tirsdag 23. mars 2010

♥♥♥♥♥♥♥♥


The future belongs to those who belive in the beauty of their dreams

Var innom Farmors krambod i dag(lykke;)
Ahhh!☺
Kjøpte dette sink skiltet og knaggrekka..

 Mykje nytt og lekkert i butikken!




Kjøpte denne søte korga også der..


Bursdagsgåve til husbonden er og i boks♥
(han kan berre glede seg♥)

No skal eg suse meg ut døra til ein time med spinnig..
Og kvelden skal nytast med nyaste nummer av Bolig pluss

Med desse bilda frå heimen ønskar eg alle ein triveleg tysdagskveld♥


26 kommentarer:

  1. Hei hei :) fine bilder du viser, lykke til på trening :)
    Klem Elin

    SvarSlett
  2. Så supre saker du har kjøpt i dag! Virkelig fin den korga, har en som ligner litt, men min er rund heile veien rundt. Kjempefint med blomst i den. :) Tror sannelig min også må ut til våren. :)

    Lekker knaggrekke og skilt også, og alltid så inspirerende bilder her hos deg.

    SvarSlett
  3. Som alltid er det kjempefint og koselig når du pynter og ordner :) Likte den lykta du har på knaggen kjempegodt :) og korga var også veldig søt!!

    Så moro å høre at de store jentene dine tar så godt vare på lillebroren sin. Her er det "bare" 4 år i mellom jentene men hun store går hele tiden rundt og skryter av hvor stolt hun er av lillesøster som stadig klarer nye ting :) Vi koser oss masse når snøen her kryper lenger og lenger unna plen og gårdsrom :) I stad satt lillesnuppa plutselig og spyttet så veldig, hun hadde visst hatt sin første anledning til å smake på sand mens mamma var opptatt av å rake litt gammelt løv. Usj og fusj :)

    Så flink du er som trener!! Jeg skulle også kommet litt bedre i gang syns jeg, men "skylder på" at jeg akkurat har født... hehehe... den gjelder kanskje ikke når ungen er 13 mnd?!!

    :) Ann K

    SvarSlett
  4. Fin tirsdagskveld til deg også. gleder meg til de frustrerte fruene jeg.
    Klem

    SvarSlett
  5. :) Eg også vil handle! Her er det sparemånad, og det har gått rett so bra til no :) Nydelege ting som har fått kome heim til deg!

    Håper spinningen gjekk supert!
    God klem frå Elin :)

    SvarSlett
  6. s lekekrt astrid. Elsket korgen din, har faktisk kjøpt en lignende nettopp som jeg skal ha på hobbyrommet når det en gang bare blir ferdig... Likte utrolig godt det skjønne sinkskiltet, helt nydelig også hadde du pyntet så fint på knaggrekken. Det må være så kjekt å komme som gjest på deg, en oppdager jo nye flotte detaljer hele tiden.. ahh!! Ønsker deg en fin tirsdagskveld. fruene ikveld ;) Klem monica

    SvarSlett
  7. No er det lenge sidan eg har skrive til deg... eg har liksom ikkje hatt ånda over meg til anna enn å kikke innom alle lekre bloggane (din inklusiv) utan å skrive i det siste. Håper det går fort over:)
    So mykje fint du har kjøpt! Det klør litt i lommeboka, men eg har lova meg sjølv å vere flink... Grrr...

    SvarSlett
  8. Vakre bilder og så mykje fint du har kjøpt:)

    Klem:)

    SvarSlett
  9. Eg elskar både skilt og knaggrekker so eg skjøna godt du er fornøgd☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  10. For en nydelig stue du har! Masse fine ting å se på

    Klem

    SvarSlett
  11. Nydelig, vakkert... FIIINT.. vet ikke hvilket ord jeg ikke har brukt om den herlige stuen din!!!
    Såååå FIIIINT er det Astrid!
    Kos deg med lesingen!

    Klem

    SvarSlett
  12. så sprek du e da ;)
    masse fint her hos deg..kunne tenkt meg innom Farmor`s Krambod..har hørt mye fint om den :)
    ha en fin tirsdagskveld!!
    klem Anne♥♥♥

    SvarSlett
  13. Kjempevakre bilder fra hjemmet ditt:)
    Takk for titten:)
    Klem:)

    SvarSlett
  14. Så fin tekst!
    Det er et nydelig hjem du har,
    vær stolt av det!
    Du er flink til å gjøre det hjemmekoselig!

    Klem Beth`s småting...

    SvarSlett
  15. For et nydelig skilt og en flott knaggrekke ! ♥ Du har virkelig et vakkert hjem Astrid. ♥

    Ha en fin kveld ! ♥

    Klem Anette

    SvarSlett
  16. Flinka! ;o)

    Vakre bilder i dag også Astrid. Fine ting du har kjøpt. ;o)

    Klem Simone ;o))

    SvarSlett
  17. Nydelig knaggrekke og så fint pyntet. Lekkert skiltet var, jeg bare elsker det sitatet<3
    Åå som jeg skulle ønske jeg bodde i stuen din;)
    klem<3

    SvarSlett
  18. Så fine ting du har kjøpt deg.
    Jeg blir aldri lei av og se alt det fine du har. Har du meldt deg på??
    Så flink du er som trener,har ikke trenet på flere mnd,pga betennelse i skulder. og det merkes på kroppen.

    Ha en fin dag

    SvarSlett
  19. Så lekkert ♥
    Den kurven var bare supersøt, og blomstene passet perfekt oppi!
    Ha en kjempefin midtukedag!
    Klem

    SvarSlett
  20. Hei!
    Titter innom for å ønske deg en fin onsdag!
    Så fint du har det i stuen din, tingene du kjøpte var såå lekre:)
    3 av guttene har fri fra skole og barnehage i dag, de har bakt muffins, så nå skal vi ut i våren og kose oss...ho mor tek med seg kaffi og Boligpluss:))
    Masse tull og vas med nettet vårt, helt umulig å sende kommentarer...grrr. Får ikke fikset det før mannen kommer heim fra sjøen en vakker dag etter påske...blir helt frustrert når dette ikke virker;)
    Klem Hanne

    SvarSlett
  21. Hei Astrid!

    Idag fikk jeg gaven fra deg og gjett om jeg ble glad!!!! Den var hel fantstisk, alt sammen falt i smak. Den var jo så nydelig pakket inn også at jeg nesten ikke hadde hjerte til å åpne den.
    Men nysgjerrigheten overvant fort altså^^,)
    Så tusen tusen takk Astrid!!!

    Nydelig skilt og knaggrekke du har handlet også. Sporty også du, spinning, det er ikke for pyser;) Skulle absolutt ha satt igang med litt kondisjonstrening jeg også pluss at det nærmer seg bikinisesong^^,)

    Nå får jeg komme meg avgårde til butikken. Vi blogges!!!
    Og igjen Astrid, tusen takk for nydelig gave og all inspirasjon som du gir gjennom bloggen din.

    Klem, Anita:O)

    SvarSlett
  22. Ååå- for en nydelig blogg du har. Fine bilder og mange tips. Legger meg til som følger av bloggen din:) Hilsen fru Strøm

    SvarSlett
  23. Nå har jeg lagt ut bilder av vinduet. ♥

    Ønsker deg og dine en nydelig kveld ! ♥

    Goklem Anette

    SvarSlett
  24. Ja, er ikkje det HERLEG med litt shopping :) Mykje fint du har funne deg! Og for ei kosleg stove du har, med mange flotte detaljar! Likte den kjempegodt!
    Ha ein strålande kveld:)
    Klem

    SvarSlett
  25. Heisann! :)

    Skjønn knaggerekke, å søtt skilt! :) Fin korg med blomster i også! <3
    Shopping e terapi! :) ...gjer godt for sjela! :)

    Nydelig heim! <3

    Klem!

    SvarSlett
  26. Du har alltis så herlige bilder av ditt hjem, blir lissom aldri mettet av å se på de. Flotte saker du fikk handlet, selv kjenner jeg det klør i fingrene etter å handle, men er jo kjøpeforbud og budsjett som regjerer her i gården en stund. Så derfor får jeg nyte synet av alt det flotte andre har fått kjøpt, det hjelper godt det og..Takk for komentar hos meg skjønne dame, klems...

    SvarSlett