mandag 15. mars 2010


Det er ikkje ein grøn flekk å sjå ute her!!!
Sett vekk i frå stilkane på påskeliljene i krukka og egga i kransen!
Desse bilda er i frå inngangspartiet i heimen 15.mars 2010..



Eg har ikkje sett ei einaste snøklokke i år:(
Å JA!!!
EG ER  LEI AV VINTER!

Så eg må berre mimre litt...


Bildet av kaninene våre er teke 2.april 2009..
Meget stor kontrast i forhold til i dag.

Åååååå slik som vi lengtar etter vår!


Og alle dei herlege turane ..Her på picknik på Herøy gård ♥



Bildet er teke inne ifrå hovedhuset..
Eg fekk berre så lyst å sjå grønt gras♥

Prinsessene har stadig hageselskap med sjølvlaga dessertar til sine venner♥




MEN...Så er vi tilbake her igjen da.....


I vinterland rett og slett!


Sidan det fortsatt er vinter her,heng mamma`s kåpe og skøyter i gangen..


Eg synest det er  fantastisk flott at så mange vil vere med på min GIVE AWAY♥
I morga skal eg på jakt etter den perfekte gåva!
Så har du ikkje teke lodd enda,kan du gjere det HER ☺

Sjølv om eg er lei vinteren har eg såååå mykje å vere GLAD og takknemleg for♥

Ønskar alle ein god mandagskveld♥

 








19 kommentarer:

  1. Vi får tenke som så, at hadde vi ikke hatt vinter hadde vi heller ikke lengtet etter lys og varme :) Kanskje vi må snu tankebanen, begynne å glede oss over dagen i dag samme hvor hvit og kald den er, for morgendagen vet vi jo ikke om vi får en gang

    SvarSlett
  2. Så herlige bilder.. Venter noevoldsomt på våren :) Deilig å se grønt gress... åååå.. vil ha vår og sommer nå :)))

    SvarSlett
  3. Så nydelige bilder fra ditt vinterland!
    Men jeg sier også:NÅ LENGTER JEG TIL VÅREN!Hos oss bare snør og snør og snør det!

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder, får alltid en god følelse her inne. ♥ Våren kommer nok til deg i tide også skal du se ! ♥

    Kos deg i kveld ! ♥

    Klemmer Anette

    SvarSlett
  5. God mandagskveld til deg også.Fine optimistiske "Grønne"bilder hos deg i dag.Koselig det var ute hos deg da, med kurvstol og fin pynt.
    Klem

    SvarSlett
  6. Ah, sommer, såååå klar for at den skal komme!! <3

    SvarSlett
  7. Heia fra vinterlandet her og
    her har det lava ned i nesten 2 døgn no - og den snøven som ikkje kom før i vinter - den kommer no ;/

    kjenner eg blir litt stressa når vegen til gerianger er stengt, men heldigvis så skal eg ikkje inn på jobb denne veka
    Smil fra monika

    SvarSlett
  8. Så herlige bilder du viser, fikk sommerstemning!!! Huff, ja… er lei snø og vinter nå :o) for knapt en uke siden var nesten all snø her oppe regnet vekk!!! MEN nå er det like mye igjen… det snør og det snør… og blåser *sukk* deilig da å titte på herlige sommerbilder her hos deg da :o) Ha en fin kveld videre. Klem fra Mette

    SvarSlett
  9. Så fine bilder du viser. Jeg gleder meg også til at snøen skal bli borte :)
    Ha det fint
    Klem Elin

    SvarSlett
  10. Nydelige bilder fra inngangspartiet ditt da:)

    Den snøen kommer nok ikke til å forsvinne helt med det første tipper jeg!
    Vi får bare krysse fingrene for at den er borte 17.mai....:)

    Ha en fin kveld:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  11. Koslige bilder av sommar og vår! :)
    ...fine bilder av kvit vinter også for so vidt, men må innrømme at grøne markar, dessertar i hagen, turar i skog og mark fristar! :)
    Ha ei fin veke! :)

    Klem

    SvarSlett
  12. Heia.

    Jau nå er det nok vinter for denne gang, men det smelter da bra ute nå. Solen skinner så en kan ikke klage( bare litt mindre snø da) hehe

    Ha en fin dag.

    Klem Simone

    SvarSlett
  13. Her var det mye lekkert å hvile øynene på:)
    Trodde jeg såg syner...vi har presis like kaniner:)
    Godt vi har bilder fra vår og sommer liggende på lur, så vi har noe å trøste oss med:)
    Natta klem, Hanne:)

    SvarSlett
  14. Så surt med mer snø...men her er det heller ikke noe grønt å se selv om vi ikke har hatt snø på godt og vel e uke. Jeg håper det ikke kommer mer heller, meldt regn til helgen her, det gleder faktisk..Klems

    SvarSlett
  15. Hei. Så flotte vårbilder du viser frem, vi har en herlig tid i møte. Her på Sørlandet går det HELDIGVIS den rette veien med snøsmeltingen. Det har jammen vært en dryg vinter, det må jo bare være et tegn på at vi får en fin somme. Det er lov og håpe =) Det var et koselig inngangsparti hos deg til tross for vinteren. Men du...har du virkelig ei pute ute på vinteren hihi ;) Ha en fin dag. Klem

    SvarSlett
  16. Hei Astrid
    Så koselig du har det ved inngangspartiet ditt.
    Snø er det mer en nok av her også.
    Skal grave frem bilen og ut og kjøpe ny forsyning av påskeliljer nå.
    Ha en fin dag

    SvarSlett
  17. Mye snø dere har enda ja...her har det stort sett forsvunnet, og i går så jeg de første snøklokkene. SNART er våren hos dere også, bare vent å se. Har gått ganske fort her, når det først begynte å smelte. Blir ekstra deilig med vår i år for de fleste tror jeg.

    Nydelig eggekrans du har!!

    Ha en fin dag videre♥
    Klem NinaB

    SvarSlett
  18. Her er det så mye vår at vi godt kan dele litt ;)
    Det er helt perfekt nå. Tørre veier for mamma, store brøytefonner for viltre 5 åringer :)

    håper snøen snart gir seg hos deg og at du kan glede deg over grønt gress igjen. Gleder meg masse til å ha kanina vår ute igjen også :)

    Bor du der hvor det er så uvær nå?

    :) Ann K

    SvarSlett
  19. Heisann!!
    Ja vi hører det over alt nå....alle vil ha vår!!
    Ser du er fra Møre og Romsdal....og hørte akkurat at det hadde kommet så mye snø der....og ras!!! Uff....nei nå er det ikke kjekt lenger!!
    Koselig pyntet hos deg hvertfall.....og en fin blogg du har!!
    hjelper litt å sitte å mimre over gamle bilder :o)

    Ha en fortsatt fin dag.......og håper solen skinner litt på deg nå da :o)

    SvarSlett