lørdag 30. oktober 2010

GOD LAURDAG ♥


Litt stillestans i min føremiddag i dag..
Planen var å male 2.strøk på kjøkenøya mi...
Men,det 1.strøket har ikkje tørka enda..
Iiiiiiiiii!...
Dette er eg ikkje god på..
Å vente.
Då går det enda ein dag før eg får det inn,...Å starte på det aller kjekkaste.


Har alt på plass i toppen,
og nokre posar på luringen med litt nytt i!


I ettermiddag/kveld skal vi feire mormor og tvillingsøstra 75 år!

 Gåvene står klare..
Festantrekka heng klare,
talen er klar og vi gledar oss!




TUSEN TAKK
for alle gode ord!
Eg set stor på kvar enkelt av dokke.


Med desse bilda frå spiseplassen vår ønskar eg alle ein kjempe fin laurdag!


Dejligst af alle glæder er glæden for slet ingenting,
ikke for noget,
du kan eller vil,glæden for intet,og glæden for alt.
GLÆDEN: Fordi du er til.

25 kommentarer:

  1. Hei!
    da er vi 2 som sitter å venter på att maling skal tørke!!!! Jeg har mala en sjenk, venter på å ta det siste strøket....tolmodighet...nei!! Men ha en flott fering i kveld. Nydelige bilder du viser frem.

    klem

    SvarSlett
  2. Gooood lørdag til deg & dine Astrid ♥
    og husk, tålmodighet er en dyd hehe;) smart å si for en som sikkert er like god til å vente som deg hehe;) flotte bilder du deler med oss..:)
    Kos dere i lag i kveld:)
    Smil & klem fra Jeanette ♥

    SvarSlett
  3. ååå så fantastiske bilder å sjå på en lørdag!! :)ha ei strålende helg!!

    SvarSlett
  4. hei Astrid!!Gode ord og nydelige bilde!!Kos deg på festen i kveld og god helg♥
    Klem Linda♥

    SvarSlett
  5. hei Astrid.
    så vansklig å vente på maling tørk,så enig med deg,men det må til, så koselige bilder,å så flott med selskap i kveld da,kos dere masse å ha en riktig god helg.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  6. tolmodighet er en ting jeg har lett etter ganske lenge men finner det aldri;-) hehe.

    kos dere masse i kveld i selskap!

    klem fra kine

    SvarSlett
  7. Blir spennende å se kjøkken-
    øya,den blir nok fin tenker
    jeg. Kjempefine bilde fra
    ditt skjønne hjem Astrid.:)

    Klem Mette.

    SvarSlett
  8. "Tålmodlighet er en dyd", heter det så fint, men jeg skulle også aller helst ha gjort alt i GÅR!!! Men så blir det såå bra da du endelig får den på plass på kjøkkenet og pyntingen kan ta til! :-)Ja, for det er vel det du gleder deg til vil jeg tro?

    Klem...

    SvarSlett
  9. Kos dere på bursdag og en god helg videre!

    Gleder meg til å se kjøkkenøya di:)
    Tipper det kommer bilder etterhvert, du går vel bare å gledere deg på å dekorere og pynte kjenner jeg deg rett :) OG det blir vel nydelig og gjennomført som ellers hjemme hos deg tenker jeg :) KLEM

    SvarSlett
  10. Takk for fine ord om skatollet mitt☺ Er veldig fornøgd sjøl☺
    Eg er heller ikkje god på å vente..skulle helst vore gjordt igår☺
    Blir sikkert veldig bra når det blir ferdig☺

    Håpe du får ei fin bursdagsfeiring☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  11. Hei:) Lenge siden jeg har skrevet noe her nå.. Men dette er fremdeles en av mine yndlingsblogger.. ER innom hver dag og nyter synet av alt det flotte du viser fram her.. Har stemt på deg så og si hver dag nå i 3 uker på Boligpluss.no..

    Lykke til med kjøkkenøy prosjektet ditt. Gleder meg til å se :D

    Klemz fra Marianne i Trondheim:)

    SvarSlett
  12. Blir i so godt humør av bilda dine♥

    Gleder meg til å sjå det ferdige resultatet:) Og ser i forrige innlegg att eg fekk lyst å springe til nærmaste Narvesen, men det er litt langt so eg må nok ta bilen:) hihi. Det bladet såg lekkert ut:)

    Ha ein fin bursdagsfeiring♥

    Klem Anita

    SvarSlett
  13. Kos dere så masse i dobbel 75 års dag, så kjekt da.
    Flotte innpakninger;-)

    Klem
    Agnes

    SvarSlett
  14. Så fine bilder du tar. Hvilken idyll. Malerkosten må vel vente. I kveld skal dere kose dere. Ha en god fornøyelse!
    Klem Hjørdis

    SvarSlett
  15. Goood Lørdag til deg og Astrid!
    Herlige bilder, som alltid ♥
    Så koselig med dobbel 75-års dag, kos dere masse!

    Klem Line

    SvarSlett
  16. Happy weekend darling......lovely post..........love Ria.....

    SvarSlett
  17. Kos deg masse med Bursdagsfeiringen i helga !gledes til å se ferdige maleresultatet ditt på kjøkkenet.Ha ei fortsatt fin helg,klem sissel

    SvarSlett
  18. Flotte bilder! Så masse vakkert å se hos deg..
    Isj ja, er så kjedelig å vente på tørking, blir litt utålmodig etter å avslutte prosjektene..

    Håper dere har hatt fin feiring!

    Nyt resten av kvelden -og morgendagen!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  19. hihi sitter også å venter på at malinga skal tørke, har nettopp grunnet et skatoll som skal inn på prinsessa sitt rom. fine bilder fra ditt vakre hjem som vanlig, likte veldig godt ramma. ønsker deg en videre fin lørdagskveld. klem Monica

    SvarSlett
  20. Hei igjen Astrid!
    Ønsker deg en trivelig helg. Så koselig med dobbeltbesøk da. Veldig koselige helgebilder hos deg i dag.
    Klem

    SvarSlett
  21. Heia Astrid. ;o)

    Tipper dere har kosa dere på fest i dag?

    Happy Halloween til deg og dine. ;o)

    Klem Simone

    SvarSlett
  22. Berre flott at du linkar til meg♥

    Tvitvi til deg :)

    Klem

    SvarSlett
  23. Hei :)

    Jeg har hatt så liten tid til blogging og kommentarer i det siste! Men ha lest og kost meg på besøk her hos deg :)

    Håper dere hadde det koselig på fest i går :) Og jeg gleder meg kjempemye til å se kjøkkenøya deres!! Høres kjempefin ut :)

    Vi fikk opp ny, hjemmelaget hylle på kjøkkenet i dag og jeg går rundt og smiler for meg selv :)

    Ha en fin søndag videre!

    klem

    SvarSlett
  24. Hei på deg;)
    Jeg er såå spent på dit nye prosjekt.
    Hvor fant du kateteret da?har du vårt på mørkeloftet kanksje;)?
    Glder meg masse til å se.
    Håper du har hatt ei fin helg, og den nye uka byr på kosligestunder og ro.

    SvarSlett
  25. Ser ut til at dere har kost dere i helgen, vennen :)
    Masse lekre godbiter og bilder :)

    Gleder meg til å se kjøkkenøyen din :)
    Det blir bare lekkert da :)

    Ha en ny fin uke!
    Klem

    SvarSlett