fredag 26. mars 2010

FREDAG IGJEN....♥♥♥





Synest vekene går veldig fort.

Planane eg hadde for veka var fleire,men få av dei har blitt noko av..Hmmm..Men,mykje kjekt har det alikavel blitt☺
På jobben har vi hatt påskeprosjekt,som vart avslutta med påskemåltid for heile skulen i gymsalen..Flott sang av småskulen og dramatisering av påske evangeliet av 7.klassa..Dei var så utruleg flinke♥Eg kjempa kampen mot tårene!(rørt)

Ei god avslutning med skulekino..Bestevenner..
Ein film som eg trur greip tak i dei fleste.


Eg har hatt kjekke besøk av venninder med små barn♥
Ei lita shoppingrunde ☺
Kafe tur ilag med mamma,tante og mormor♥
Eit par kveldar med trening og feiring av mannen(38 år)♥


Foreldremøte ang planlegging av avslutningstur for 7.klasse..(Hjeeelp!!)

Jøuda!Det har vore ei flott og innhaldsrik veke ☺
 Husvask og malingsarbeid tek eg att...For,eg har FERIE og skal ikkje på jobb igjen før 8.april..
TRUUUDELIDUUUUU ☺☺

Lisje prinsessa har laga litt påske på kjøkenet..


Så mykje meir gult enn dette trur eg ikkje det blir..


Gledar meg til å ta i bruk desse gamle eggeglasa..(bruktfunn)


 Litt detaljar frå kjøkenbenken vår




Kvelden skal nytast her inne i "blogglandia"♥og
 suuuuse inn masse inspirasjon.

Ønskar alle ein triveleg kveld♥ 

23 kommentarer:

  1. Høres ut som ei trivelig uke! Du jobber på skole du også, skjønner jeg. :) Flotte bilder fra hjemmet ditt. Jeg falt sånn for den grønne kurven/kassen. Det er nok fordi jeg nettopp har malt en skjenk i en lignende farge. :)

    SvarSlett
  2. Hørtes ut som en travel, men koselig uke. Det blir no sikkert deilig med fri :)Utrolig mange flotte og herlige bilder du viser... Ønsker deg en riktig fin kveld, helg og påske.... Klem fra Mette

    SvarSlett
  3. hei Astrid.
    ja dagene å ukene bare flyr,deilig med fri nå da.mye som har skjedd denne uka hos deg,
    men nå er det påske,
    du har det så nydelig at jeg blir måløs,
    herlig på ditt kjøkken,å den vekta er så vakker..
    tror nok huset ditt speiler deg,ei tvers igjennom koselig dame.
    ønsker deg en flott fredag.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  4. Du har travle dager du også.
    dagene flyr bare av gårdet.
    Så du jobber i skolen, jeg jobber som hjelpepleier.
    Jeg skal jobbe i påsken,men det er greit.Sånn er det når en jobber turnus.
    Ha en fin kveld
    Klem

    SvarSlett
  5. Så herlig, Astrid! Masse fine bilder av masse nydelige detaljer!
    Tusen takk for de gode ordene inn hos meg :)
    De varmer!
    Såå herlig med ferie :)

    Kos deg med dine og nyt ferien!
    Klem fra meg!

    SvarSlett
  6. så heldig du er ;))skole fri...alltid så koselig å få kommentar fra deg;))bare så du vet det;))
    god påske til deg
    klem klem

    SvarSlett
  7. Fine bilder!
    Håpe du får ei kjempefin helg☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  8. Åh! Kor mange fine bilder frå huset ditt. Du har utruleg mange flotte ting og detaljer!!:)
    Tipper du jobber som lærar? Heldig som har så mykje fri! Men de fortjena det :-)
    Takk for kosleg kommentar inne hos meg :)
    Ha ei super påske, kos deg mykje!
    Klem

    SvarSlett
  9. Er ikkje rart vekene går fort når du har så masse kjekt å fylla dei med... :-) Skjøne bilete av masse fine detaljar frå kjøkkenbenken!
    Ha ei flotte påske.
    Klems

    SvarSlett
  10. hei hei!
    Skal si du har mange jern i ilden, og alikevel klarer du å få til et så koselig hjem! :)
    Den grønne kassen var et nydelig fargeelement innimellom det andre.
    Ha en deilig uke! Og prøv å slapp litt av også da, kjære du :)

    Klem fra Merethe

    SvarSlett
  11. Høres ut som om du har hatt litt å stå i denne uka også.Ønsker deg en triveligpåskefri.
    Klem

    SvarSlett
  12. Så utrolig fint du har det. Jeg smiler fra øre til øre når jeg er innom bloggen din:)

    SvarSlett
  13. God morgen:)
    Jeg blir skikkelig stolt jeg da av jeg kan inspirere deg med mine bilder. For her inne hos deg så blir jeg stum. Du har det bare så lekkert og akkurat i min smak. Som en sa over her, hjemmet gjenspeiler menneskene som bor der og da tror jeg du må være tvers gjennom en vakker person:)
    Jeg ble kjempeinspirert nå. Har så lyst på sånn påskeegg jeg da. Hadde jeg i fjor også etter å ha sett dem her i blogglandia. Får se om jeg prøver meg på et. Akkurat nå så jobber hodet med en annen plan;)
    Og jeg håper også at barnet vårt kommer snart. Er så lei av å vente nå, selv om jeg vet andre venter enda lenger enn det vi har gjort til nå..
    Heldige deg med så lang påskefri. Jeg kunne bedt om fir , men så ikke grunnen til det når vi tross alt ikke skal noe spesielt.
    Du får i hvert fall ha en flott helg og en super påske. Kos deg i ditt vakre hjem!
    God klem fra meg <3

    SvarSlett
  14. Ahhh du overgår deg selv hver gang du Astrid, du har det jo bare så skjønt... Gu for et vakkert hjem. Ja, jeg får det bare ikke sagt nok!! Ukene flyr avsted ja, og jeg kjenner igjen det med at man ønsker å gjøre så masse også går det bare ikke. Men husvask og malingsarbeid springer jo ikke bort, heldigvis, så vi får heller ta det vi ikke får gjort idag en annen dag, hihi.. Ønsker deg ei videre fin helg og en riktig god påskeferie ♥ Klem monica

    SvarSlett
  15. Heia!
    Takk for koselige ord;)
    Masse fine detaljer her hos deg!!
    God påske:)

    SvarSlett
  16. Så nydelige bilder du viser frem, dere har det så utrolig fint ♥

    Klem C.

    SvarSlett
  17. Nydelege bilder som altid:) Og fine påskepynt;) Det er spesielt det bona kjem heim med som dei har laga!!Eg har 2 barnehage tause som kom heim med påskepynt som dei har laga( det er verdi fylt får meg) Det er det beste ei mor kan få:) Ha ein triveleg Laurdags kveld

    Klem
    Anette:)

    SvarSlett
  18. for ei kjekk uke du har hatt Astrid ;)
    håper du får ei fin påske også..kos deg med alle dine kjære!!!
    påskeklem til deg..fra meg ;)
    Anne♥♥♥

    SvarSlett
  19. Hei :)
    Så mange flotte bilder du viser,synest der er såå koselig med deg!!
    Har ikke så mye gult jeg eller....

    Ønsker deg og dine en koselig påske.

    Klem Siw

    SvarSlett
  20. Tusen takk for nydelig inspirasjon vennen:) dere har pyntet såå fint til påske:)
    Du har jo hatt fullt opp hele uka, så nå fortjener du å slappe av og kose deg med familien:)
    Ønsker dere en flott påske:)

    Klemmer Lise

    SvarSlett
  21. Så flott blogg du har! Virkelig inspirerende!!

    Kommer tilbake igjen snart!

    God påske!

    SvarSlett
  22. Skjønner at du har det travelt som ordner og pusler så fint for alt og alle hele tiden :) Håper det roer seg og at dere får masse tid til å slappe av og kose dere i påsken :)

    Her gleder vi oss masse til å reise bort til barnas oldefar i Sogn. Det beste med å komme litt bort er at det er så deilig å komme hjem igjen ;) Så jeg håper at jeg neste helg har blitt så rastløs og så inspirert til å gå igang med maleprosjekter her igjen ;)

    Ønsker deg og dine en fin påske!

    Påskeklemmer fra meg ♥

    SvarSlett
  23. Hey porozmawiać trochę po norwesku. You have a nice house i wiele pięknych zdjęć.
    Wesołych Świąt dla wszystkich.

    SvarSlett