mandag 29. mars 2010

Vår inne iallefall...


Ute har det faktisk snøva i to dagar no!!
Å ja da..Eg prøvar så godt eg kan å ignorere det..Hadde planar om å nyte fridagane ute..


Men, nei!Eg er altfor lei av snøv!
I staden leita eg fram sommarteppet og la det over sofaen..
Berre måtte ha våren inn..


Så tok eg ein kjapp tur og henta våren til mi kjære mamma også..Rett og slett fordi ho fortjenar det♥
Ho er så snild og god mot oss♥
Skulle egentlig kjøpe ranuklar til ho og.Men,då eg fekk auge på desse vakre rosene klarte eg ikkje å gå ifrå dei..
Desse måtte berre mamma få♥


Eg var også på leit etter gebursdagsgåve til ei venninde,(klarte ikkje å bestemme meg i dag)då eg kom over dette store sink fatet hos Farmors krambod.
Har ei stund sett etter liknande,men har berre funne fat som har vore djupe..Tenkte det var litt for stort,men det viste seg å vere akkurat passe til vårt spisebord..
SMILER ☺☺☺


Ny butikk i Ulsteinvik,Engledryss..
Kjøpte dette sinkhuset der..
Ein koseleg butikk med eit lite snev av det franske..
Kjekt iallefall med interiør på amfi senteret også.
Englane oppå skapet er altfor vakre og verdifulle for meg til at dei skal ligge på loftet ilag med julepynten..
♥♥♥


♥♥♥


Hmmm...Ser at eg har veldig lyst å bytte ut påskeliljene med lyserosa roser..

Ser at fleire nye vil følgje bloggen min♥
Det synest eg er kjempe kjekt♥
Ønskar å takke for alle koselege og gode helsingane frå dokke flotte damene♥ 

God natta
♥♥♥


19 kommentarer:

  1. Uff, ja eg og er lei av snøv. Her ut i havgapet var snøven heilt vekke, men jammen kom den igjen.
    No vil eg ha vår.

    Ha ei fin påske.

    Veronica

    SvarSlett
  2. Fiiiine bilder som vanleg☺
    Vi har nesten ikkje snø igjen her, men sjølsagt ser eg under lyktestolpen ute at det snøa pittelitt no i kveld :(
    Jaja, snø høyre no påska til, men DÅ er det nok snø for denne delen av året!!

    Klem M♥

    SvarSlett
  3. Så utrolig skjønn stue dere har. Mange vakre og stemningsfulle bilder hos deg!

    Påskeklemmer fra Maia

    SvarSlett
  4. Det har snøva hos oss og idag! Lei no!!! Mykje fint du har kjøpt deg. Nydelege bilder :-)
    Ha ein fin kveld/natt:)
    Klem

    SvarSlett
  5. Hei. Ja no vil vi ha VÅÅÅÅÅÅR! Prøver å være tålmodig, men kjenner det røyner på.
    Uansett...du har fått inn litt vår iallefall, nydelige ranukler og roser til din mor. De fortjenr hun nok helt sikkert.

    Riktig god påske fra meg.
    Klem Ann<3

    SvarSlett
  6. Åååå så lekre bilder ♥ Huset er stilig da!!! Kjempekos at du vil bli med på Give Away ♥

    Ja Astrid en kan bli bra irritert når alt klikka her inne!!! ;))

    Fe ønske dej ei go påske en gong til da Lisja ♥♥♥

    Påskeklem fra mej ;)

    SvarSlett
  7. Helt nydelig sofakrok!
    Misunner deg den tapeten din! Ikke sett den hos de jeg har handlet tapet hos, -og syns den er mye finere enn den vi har på stua!

    Snødd her også i dag, men ikke sånn at det vises noe særlig på bakken, for der var det så mye fra før! Møkklei!!

    Klem

    SvarSlett
  8. Jeg og min samboer var på vei fra besøk i stad og snakket om hvor deilig det var at snøen "snart" var borte. Mindre enn 1 halv time senere begynte det å snø! Været er det lite vi kan gjøre noe med. Godt vi kan kose oss inne i mens!

    SvarSlett
  9. hei på deg.
    å så nydelige bilder,ja du har fått vår inne,tenk at det snør ennu,her blir snø mer og mer borte,håper det holder,
    blir så glad av å titte inn til deg vennen.
    ønsker deg fortsatt gode påske dager.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  10. Våren er rett rundt hjørne,
    den vet det bare ikke selv!
    Stol på meg, for det ER helt sant! :-)
    En må jo bli glad av å ha det så lyst og fint rundt seg, nydelig hjem du har og det er alltid like koselig med bilder derfra.
    Kjempekoselig at du gir så vakre blomster til din mor,
    alle trenger vi en oppmuntring i hverdagen!

    God påske til deg og dine!

    Klem Beth`s småting...

    SvarSlett
  11. Kjempefine bilder fra en koselig stue. Likte så godt hvordan du har pyntet hyllen over sofaen, veldig fint dekorert. Sinkhuset var også fint, har til nå bare sett de som kun er sinkfarget, men det var veldig fint når det er både hvitt og sink også. Så skjønne roser du kjøpte til moren din, hun ble sikkert kjempeglad for de. Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  12. God morgen:)!
    Tenk at jeg kunne gjøre deg stum da;) Tusen takk for skryt. Begynner helt å rødme her. Du viser som alltid vakre bilder Astrid. Koser meg hver gang jeg kommer inn hit og ser alle de nydelige bildene fra deres flotte hjem. Du har så mange fine detaljer og veldig flink til å sette sammen ting. Der sliter jeg noen ganger.Fint at jeg har deg å gå inn til for å få inspirasjon:)
    Kos deg i påsken selv med mer snø. Hos oss var det kuldegrader da jeg dro på jobb. Æsj!
    God klem fra meg!

    SvarSlett
  13. Nydelege bilder Astrid! I dag skin sola her, men det er tidleg på dag enno... Håper det held seg slik utover dagen? Hadde det vore tøya vegar, skulle eg ha tatt meg ein treningstur no, men eg NEKTAR ut i slaps og snøv! Så sær har eg blitt... ;) Nei til våte sko og glatt asfalt som ein dett og slår seg på!!!

    Ynskjer deg og dine ei fortsatt god påske!
    God klem frå Elin :)

    SvarSlett
  14. åå, har dere fått mer snø... håper den forsvinner snart! du har i allefall laget skikkelig vårstemning inne hos deg!

    klem beate

    SvarSlett
  15. Wow LEKKERT her hos deg:) Ha en fin tirsdag:)Klemmer

    SvarSlett
  16. Kjempe fine bilder, Astrid :)
    Håper du koser deg i påska :)
    Klem Solveig

    SvarSlett
  17. Hei hei :) Huff har det snødd hos dere, her på sørlandet er det ikke så mye snø igjen.
    Fine bilder du viser.
    Kos dere i påsken.
    Klem fra Elin

    SvarSlett
  18. Takk for koselig kommentar!
    Så koselig du har det, vakre blomster og pynt.
    Her nordpå har solen skinnt i 3 hele dager...
    Håper været blir bedre hos dere.
    Ønsker deg og dine ei flott Påske.
    Klem : )

    SvarSlett
  19. Så KOSELIG du har det! herlig stue :) og så nydelige roser ♥ de var bare aldeles skjønne! Så snill du er og heldig mamma :o) Herlig også sinkhuset du har fått tak i… Håper snøværet gir seg snart, og ønsker deg en fortsatt fin påske. Klem fra Mette

    SvarSlett