onsdag 10. mars 2010

GIVE AWAY ♥♥♥


Når eg ser på teljaren min vert eg heilt overvelda!
Den nærmar seg 50.000 besøkande!!
Det er ikkje til å tru...Eg starta opp bloggen min i oktober 2009..
Har sidan vore avhengig av daglege "turar"innom "blogglandia",dette herlege og
 inspirerande "landet"som vi kallar det♥
Men,eg hadde aldri drømt om at bloggen min skulle nå eit slikt tal etter 5 månadar..
Det er sjølvsagt motiverande at så mange er innom og ikkje minst alle dei gode,varme og gledelege kommentarane eg har fått♥

Eg set umåteleg stor pris på Dykk alle saman♥
Kva hadde vel bloggen vore utan lesarar?

Dette må eg feire☺
Så eg vil takke lesarane mine med ei gåve i frå meg♥

Avslørar kva gåva er etterkvart☺men, at det er noko fint,det lovar eg♥


1 lodd for kommentar under innlegget..
2 lodd for kommentar og link
3 lodd for kommentar,link og følgjar
Lesarar utan blogg kan sjølvsagt vere med♥
Skriv kven du er/legg att e-mail adressa di,eller send meg ein mail☺

Trekning 20.mars!

LYKKE TIL♥



90 kommentarer:

  1. Ikke det minste rart at telleren din viser et så høyt tall?
    Dette er jo en såå koselig blogg, må jo bare titte innom her...:-)

    Jeg er din følger og du ligger på min bloggliste...

    Klem Beth`s småting...

    SvarSlett
  2. Jaaaa jeg vil være med:) Det er ikke rart bloggen din har nådd så mange besøkende da du tar så mange vakre bilder :D 3 lodd til meg johooo;)

    SvarSlett
  3. Å ja... selvsakt vil jeg være med :) Du har en herlig og flott blogg - og nydelige bilder!
    Gratulere så masse :)

    Jeg er allerede følger, men legger igjen en kommentar og en link på siden min, så blir det
    3 lodd på meg....

    Ønsker deg en strålende kveld videre, klem fra Mette

    SvarSlett
  4. Koselig med giveaway Astrid! Klart jeg vil være med! Trivelig blogg, og flotte bilder, så ikke rart folk må innom stadig vekk. Jeg kvalifiserer faktisk for 3 lodd! :)

    SvarSlett
  5. Gratulerer med så mange besøkende!

    Jeg blir veldig gjerne med, og tar 3 lodd da jeg allerede er følger og har linket. :o)

    Ønsker deg en fortsatt fin uke!

    SvarSlett
  6. Dette vil jeg gjerne være med på. Du har en nydelig blogg som jeg ofte er innom å titter på. Ha en fin kveld videre. Klem fra Elin:)

    SvarSlett
  7. Heia Astrid :o))

    GRATULERER SÅ MASSE!! Er følgar fra før...so da linka ej oxså...so da blir det 3 lodd på mej :o))
    Takk for koselige kommentarer..♥

    Mange ♥ klemmar ♥

    SvarSlett
  8. Heia igjen Astrid..e ofte inn her på bloggen din å ser.Du he så mange fine bilde ta heimen din.Blir så glad å inspirert ta å følge m dej..Klem frå jannicke..

    SvarSlett
  9. Hei snuppi ♥

    Grattis med såå høyt besøkstall! ikke rart, så nydelig som bloggen din er:) Jeg rekker knapt innom med ei lita tulle, og du rekker det med hele 3 barn:)
    Henger meg så klart på, jeg elsker give away;)

    Tar 3 lodd jeg, grisk som jeg er;)

    Go klem ♥

    SvarSlett
  10. *Teller på fingrene* *en*to*tre*fire*fem*
    Hvis du starta i 2008, blir ikke det et år for lite..? hihi... Jeg vil gjerne være med, count me in med tre lodd, digger både bloggen din og deg jeg! ;)

    SvarSlett
  11. Gratulere med magen besøkande☺ Eg hiv meg med i give awayen, 3 lodd til meg☺

    Ligg ein award til deg hos meg☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  12. Så moro at du har hatt så mange besøk på bloggen :) Kan tenke meg at alle har kost seg her hos deg med å lese om deg og dine :)

    Jeg vil gjerne ha 3 lodd ;)

    :) Ann K

    SvarSlett
  13. Hei Astrid
    jeg skjønner godt at bloggen din er godt besøkt. Her er det bestandig mye fin og se.
    Jeg tar tre lodd.
    Klem Synnøve

    SvarSlett
  14. Vil gjern evære med på treknig, selv om ikke har blogg.
    karinhalvorsen@hotmail.com

    SvarSlett
  15. Heia vennen:) Trodde jeg var følger allerede jeg, men det var jeg ike. La meg selvfølgelig ikke til for å få mer lodd, for din vakre blogg vil jeg følge uansett så det var bare bra at jeg fant ut at jeg ikke gjorde det!! Vil gjerne være emd på giveawayen spennende med hemmelig premie, du har jo så fin smak atte. klem monica

    SvarSlett
  16. Så gøy at du har fått så mange hits:D Skjønner det godt, jeg har lest side opp og side ned her nå, og du har en vanvittig inspirerende blogg!

    Og give away blir jeg gjerne med på:D Er følger:D

    Og lykke til videre med høye besøkstall:)

    Klem Wenche

    SvarSlett
  17. Eg vil sjølvsagt vere med, skal linke, og er allerede følgar, så då blir det vel 3 lodd ;-)

    SvarSlett
  18. ..gratulerer hjerteligst... hyggelig at du er her i blogglandia, setter stor pris på deg og bloggen din!
    2 lodd her... spennende!!

    klem,magny

    SvarSlett
  19. Nydelig blogg = Mange treff! Her er det så mye vakkert og se på! Jeg vil veldig gjerne være med på 3 lodd. (har noe til deg hos meg)

    Ha en flott kveld!! :)

    SvarSlett
  20. Hei!
    Jeg har veldig lyst å blir med i trekningen din!
    Så moro med tellervekst:)

    Klem

    SvarSlett
  21. Graulerer!
    Jeg vil gjerne være med på give awayen din. Jeg tar 3 lodd.
    Ønsker deg en fin kveld

    SvarSlett
  22. Gratulerer med så mange besøkende! Jeg vil være med på giveaway!
    3 lodd til meg :-)

    Klem Kristine

    SvarSlett
  23. Syntes ikke det er rart i det hele tatt at du har så mange besøkende, du har jo en fantastisk blogg!:)

    Jeg er gjerne med, og siden jeg er følger fra før, tar jeg gjerne 2 lodd:)

    SvarSlett
  24. du har virkelig en nydelig blogg og et vakkert hjem så ikke rart at du har så mange besøkende:) gratulere så masse:)
    jeg tar 3 lodd og krysser fingrene;)

    Har forresten noe til deg inne hos meg:)
    klem<3

    SvarSlett
  25. Jeg vil selvfølgelig være med ! ♥ Ikke rart at du har mange besøk, for bloggen din er helt nydelig. ♥

    Tar 2 lodd jeg da ! ;)

    Ha en herlig kveld Astrid ! ♥

    Klemmer Anette

    SvarSlett
  26. Grattis med stort besøkstall..det er jo ikke rart, du er ei herlig dame med masse flott inspirasjon...Klems(må vel ha vinner lykke på min egen bursdag,hihi)

    SvarSlett
  27. Hei :) Jeg vil veldig gjerne vere med. det er ikke rart du har så mange besøk,du viser jo alltid så fine bilder.
    Klem Elin

    SvarSlett
  28. Heisann.
    Grattis med 50 000 besøkende!!
    Jeg er med, og jeg er allerede følger av din vakre blogg:)

    Ha en fin kveld:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  29. Jeg blir gjerne med :))
    3 lodd på meg ;)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  30. Jeg blir med deg på din Give Away. Er følger og linker bildet.3 lodd på meg. Du er velkommen til å være med på min Give Away om du ikke alt er med da. Den trekkes 12/3.
    Klem

    SvarSlett
  31. Hei...skjønnner godt at så mange er innom din vakre blogg. Gratulerer;o) Jeg blir gjerne med i trekningen. Ha en fin dag.Klem fra Maliva

    SvarSlett
  32. Heia! :)
    Vil sjølvsagt bli me! :) Å gratulere med snart 50 000 besøkande! :)
    ...he ei lita "gave" til dej inne på min blogg! :) Ha en fin dag! :)
    Klem!

    SvarSlett
  33. Hei. Gratulerer med så mange besøkende =)) Så bilde av spiseplassen din, kjempefin. Hiver meg på give awayen din med tre lodd. Ha en kjempefin dag. Klem

    SvarSlett
  34. Ååååh så spennende da Astrid, å gratulerer med så masse besøkende. ;o)

    Klabert jeg vil bli med på trekningen din, du har jo så god smak. ;o)
    Tar 3 lodd jeg da veit du.

    Ha en fin fin dag.

    Klem Simone ;o)

    SvarSlett
  35. Heia:)
    Gratulerer me sååå mange besøkande:)Kjekt:)
    Eg blir med,3 lodd:)
    Ønsker deg ei fortsatt fin veke
    Klem Nina

    SvarSlett
  36. Synes ikke det er så rart at du har hatt så mange besøk. Bloggen din er jo så fin og innholdsrik♥

    Jeg tar forresten 3 lodd i samme slengen som jeg er innom ;)
    He en fin dag!

    SvarSlett
  37. Gratulerer, det er ikke rart at du har så høye besøkstall. Du har en nydelig blogg. Jeg blir gjerne med og feirer og tar 3 lodd.
    Ha en fin dag.'
    klem fra marilyn

    SvarSlett
  38. Gratulerer med snart rundt tall!
    Du har jo en flott og inspirerende blogg, ikke rart folk stadig titter innom!
    Tar gjerne et lodd jeg.

    SvarSlett
  39. Jeg er med :) Ikke noe rart at så mange er innom din herlige blogg, Astrid <3
    Ikke er bare bloggen herlig, men d virker jammen meg som en fantastisk dame også :)

    Klem Solveig

    SvarSlett
  40. Syns ikke det er så overraskende at telleren din snart passerer 50 000! Du har en av de nydeligste bloggene jeg vet om! Nyter hvert eneste innlegg her hos deg! :)

    Vil så klart være med på feiringen din, så jeg prøver lykken og trekker 3 lodd!

    Gratulerer med de mange besøkende! Før du vet ordet av det har det doblet seg! :)
    Klem!

    SvarSlett
  41. Hei!
    Gratulere med så masse besøkende!
    Det er jo ikke så rart da, du har jo en fantastisk flott blogg:)
    Da blir det 3 lodd på meg:)
    Ønsker deg en fin helg,klem Hanne

    SvarSlett
  42. Gratulerer med mange innlegg! Flott bilde i dag også. Blir spennende å se hvem som har vinnerlykke!

    SvarSlett
  43. Grattis med så mange besøkende!:) Bruker aldri ha flaks så jeg prøver meg med 3 lodd,jeg.
    Ha en flott helg.:))

    SvarSlett
  44. Hei :)
    Gratulerer med så mange besøkende,det har du fortjent!!!
    Dette er en av mine favoritt blogger:)
    Liker så godt stilen din,å masse flotte bilder å se på...
    Jeg er med på 2 lodd,får ikke til den linkingen:(

    Klem Siw

    SvarSlett
  45. Åhhhh, kor kjekt med giveaway!!! Du har jo en nydelig og koselig blogg, klart du får mange besøkande!

    Vil ha 3 lodd :)

    Klem

    SvarSlett
  46. Hei! Gratulerer med så mange besøkende, så gøy og inspirerende at så mange kommer innom bloggen din. Du har en veldig fin blogg som jeg nå følger og blir veldig gjerne med på din Give Away...3 lodd på meg:) Ha en herlig helg! Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  47. Gratulerer så mye!
    Jeg tar gjerne 2 lodd! :)

    SvarSlett
  48. Gratulerer så mye med så fine tall :)
    Tar gjerne ett lodd på trekningen din :)
    Ha en god helg!
    klem

    SvarSlett
  49. kjære astrid mora:) ej må ha so monge lodd som mulig:) du he en super blogg å ej e en aktiv kikkar el følger;) Du e berre soooo KUUUUL;)tihi å takk før igår , stor klem fra ei so gler sei til oste kake;)

    SvarSlett
  50. Hei. Ja en må jo prøve seg på dette.
    Gratulerer med masse besøk på bloggen din på så kort tid. Koselig blogg du har. Jeg lager en link på sida mi så da blir det to lodd på meg.
    Ønsker deg en flott dag :)

    SvarSlett
  51. Grattis m besøkstallet :) Du har en kjempefin blogg så skulle bare mangle...
    Blir 3 lodd på meg.

    SvarSlett
  52. Jaaa, jeg blir gjerne med:o)
    Og tar 3 lodd, takk ♥
    Gratulerer med så mange besøkende! Du har en helt utrolig koselig blogg, så det er ikke rart du har mange treff:o))

    Ha en fortsatt flott helg!

    klem Line

    SvarSlett
  53. Gratulerer med jubileet!
    Jeg blir gjerne med og tar ett lodd.

    SvarSlett
  54. Så fin blogg! Oppdaget den i dag. Kommer nok til å klikke innom med jevne mellomrom=) Blir gjerne med i giveaway'n! Ett lodd her.

    SvarSlett
  55. Vil veldi gjerne være me på din Give Away :)
    Så sett 3 lodd på mæ :)
    Her e kommentaren, følger e æ allerede ;)
    Så nu ska æ lage linken :D

    Klæm Trine

    SvarSlett
  56. Ei herlig jente med en flott blogg og ett nydelig hjem, slett ikke rart at du har fått så mange besøkende på så kort tid, vennen! Hit er det en fryd å komme på besøk.

    Følge deg gjør jeg jo selvsagt allerede;) også linker jeg selvfølgelig. Så da regner jeg med at det blir 3 lodd til meg:O)

    Da krysser jeg fingre og tær^^,)
    Klem, Anita:O)

    SvarSlett
  57. Gratulerer med mange besøkende!!Jeg er med, og 3 lodd på meg;)
    Klem

    SvarSlett
  58. Gratulerer med så mange besøkende! Jeg vil gjerne være med vettu (1 lodd).

    SvarSlett
  59. Gratulerer Astrid!! Skjønner godt at så mange er innom bloggen din:) Veldig fin og inspirerende!! Tar 3 lodd jeg, er følger, linker og kommenterer:)
    Klem J.

    SvarSlett
  60. Heisan ;o)
    Ja dette vil jeg være med på! Gratulerer med snart rundt tall! Det er jammen ikke rart at du har hatt sååå mange besøk på bloggen din! Den er jo bare hel-skjønn! Du er så flink med å legge ut bilder og kommentarer! Jeg har hatt en del problemer med pc min, så jeg måtte opprette en ny blogg. Mistet alle mine følgere...og blir glad hvis dere legger dere til på nytt ;o)
    Da blir det 3 lodd på meg ;o)
    Ha en god flott søndag.
    Klem fra Gro :o)

    SvarSlett
  61. Første gangen jeg er på bloggen din. Fin blogg dette her :)
    Tar gjerne et lodd jeg:) Ha en fin søndag !

    SvarSlett
  62. Ja, eg vil vere med! Eg er også innom bloggen din dagleg, nett som du er;) Hihi.
    Ha ein herleg dag!
    Klem Anne

    SvarSlett
  63. Hei, og gratulerer med 50 000 besøkende!! Jeg er ofte innom bloggen din, syns den er helt topp:-)
    Jeg vil gjerne være med på trekningen, og tar et lodd.
    Mvh
    Tingeling
    cath.zim@hotmail.com

    SvarSlett
  64. Hei!!
    Gratulerer så masse med så mange besøk!!
    Ikke så rart igrunn det da:) Var jo kjempe koselig her inne!!
    Jeg blir veldig gjerne med, 3 lodd vil jeg ha.
    Linker og følger også.
    Ha en flott uke:)
    Klemmer fra MOna

    SvarSlett
  65. Heisann.
    Så flott blogg du har, denne følger jeg gjerne!

    Tar 3 lodder - ettersom jeg har bursdag den 20. så kan det være at jeg også har kjempeflaks :) Hvem vet....

    Klem, Anne:)

    SvarSlett
  66. Hei! Koseleg blogg du har. Har lagt meg til som følger, for her kjem eg nok innom igjen... :-) Så då blir det vel to lodd på meg då.
    Klems

    SvarSlett
  67. Er jo en fryd å kikke innom hos deg, så det er ikke rart at du har mange treff ;)
    Jeg lager en link til deg på siden min, og følger er jeg allerde, så da får jeg 3 lodd?

    Spennende! Klem ♥

    SvarSlett
  68. Hei, henger meg på, så utrolig flott med så mange besøkende.Det blir vel 3 lodd på meg da! Ønsker deg en fortsatt fin uke:)

    SvarSlett
  69. Heisann:) Klart eg også vil ha eit par lodd! Eg følger bloggen din frå før, reknar med at det kvalifiserer til eit lodd...

    SvarSlett
  70. Hei!
    Jeg vil gjerne være med på trekninga.. to lodd til meg! :)

    SvarSlett
  71. Hei. Grattis med utrulig mange besøkende, vel fortjent synes jeg. Du har en kjempefin blogg.
    Elsker giveaway, så 3 lodd til meg.

    Klem Ann<3

    SvarSlett
  72. Hei.
    Gratulerer med 50.000!
    Flotte bilder du tar.
    Er gjerne med på Give Away, tar 3 lodd :)
    P.S Nydelig kjole og sko!!!

    Mvh Anita
    http://anitas-hverdagsliv.com/

    SvarSlett
  73. Kjempekoselig blogg du har Astrid:-) er titt og ofte innom og får litt inspirasjon. abb

    SvarSlett
  74. Gratulerer med så mange besøkende! :) Moro med give away, jeg blir gjerne med i trekningen med to lodd - følger og kommentar.

    Klem

    SvarSlett
  75. Jeg vil gjerne ha ett lodd,og kjempefin blogg du har!

    SvarSlett
  76. Hei. Ej vil gjerne vere med. Er ikkje bloggar sjøl, men lika godt å lese andre sine. Din er eg innom omtrent daglig! Kjekt å lese om deg i Regionavisa idag.Du er kjempeflink.
    Helsing Synnøve

    SvarSlett
  77. Grattis med 50000 besøkande,vil gjerne vere med i trekning:))

    SvarSlett
  78. Gratulerer med 50 000 :-D

    Blir selvfølgelig med på give away, og tar 3 lodd!

    SvarSlett
  79. Hei Astrid :)
    Las om deg i Regionsavisa i går, og blei frista til å besøke bloggen din! Eg vart ikkje skuffa! Kjempe fin blogg, med mange fine tips og nydelige bilder! Dette kan du :) Helsing Ingrid.

    SvarSlett
  80. jeg tar ett lodd jeg!! :)

    må jo være med på giveaway:))

    ha en riktig fin dag!! tvi tvi

    klem Lillan:)
    PS:GOD HELG!!

    SvarSlett
  81. Gratulerer med maaange besøkende!
    Jeg er gjerne med, tar 3 lodd:)
    Kjempefin blogg, hit kommer jeg gjerne tilbake ofte.
    Randi:)

    SvarSlett
  82. Koselig å besøke den fine bloggen din!!! Følger deg gjerne videre!!!!
    Ha ei flott helg!!!

    SvarSlett
  83. Gratuleter! Og gratulerer med fin blogg! :) Blir gjerne med på 1 lodd! :)

    God fredag :)

    SvarSlett
  84. Gratulerer med masse besøk! Ikkje så rart for bloggen din er FIN.(Har fulgt deg ei stund, ønsker meg 2 lodd).

    Ønsker deg ei fin helg.

    Klem fra Mira.

    SvarSlett
  85. jeg blir selvsagt med. Har oppdaget bloggen din for en liten stund siden bare og synes den er helt super:D

    SvarSlett
  86. Gosj denne lista var lang jahihi, men det sier vel sitt, er nydelig blog har du som mange liker;)
    Følger er jeg, og reklame innlegg må jeg lage til;)3lodd da.
    Gleder meg til å se bilde av innholde av pakken til den heldigevinner, nor vakkert er jeg sikker på det er.
    Fortsatt god helg !!

    SvarSlett
  87. Hei.
    Eg og vil vere med på "Give Away".Liten komment her + følger. Las om deg i avisa, og vart kjempe inspirert. Du er kjempe flink.

    VERONICA

    SvarSlett
  88. Hei hei... En kjempefin blogg!! Jeg legger igjen en kommetar og legger meg til som følger så jeg vet ikke hvor mange lodd det blir.:)

    Ha en god helg!
    Anne Lise

    SvarSlett
  89. Hei, så nydelig blogg du har!
    Tar gjerne et lodd, jeg :o)
    Ønsker deg ei god helg!
    Klemm, Maysen (mayritab@online.no)

    SvarSlett
  90. Heia Astrid :)
    Kjempe koselig blogg du har. Kan sitte her hele dagen å se på alle de fine detaljene du har.
    Føler at jeg har lyst til å være kreativ :)
    Gla i deg :)

    SvarSlett