torsdag 18. mars 2010

Roser og egg ♥



Heldige meg fekk lykkepost i dag☺

Dette nydelege egget har eg fått i frå gode Sylvia med
bloggen HJEMMEBEST 
Denne bloggen er ein av mine favorittar.
Heimen hennar er nydeleg innreidd i den franske ladstilen.
Detaljane her er berre unike...Og det same er Sylvia♥

Sjokoladeegga skal eg dele med mine 4 kjære♥




Roser og serviettar er kjøpt inn til helga..
Har vel sagt det mange gangar før, sagen produkta er berre sååååå nydelege.Rose serviettane passar perfekt på vårt spisebord.
I morga skal eg lage ei jente ostekake
Hint til deg kjære Cesilie♥


Gule roser,gult luktelys frå Sia og påskeegg
(sjølvsagt med sjokolade i) prydar vårt kjøkenbord denne helga♥


Lisje bror har fått denne fine spisebrikka av Hareid kyrkjelyd i eit års dåpsgåve ♥

Han peikar alt ut Jesus,kyrkja,kua,pusen,pippen osv...
(STOLT mamma:)


Eg er heilt overvelda over at så mange vil vere med på min GIVE AWAY for å feire at bloggen min har passert 50.000 besøkande ♥
Dykk er så gode♥
Tusen takk ♥


GOD TORSDAGSKVELD TIL ALLE♥














30 kommentarer:

  1. Så flott dette var! Et nydelig påskeegg. Flotte bilder du viser, synes jeg. Inspirerende!

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Å så mykje flott du visar i dag!
    Her var mykje inspirasjon å hente :D
    :o)

    SvarSlett
  4. Gratulerer med det flotte egget. Sylvia har en av favoritt bloggene,uten om din:))
    Så fint du har pyntet på kjøkkenbordet.
    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  5. Den bloggen skal sjekkes,takk for tips og god helg til deg også!!
    klemmer

    SvarSlett
  6. Fine bilder som vanleg☺ Nydeleg egg☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  7. hei kjære søte Astrid,nydelig du skriver om meg,jeg rødmer.godt du likte egget.
    åå du viser sååå mange fine bilder av alt det vakre du har,
    du er til stor inspirasjon vennen,
    stor klem fra sylvia

    SvarSlett
  8. Hei Astrid
    Gratulerer med så flott gave fra Sylvia – heldige du :) Så fine bilder du viser. Nydelige servietter, de var bare super søte ♥ Herlige påskeegg også, som du har på bordet. Ønsker deg en fortsatt fin kveld. Klem fra Mette

    SvarSlett
  9. Nydelige bilder!
    Og de påskeeggene passet perfekt til deg:)
    Sylvia er også en av mine favoritter:)
    Ønsker deg en nydelig helg, klem Hanne

    SvarSlett
  10. Så flotte bilder! Håper du får en fin kveld og ei nyyydelig helg :)

    Klem

    SvarSlett
  11. O, de serviettene var nydelige! Der umiddelbart for meg 1000 ting å dekopasjere! :P

    SvarSlett
  12. Heldig du som vant egget hos Sylvia, hu har virkelig ett flott hjem og en herlig personlighet. Koselig med blomster lys og servietter..klems..

    SvarSlett
  13. Gratulerer med nytt egg;) Den spisebrikken har vi også, og har brukt den ganske mykje. No er den visst i eit skap....

    I morgon skal eg jammen kjøpe lys og serviettar!

    SvarSlett
  14. For et vakkert påske egg. Og nydelige bilder fra det vakre hjemmet ditt. Her var det koselig stemning til tusen... Nå fikk jeg også lyst til å begynne med påskepynten... noe av det koseligste jeg vet.

    SvarSlett
  15. Gratulerer med det fine egget fra Sylvia. Så heldig du var :) Fine bilder du viser igjenn.
    Ha det fint.
    Klem Elin

    SvarSlett
  16. Så mye herlig du viser i dag ♥ flotte bilder og flotte saker...
    Enig med deg, Sagen har så mye flotte bilder!
    Herlig påskestemning på bordet ditt med gule roser og gult lys:o))

    Klem Line

    SvarSlett
  17. Du GODE Astridmor :)
    Så masse fine bilder du viser :)
    SÅÅÅÅ masse fint du vant av, Sylvia :) Herlig!
    Ha en gooood torsdagskveld :)
    Klem

    SvarSlett
  18. Åh, så fine bilder?
    Roseservietter sammen med det hvite er nydelig og litt påskepynt i gult.
    Jeg også er glad i både Sylvia og bloggen hennes...:-)

    Klem Beth`s småting...

    SvarSlett
  19. Hei :)
    Å såfint et påske egg:)
    Skal sjekke den bloggen :)
    Nydelige bilder du viser(som alltid :))
    Heldig ho som får ostekake da...

    God helg til deg og dine...
    Klem Siw

    SvarSlett
  20. Heldige du va da, kjempefint egg! :)

    Kosli me litt innslag av gult no mens vi venta på påske! :)
    Fin spisebrikke også, og flinke guten din! :)
    Skjønne roser og serviettar! :)

    Ha en fin dag! :)
    Klem!

    SvarSlett
  21. Tusen takk for koselig kommentar minisnuppa ♥

    Alltid lekre bilde du :o) Du e kreativ og flink og du legg en del arbeid i det trur ej ;o)
    He en rein stil ej i forhold til dej , og ej syns det e so kjekt å sjå at vi e forskjellige , det e en herlig egenskap vi he ♥ Og ej trur at vi jentene lika at vi e det i interiørveien , for det e no so steike artig å sjå kor fint det e i alle heimane med forskjellige personlige preg og stiler ♥

    Ej lika det meste faktisk , einaste blir det for minimalistisk de lika ej ikke , må ver heimekoselig ♥

    Go helg til alle dine ♥

    Hopp og Sprett fra mej ♥

    SvarSlett
  22. Så heldig du er, det var et nydelig påske-egg!
    Koselig dere har det på bordet, ha en riktig god helg ♥

    Klem NinaB

    SvarSlett
  23. Så mye fint pynt vennen:)
    Er så koselig å begynne å pynte til påske nå ♥
    Gleder meg veldig:)

    Helt enig; Sylvias blogg er nydelig:):)

    God helg klemmer ♥

    SvarSlett
  24. Hei:) Vakkert egg, ja hun er ei flink dame.
    Likte godt den terrinen din, koselige bilder.
    Ønsker deg en flott helg :)

    SvarSlett
  25. Du har altså så sukkersøte, nydelige bilder at jeg får lyst tilå spise dem opp:))
    Jeg har så lyst til å prøve meg på sånne egg. Altså lage dem;) hihihi...
    Håper du får en flott helg.
    Klem fra meg!

    SvarSlett
  26. Alt er bare helt nydelig Astrid ! ♥ Og serviettene var skjønne syntes jeg. Og heldig du da som har fått et så fint egg. ♥

    I dag har mannen min hentet mitt nye gamle vindu, blir et innlegg om det etterhvert. :)

    Likte Norgesglasset ditt med telys oppi, leter stadig etter nye måter å bruke Norgesglassene på. ;)

    Ønsker deg og dine en herlig helg ! ♥

    Klemmer Anette

    SvarSlett
  27. Hallo. ;o)


    Så koselig det var her i dag da, som alltid egentlig. ;o))

    Ha en fin helg.

    Klem Simone

    SvarSlett
  28. Her var det jammen mye lekkert! nydelig påskeegg du har fått også. Skal selv ha egge-verksted med venninner før påsken, virker som egglagingen sprer seg som ild i tørt grass. fineste påskepynten synes jeg;-) Ha en strålende helg videre

    SvarSlett
  29. Så fin gave du har fått!
    Nydelige bilder du viser også :)

    Håper du har ei fin helg!
    Klem

    SvarSlett
  30. Hei:)
    Gratulerer med eit nydelig påskeegg:) Her har du mykje fint å vise fram.Eg blir så inspirert av bloggen din:)Ein del gode tips og idear og ta med seg

    God Helg:)

    SvarSlett