onsdag 3. mars 2010

VÅR INNE I ALLE FALL...... ♥


Sidan det er null teikn til snøvsmelting ute,har eg ein liten "hage" i stua..
Perleblomster,hortensia,krokusar,roser, potteroser og tulipanar lagar vår i heimen♥


Krokusane på kjøkenbordet gjer meg glad ☺
(sjølv om dei no er i ferd med å vekse ut av krukka)


Dei siste bruktfunna mine høver seg godt i dette innlegget ☺
Ein kvit duk med rosa broderi og ei lita teskje skål(?)

Eg kan ikkje hugse at eg nokon vinter har hatt slik behov for friske blomster inne..
(kansje det er all snøen?)




Ei lita madonna stod også inne i bruktbutikken og vilde bli med meg heim ♥
Den er så vakker,i kvit,blank porselen..


Desse krukkene klarer eg aldri å gå forbi når dei dukkar opp i brukthyllene...
Dei er berre sååå vakre ♥
Og i sinkbrettet på stuebordet synest eg den passa perfekt


Lisje bror er fortsatt sjuk...Siste døgnet har han blitt verre,
meir feber,veldig forkjøla og med det følger sjølvsagt denne vonde øyrebetendelsen.
Natt til i dag sovna vi to vennane kl 04.30..,etter ei
 natt med ei vond øyre.Det er så frustrerande og vondt når dei små er sjuke..
Men, sjølvsagt vakna lisje skatten til same tid som alle andre morgonar,07.00...
Så to timar samanhengande søvn var alt for denne natta..
Heldigvis er no miste prinsessa frisk att og klar for ski/akedag på skulen i morga ☺

Så dagen i dag har vore laaaang...

No er eg klar for å berre sløve..
Ein tur innom "blogglandia" ♥
Så skal eg drøyme meg bort litt...
Skal til på siste boka i Twilight sagaen,"ved daggry"
Anbefalar desse bøkene på det sterkaste!


EIN GOD ONSDAGSKVELD ØNSKAST TIL ALLE

♥♥♥




26 kommentarer:

  1. Så utrolig vakre bilder :-)

    Sender litt vår din vei- her har den kommet for å bli ( forhåpentligvis)

    klemmer fra Wien

    SvarSlett
  2. Uff stakkars små som er sjuke :( Ikkje kjekt å heile tatt! Håpe dei vert fort friske!

    Herlege blomster bilder du viser, får vårstemning☺
    Og masse fine bruktfunn du har funne deg og, ingenting som er so kjekt som det! Når forma mi er betre skal eg ha meg ein tur på bruktbutikken igjen☺

    Kos deg med twilight boka- eg begynte på nr2 istad..forelska meg heilt i Edward og dei andre☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  3. Så flink du er, føler med lillegutt, vi har og en liten på 1 1/2 år som ligger med feber...slitsomt når de små er syke, og så fortvilende, men plutselig er de friske og alt er glemt:)) Så koselig vårstemning du har, blir helt inspirert:))
    Ha en deilig bok-kveld!
    Klem

    SvarSlett
  4. Så koselig med hage inne :)
    Det hjelper godt på humøret med nydelige blomster :)
    Håper lille bror blir bra snart :)

    Ha en nydelig kveld:)
    Klem Tina

    SvarSlett
  5. Einig med deg, det er strengt tatt nødvendig å tjuvstarte våren litt inne i stova. Det gjer eg kvart år. Vi har mykje mindre snø enn vi pleier her hos oss, men kaldt er det... Sjølv om det er fint no når sola får varme litt om dagane, og det følger jo vårstemning med det. God bedring til dei sjuke, alltid litt travelt med sjukdom i huset. Eg må sei eg syns du har vore heldig med dei siste bruktfunna dine. Verkeleg mykje fint!

    SvarSlett
  6. Nydelig, romantisk interiør!
    Flott blogg du har her!
    Joda, våren ER i anmarsj den..
    Her har solen skint i hele dag og det drypper fra taket hele tiden... Bare vent,våren kommer nok snart til dere også!:)

    Klem fra Kristin på Akeleiegården som legger seg til som følger.

    SvarSlett
  7. Stakkars lillebror da, ikke godt å være sjuk. Ørebetennelse er jo fryktelig vondt også da. Håper han blir fort bra igjen!

    Mange skjønne ting du har kjøpt. Tenkte å ta meg en tur bort i bruktbutikken imorgen og se om det er noen skatter som venter på meg der;)
    Har stort behov for vårblomster om dagen jeg også. Kan ikke huske at jeg har lenget sååå mye etter våren som jeg har gjort i år. Det må nok være all snøen og kulda som gjør det.

    Men vi har fått smak av vår nå og det er så deilig!
    Ha en fin kveld, håper dere får litt mer søvn inatt!
    Klem, Anita:O)

    SvarSlett
  8. Nydelige "hage" du har i stuen din! Nå lengter vi jo virkelig etter blomster, etter en laaaang og snørik vinter. Og det ser dessverre ut til at vi må vente en god stund til får vi kan glede oss over blomster ute. Så en innehage er slettes ingen dum idé!

    SvarSlett
  9. kjempe herlig.. det er deilig å ta med seg våren "inn" i stuen! :)

    Huffa.. stakkar lillebror.. God bedring til lillegutten din.. håper han drar seg til fort!
    Håper dere får noen gode timer i natt!
    Klem

    SvarSlett
  10. hei i natten.
    å nydelig hage du har inne,tror nok det er all snøen som gjør at vi må ha snø inne nå..
    å stakkars liten som er syk ennu,strevsomt for alle det,
    å all bekymring en har,blir helt utslitt med så lite søvn,
    håper dere får sove i natt.
    natta klem fra sylvia

    SvarSlett
  11. ..og like vakkert hos deg som vanlig! Håper natten blir bra!!
    klemmer

    SvarSlett
  12. nydelig vårstemning inne hos deg ;)

    Go bedring til lillebror..

    Å en super kveld til deg!!


    klem susi ;)

    SvarSlett
  13. Uff,stakkars liten,ørebetennelse er fryktelig vondt. Minste prinsessa her er syk også. Så dagen har stort sett gått i kos og trøst. ♥

    For en herlig madonna figur og krukke du har funnet ! :)

    Får en deilig vårfornemmelse her inne hos deg. Flotte bilder og flotte blomster ! ♥

    Nå må jeg få lagt meg. God bedring til lillebror ! ♥

    Natti natt vennen ! ♥

    Klemmer Anette

    SvarSlett
  14. Hei på deg.

    Ja men litt vår inne er ikke å forakte nå nei. ;o) Ute er det jo flere meter snø enda så. :o/ Men det smelter da godt om dagen da.
    God bedring til minsten. ;o)

    Klem Simone

    SvarSlett
  15. Den blomsterkrukka i tre som står Floers på med dei fine krokkusane oppi liker ej kjempegodt!! Så på den i går...he masse stili på mester grønn :o)) Lite drivhus oxså hadde dei på Moa på mester grønn :o)

    Ønske dej ei fin veke:o)

    Takk for koselige kommentarer lisjesnupp :o)

    Hopp & Sprett fra mej...

    SvarSlett
  16. Heia!
    Koslig du he laga til me litt vår i stua da! :) Kjende trang på litt "grønt" i heimen ej også igår, og kjøpte mej to lyserosa ildtoppa! :)
    Stakar lisje guten so e so sjuke, øyrebetendelse e so utruli låkt, håpe han blir frisk snart! :)
    Monge fine bruktfunn! Elska sjøl å gå på "skattejakt" på brukt-butikkane! :)
    Ha en fin dag!
    Klem! :)

    SvarSlett
  17. Håper dere fikk sovet bedre i natt alle sammen og at lillebror føler seg bedre i dag?! :) ikke godt når de små er syke og det er så altfor lite man kan gjøre or de annet enn å trøste så godt man kan.

    Nydelige bilder av vår inne hos deg :) Kunne ønske jeg kunne klare å holde liv i planter også. Her er det derimot full fart i våren ute :) Det drypper fra takene og i går kunne jeg trille tur på tørr asfalt igjen! Kan ikke huske sist jeg ikke strevde med vogna i snøen. Våren er veldig velkommen :)

    :) Ann K

    SvarSlett
  18. Gjenbruk er gøy....nydelig ting du viser. TAkk for titten og en fin dag til deg fra Maliva

    SvarSlett
  19. Heisann :) Så fin vår du har laget deg inne,Kjempe koselig. Blomstene har et symbolsk
    språk. Krokus: Vårjubel,ungdomsmot,sann livslyst.
    God bedring til lille gutt
    Klem Elin

    SvarSlett
  20. Du har det så koselig!
    Nydelige bilder :)

    Gleder meg til vår og snøsmelting jeg også!
    Prøvde å måkke vekk litt snø fra verandaen men det er nytteløst.

    God bedring til minstemann!

    SvarSlett
  21. ¨Så fine blomster du har. Jeg har det sånn som deg jeg også.Må ha mye blomster inne. Har sikkert med vinteren og gjøre.
    Det har vært så kaldt her i hele vinter.
    Men i dag har plasert to påskeliljer på bordet ute på trappen. De greier seg helt ned til 10minus.
    Håper lillegullet er bedre. Trasig for liten og mor når de er syk.
    Ha en fin dag,Astrid.
    Klem

    SvarSlett
  22. Nydelige bilder snuppa♥
    Jeg har som deg hatt masse blomster i vinter, det får en til å glemme vinteren litt...er såå lei all snøen nå:S Vi har heldigvis fått trilla litt da, vært mildt og sol her noen dager nå:)

    God bedring til lillegutten din ♥

    Klem fra Lise :)

    SvarSlett
  23. En god natts søvn jeg sender deg, og igjen; du har det så utrolig vakkert og koselig at jeg blir helt sjakk matt:-))) Stor klem fra bloggtørkemor:-)

    SvarSlett
  24. Ei lita overrasking på min blogg ;-)

    SvarSlett
  25. Hei :)

    Håper at han er bra nå stakkars...
    Ikke kjekt når de små er syke..

    Fine bilder du viser,som alltid!
    God helg til deg og dine.

    Klem Siw

    SvarSlett
  26. håper lilleskatten din er bedre nå..ikke kjekt når de små er syke..det er rart så lite søvn dei treng ikke sant..bare litt lading ;)

    vakre vårblomster hos deg Astrid..jeg har også perleblomster på bordene..nydelig blåfarge :)
    ha ei fin helg!!
    klem Anne♥♥♥

    SvarSlett