tirsdag 30. mars 2010

Ny kappe til tv konsollbordet ♥


Endeleg kan eg skjule ledningar,dvd spelar,stereoanlegg osv.....Det aller kjekkaste hadde vore om eg fekk gøyme heile tvèn....Men,sidan min kjære må holde ut med alt eg fyller heimen med og mine stadige prosjekt skal eg ikkje røyve den meir enn dette...(?)
Har eit konsollbord frå  Ikea til tvèn..Det er ei opa hylle under..
Fekk hjelp av tanta mi til å få sy ei kappe..symaskina mi er no friskmeldt(mi kjære mormor har fiksa den♥og eg skal hente den i ferien;)Juhuuu
Eg vart kjempe fornøgd med resultatet..I tillegg elskar eg tekstilar i alle variantar..Masse dukar,pledd,blonder,puter osv.....


Kan tenkje meg at du no er ein smule lei av bilder frå stua vår...Men,eg berre måtte i dag og☺Det var denne nye kappa ;)


Eg har terrorisert husbonden litt til....
Har sett eit gammalt vindu i vinduskarmen..Hihi☺

Sikkert fordi eg gledar meg slik til vi får nye vindu?


Då vi sto opp i dag var trea tunge av snøv...Igjen....Men,heldigvis kom sola 


I dag har vi kosa oss heime med besøk av mamma,tante,mormor,min bror og hans sambuar♥
Lisje prinsessa heiv seg rundt å skar opp pølser.Ho ville ha pølsegrateng slik at der var nok til alle♥
(Stolt mamma til ei slik omtenksom lita pie♥)
Har gjordt siste innspurt med trening før mange dagar med sikkert altfor mykje god mat og godterier...
Men,gåturar blir det nok♥Ikkje ski....For eg er heilt ferdig med vinter!Rett og slett!

Ranuklane står fortsatt så fint,så eg berre må vise dei fram ein gong til


Prinessestua står klar til koselege kveldar♥
(tippar det vert ein aldri så liten prinsessefest;)


Spisebordet der står også påske klart☺
Så det er berre å sette seg ned ♥


Ønskar alle ein kos tysdagskveld♥♥♥


28 kommentarer:

  1. Vi blir da slett ikke lei bilder fra stua di?
    Så nydelig stue ser vi gjerne igjen og igjen...
    Nydelig kappe til TV bordet,
    så flink du er? :-)
    Men skulle jeg ha sydd en kappe for å sjule alle ledningene her,
    måtte den dekket en hel vegg, minst!
    Nydelig den lille fargeklatten med Ranukler på bordet ditt!

    Klem Beth`s småting...

    SvarSlett
  2. Koseleg og lurt med den kappa, er jo ikkje akkurat dekorativt med ledningar og tunerar!! Virkar fjernkontrollen gjennom kappa eller må du trekke den frå når TVn er på??

    Koselege bilder frå stova, går ikkje lei nei☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  3. Hei Astrid!

    Det går ikke ann å bli lei av bilder fra stua di;) Den er så lekker at jeg klarer ikke å se meg mett på den!

    Lekker kappe, så flink du har vært:)
    Jeg er helt enig med deg at ledninger og tekniske duppedingser ikke er det flotteste å se på, men siden vi er så heldige å ha så tålmodige menn så får vi la de ha disse små gledene^^,)

    Her er det heldigvis regn, selv om jeg vil ha soool. Men det er iallefall bedre enn snø, for den er jeg ferdig med;)
    Fordelen med at det regner er at da blir det innevær og vi kanskje kan få ferdig bad i påska:D

    Ha en fortsatt fin påskeuke!
    klem, Anita:O)

    SvarSlett
  4. Eg går hvertfall ikkje lei av stova di. Nydeleg er den. Legg merke til nye vakre detaljer kvar gong:)
    Den kappa di var kjempelur og dekorativ:)
    Ha ein kosleg kveld du og:)
    Klem

    SvarSlett
  5. Smart med kappa da :)
    Bare å legge ut bilder av stua - den er kjempe lekker. god kveld - hilsen Anita S

    SvarSlett
  6. utrolig fint hjemme hos dere altså :) så gjennomført og romantisk ♥ Kappen under tv'n passa jo helt perfekt :) du er kreativ!

    jeg har hatt bloggepause en drøy ukes tid, men lover å komme stekere tilbake etter påske :O)

    kos dere masse i påska!!!

    stor påskeklem!!!

    SvarSlett
  7. Å så nydelig det ble med den kappa på tv bordet da :)
    Du har ett utrolig vakkert hjem :) Minner meg faktisk litt om mamma sitt, med alt det hvite :) hihi:)

    Håper dere får en nydelig påske:)
    Klem Tina

    SvarSlett
  8. For ein kjempe flott og koselig blogg du har:)so kjekt å sjå interiør,og kreative løysingar:)!Mvh.Gunnhild

    SvarSlett
  9. Vet du hva?? Jeg kan aldri bli lei av å se den vakre stua di..Jeg drømmer meg vekk hver gang..Og kappa var kjempe lekker, tekstiler er så flott, kan nesten ikke få for mye. Nei, man kan ikke få for mye..Klems

    SvarSlett
  10. Å for en nydelig stue du har. Og kappen ble jo riktig så fin!!!
    Påske klemmer fra Lena

    SvarSlett
  11. Vad fint du har sytt. Och så skönt att slippa se allt under tv:n.

    Hoppas du har en bra dag utan ny snö. Här är allt borta sedan några dagar och det är så skönt.
    Kram Elzie

    SvarSlett
  12. Innom for å igjen drømme meg bort i ditt vakre hjem
    og for å ønske deg en riktig god påske!!

    SvarSlett
  13. så lurt å få gjemt alle stygge ledninger ;) fint ble det!!
    hvite ranunkler hadde jeg i i brudebuketten min..det er nydelige blomster ;)
    ønsker deg og alle dine ei fin påske Astrid..kos dere og nyt fridagene :)
    varm klem fre meg..
    Anne♥♥♥

    SvarSlett
  14. Så lurt! Der der hadde vær en god ide her hjemme også gitt...! :P

    SvarSlett
  15. Hei.

    Du vann ein glasfugl i "give away" min.Send meg adressa, så skal eg få posta den. God påske.

    Veronica

    SvarSlett
  16. Koselige bilder fra stua di!
    Det var lurt å skjule alt under den kappa.
    Skulle vist hatt ei sånn nå jeg også... barnebarnet Bernhard er veldig interessert i alt som kan trykkes på og ledninger.
    Ønsker deg og dine ei God Påske!
    Klem : )

    SvarSlett
  17. Så utrolig mye vakkert :-)

    Innom for å ønske deg en super påske:-)

    klemmer

    SvarSlett
  18. Såååå fint du har det i ditt hjem, vil aldri bli lei av å se din stue, den er nydelig:))som resten av ditt hjem, så utrolig lyst og lekkert.
    Ønsker deg en gledelig påske:)
    Klem

    SvarSlett
  19. Wow du er aktiv altså. flink er du. Prøv å kose deg litt i påska da.
    Påskeklem fra meg

    SvarSlett
  20. Vakre bilder, som vanleg :) Trur ikkje nokon blir lei av bilder frå stova di! :) Dette med tv er ikkje så enkelt. Lurt med kappe som skjuler alt! Ynskjer meg ei stor skåp til å putte vårt klenodium inni... Men, det får bli i framtida!

    Ha ei fortsatt god påske!
    God klem frå Elin :)

    SvarSlett
  21. Det ble jo bare sååååå fint, med den kappen!!!
    Hvordan har du festet den ? Har vært inne på tanken selv, men har ikke funnet et bord enda, vil jo gjerne ha et gammelt et:)
    Ønsker deg en fantastisk påske med familien din <3

    SvarSlett
  22. god kveld i den koselige stua di,å nei da,blir aldri lei å se bilder fra stua deres,men å kjempekjekt å lage kappe der,lekkert,
    å ja ranukler er vakkert,nydelige dine er,de lyser opp,her regner det ,men snøen går jo vekk,
    så koselig dere har det,med besøk å flink jente som lager mat...
    nydelig i prinsesse stua,
    ønsker deg og dine en hyggelig påske,
    påskeklem fra sylvia

    SvarSlett
  23. Hei.

    Nydelig blogg og nydelig hjem. Utrolig fint gjennomført.

    Jeg er ny følger av din flotte blogg. Link er en fin ting og fant deg via Lykkelig som liten.

    Takk for hyggelig besøk.

    Klem fra Mona C♥

    SvarSlett
  24. Så roligt att titta in till dig.
    Så trevlig blog men fina bilder!
    Ha en riktigt Glad Påsk.
    Haregott!

    SvarSlett
  25. Jeg blir i hvert fall ikke lei av å se bilder fra stua di. Nydelig! Og den kappen var kjempefin:)
    Kos deg masse i påsken i ditt vakre hjem Astrid.
    God påskeklem fra meg!

    SvarSlett
  26. Det forhenget til tvbordet var kjempefint. Kan tenke meg at det var deilig å få gjemt bort ledninger og tvutstyr:)
    jeg blir aldri lei av å se stuen din, dere har det såååååå fint:)
    ønsker deg en god påske!
    Klem

    SvarSlett
  27. Hei, Takk for hyggelig hilsen. Gratulerer med kappe den ble nydelig og så flott stue og hjem du viser oss. Påskeklem Siv

    SvarSlett
  28. Åå så koselig det er hos deg!
    En virkelig lur ide å sy kappe rundt tv bordet.
    Ønsker deg en flott påske:))

    SvarSlett