tirsdag 16. mars 2010

Give away gåva er i boks♥


Viser eit hint av give awayen min♥

Har du ikkje teke lodd,kan du gjere det HER ☺
Trekning 20.mars!

Eg har trua på at no er vinteren i ferd med sleppe taket..
Snøbygene har blitt til regn og det er 2 grader...☺


På mi jakt etter give awayen,berre måtte eg.....
Åh!
Pudderrosa♥


Kjolen heng på soverommet og skorna står klar.....Og berre minner om at snart.....Kjem VÅREN


Desse herlegheitene er kjøpt hos hjerteleg i Ulsteinvik


 Oliventre frå sia kjøpt hos Farmors krambod ♥


Med desse bilda ønskar eg alle ein tysdagskveld med gode tankar om at snart er det vår♥♥♥

22 kommentarer:

  1. NYDELIG,både kjole og sko!!
    klem

    SvarSlett
  2. Spennende med Give Away :)
    HErlig.. lengter også etter våren!
    Ha en nydelig Tirsdagskveld du og GODE Astrid <3
    Klem

    SvarSlett
  3. Hei :) Så fine sko og kjole, du gleder deg nok de blir varmt nok til å ta de i bruk :)
    Ha det fint.
    Klem Elin

    SvarSlett
  4. Nydelige sko og kjole. Kunne tenkt meg slike sko jeg også. De var helt skjønne! :) Gleder meg til å shoppe vårklær jeg også. :) Flotte bilder fra deg.

    SvarSlett
  5. Så skjøne sko og kjole. Skal bli så godt med litt vår snart... Endeleg (?) regn i Bergen att og no, så då må no snøen snart forsvinne...
    Ha ein flotte kveld vidare.
    Klems

    SvarSlett
  6. Flere enn meg som gleder seg til våren, skjønner jeg. Jeg har gjort som deg, forberedt meg grundig ! Og fikk en skikkelig nedtur i kveld - da det plutselig kom 10 cm snø. Den var definitivt ikke velkommen, skal jeg si deg. Ah... mye å glede seg til nå :-)

    Ha ei fortsatt fin uke :-)

    SvarSlett
  7. å kor fine den kjolen va - med søte sko til ;)
    drømmer om vår her inni fjorane også, men her laver snøen ned og mange veger er stengte.

    nyt kvelden - smil fra monika

    SvarSlett
  8. Heiii.

    Åh så fine ting da, de skoene har jeg også, de er knallgode å gå i. ;o)

    Blir spennende med give awayen da. hihi

    Klem Simone ;o))

    SvarSlett
  9. Hei :)
    Wow,hærlig kjole og sko!!!
    Håper det blir vær slik at du får brukt det snart :)
    Regner her i dag å ,så det forsvinner vel litt snø i dag :)

    Ha en fortsatt fin dag.

    Klem Siw

    SvarSlett
  10. kjolen og skoene er nydelige!! noe alà slke sko skal jeg jakte på til sommersbruk også :)

    blir moro å se hva den heldige vinneren får :)

    godt det har begynt å regne hos dere!!

    klem Ann K

    SvarSlett
  11. Spennende! Og en aldeles nydelig kjole og sko! Heldige du! :) Jepp, som sagt, STRAKS er våren her!

    SvarSlett
  12. Spennende med givaway.
    Kjempelekker kjole og sko du har kjøpt deg.
    Venter på sommeren jeg også.
    Ha en fin dag
    Klem Synnøve

    SvarSlett
  13. Spennende, spennende, spennende! Og den tunikaen i pudderrosa var SKJØNN! :D

    SvarSlett
  14. Heisan.. Ser ut som en flott gave godt jeg er med på give awayen. Så heldig du er som har fått deg sånne flotte klogger =)))) Ha en fin dag. Klem,Mona

    SvarSlett
  15. Nydelig kjole og sko, for ikke å sankke om fargene..Du er klar for vår nå...Klems..

    SvarSlett
  16. For en nydelig kjole og sko ! ♥ Herlig farge !♥ Jeg har hvite a.nordin sko, kjempegode å gå i. ;)

    Spennnede med giveaway ! :)

    Ha en herlig onsdag Astrid ! ♥

    Klemmer Anette

    SvarSlett
  17. jaaaaa... pudder-rooooosa... lekkert!!

    SvarSlett
  18. Utruli skjønn kjole, å skikkeli søte tresko, he sjøl sett på slike fleire gonga på "tante brun" på MOA, dei e skikkeli gode på foten også da! :) Lucky you! ;)
    Fint oliventre! :)

    Have a nice day! <3

    SvarSlett
  19. Nydeleg-elskar den duse fine rosa fargen der♥

    Eg har gitt opp å vente på våren-nesten vertfall. Sol og snø drypping den eine dagen og snøvær de lux den andre. Men eg ser at snøen minkar og det er deileg☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  20. Åh, så stämningsfulla bilder! Kjolen och skorna var ju bara supersöta! Ha en fin dag vidare! Kram Joy

    SvarSlett
  21. Hei søte!
    Så vakker den tunika/kjolen var! Heldige deg!
    Ligger en award til deg hos meg!

    Klem!

    SvarSlett
  22. Hei:)
    Eg måte bere besøke bloggen din eter eg las om den i ei avis,og det var vert det.Eg har kost meg her inne:)Gratulerer med så mykje lesarar:)Og ein koseleg blogg:)

    SvarSlett