meg å nyte i helgen :) misunner og unner deg disse fridagene . NYT dem . klem anita s

    SvarSlett
  2. Jeg kjøpte denne boka da den kom ut. Den er virkelig vakker. Har funnet mange tips i den. Gleder meg til julenummeret kommer. :) Ser at alt ligger til rette for en koselig dag og helg. :) Nyt!

    SvarSlett
  3. Fine bilder! Tror nok jeg også skal skaffe meg litt lesestoff til helgen :)Det ble en ekstra "fridag" på meg i dag også -er hjemme med sykt barn i dag, så vi slapper av i sofaen. Koselig å kikke "inn til deg"! Ønsker deg en fin helg!

    SvarSlett
  4. Ojoj tror jeg må løpe fra butikken og ned til narvesen å kjøpe bladet:-)Elsker juleinspirasjonsblader!!

    Ha en flott fridag

    Klem
    Agnes

    SvarSlett
  5. Koselige stemningsbilder♥
    Den juleutgaven skal jeg helt klart skaffe meg, kanskje jeg skal bare hive meg i bilen vært øyeblikk ? ;) hihi...

    Ha en strålende helg med feiring,
    Klem Jatte♥♥

    SvarSlett
  6. Tenkte jeg skulle kjøpe dette julehefte jeg også, alltid koselig med julehefter- og bøker...
    Kos dere med shoppingrunde og selskap i helgen!

    SvarSlett
  7. God formiddag Astrid :))
    Jeg tar Narvesen i dag og sjekker ut blad hyllen, må ha inn litt mat til helgen og da er det like greit å ta begge deler samtidig.
    Flott at du tipset med om JDL bladet, kjenner jeg verker etter å få kjøpt det :)))

    Her på Sørlandet er det bare alldeles dritt vær, det regner i bøtter og spann *sukk*
    Men som min mormor alltid pleide å si: Været kan ingen gjøre noe med, helt sant!!!!
    Det er lov å klage en smule da :))))

    Hos oss blir det en stille og rolig helg, helt uten planer faktisk men det blir nok ekko uansett.
    Tenårings gutten skal i selskap og sønnen min skal på Kul kveld. Det er fra 3 klasse og oppover, div lek og morro.

    Dere skal i selskap, det blir nok sikkert kos. Kjekt å treffe familie og tilbringe litt tid sammen.
    Tenker de blir fornøyd når du skal lage kake slik en god husmor som du er :))
    Lykke til og kos dere i helgen.
    Ta vare på hverandre.
    Klemmer fra Mona

    SvarSlett
  8. Nå er jeg nysgjerrig.
    Er det bladet en tynnere versjon av den brune juleboka deres? Den har jeg nemlig og hvis det er det samme så trenger jeg jo ikke kjøpe det.
    Høres ut som en super helg du har i møte Astrid. Kos deg masse.
    Klem fra meg
    Og du: Som alltid gledesspredende bilder:)

    SvarSlett
  9. Heisann!!
    Denne boken kjøpte jeg for to år siden....går ut fra at det er denne da...i brun utførelse...
    Kos deg med maling, baking og feiring :o)

    ha en fin helg

    SvarSlett
  10. Heisan... her oser det god energi og hyggelig atmosfære..

    JDL juleboken har jeg kjøpt når den kom ut... veldig koselig..

    Høres ut som dere skal ha en veldig hyggelig helg med feiring av stor dag.. så koselig... og midt oppi alt skal du male.. tar av meg hatten jeg...

    kos dere og nyt helgens gleder..

    klemmer =)

    SvarSlett
  11. Det bladet må eg og ha meg! Herleg med juleinspirasjon:)))
    Ha ein flott fredag, og god helg:)
    Klem:)

    SvarSlett
  12. Hei
    har kjøpt bladet i dag,men har ikke sett i det ennå.
    Ønsker deg en fin fredagskveld
    Klem

    SvarSlett
  13. Da bærer det rett på Narveen i morgen!! :) Takk for tipset!!

    Ha en flott helg!

    SvarSlett
  14. ååå det bladet må jeg få kjøpt meg :) MAsse inspirasjon å hente :)

    Det er alltid så koselige bilder hos deg! :)
    Kos deg med Fredag og helg!

    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  15. Hey Astrid,

    I see you have the jul edition af jdl, and i'm a little jealous!
    I just ordert it and now have to wait for delivery, i can't wait!!!

    Have a nice weekend, Susan.

    SvarSlett
  16. Så fine bilder fra deg :)
    Jeg er glad i jula, og blader fra i år og årene før kommer fram, men julepynten må vente enda en stund :)
    Kos deg masse i selskap!!
    Klem Spilloppa/Marit

    SvarSlett