lørdag 6. mars 2010

EIN VARIANT AV PAWALOVA



Vi hadde i ettermiddag besøk av ei venninde og familia hennar.
Vi kosa oss med pizza og kake♥
To 1 åringar i sving med leik er ganske morosamt å vere vitne til ☺
Merkeleg dette med at dei vil ha same leikene,uansett..

Sidan vi no har småbarn begge to er det ikkje alltid like enkelt å besøke kvarandre på kveldane..
Men,det ordnar vi med å spise litt før ☺

Eg har fått oppskrifta av ei anna venninde..Den er berre kjempe god...Og slikt likar vi å dele ♥
Frukta i fyllet er det berre fantasien som stoppar ☺
Tusen takk Tove Elin for oppskrifta♥

Tusen takk Line for nydelege roser ♥♥♥
Akkurat slike som eg elskar♥
Du er berre sååå god♥


Var innom Farmors krambod i dag for å kjøpe serviettar.
Dei hadde fått inn nye Sagen produkt.
Kort,strykemerker,fyrstikkesker,vakre ord,bøner,scrappe ark osv..
Alt i fleire størrelsar og dei vakraste motiv♥
Eg er så  glad i Sagen sine produk.Likar godt historia bak også,med leitinga og mange års samling av gamle bilder..


På det eine arket eg kjøpte stod det:

Et vennskap er som en vakker rose.
Den må pleies og støttes.
Får den næring og omtanke,
vil den stå ut i det vakreste flor ♥

Dette måtte eg ha med heim!

SÅ LØP OG KJØP DAMER!

Eg var også så heldig å få denne herlege awarden av HEIDI
med den flotte bloggen Flatheim!
Tusen takk,snilde deg♥
Den set eg stor pris på♥


Denne gangen vil eg gi denne vakre awarden (som er laga av kreative og gode Elin med bloggen DRAUMESIDENE.
Og denne bloggen er verkeleg ein dram!)
til alle som er innom min blogg ♥
Fordi du fortjenar den!

Ønskar alle ein god kveld vidare ♥


5 kommentarer:

  1. ååå den kaka så utrolig god ut. Oppskriften er lagret og skal prøves en gang!! Sagen har utrolig mye fint åsså er det så fint å ramme inn synes jeg. Har gjort det med den del av de vakre bildene. Høres ut som et koselig besøk av venninne. !åringene er bare herlige og det er jo så herlig når alt det den andre har ser spennende ut helt til de endelig får det, da er det det som den andre har funnet igjen de vil ha, hihi herlig ♥ Ønsker deg ei nydelig helg. God klem fra Monica

    SvarSlett
  2. hei.
    å så koselig dere har hatt det i dag,
    nydelige blomster du fikk,
    å ja sagen produkter er bare så flott,har det på mine påske egg..
    ønsker deg og dine en nydelig helg vennen.
    klem fra sylvia.
    koselig du ble med på min utlodning..

    SvarSlett
  3. Ååååå kjempekos da!!! Lekker kake...namm!!

    Flotte roser oxså...ha en fortsatt fin kveld :o)

    Klem fra mej :o)

    SvarSlett
  4. Nam, den kaken så rågod ut ! ♥ Jeg er også veldig glad i sagen sine produkter, er jo så masse nydelige motiver ! ♥ Nydelige roser du har fått, så snill venninne du har ! :)

    Nattaklem Anette ♥

    SvarSlett
  5. Dette så da veldig godt ut. ;o)

    Klem klem

    SvarSlett