lørdag 13. mars 2010

EIT TAKKE INNLEGG♥♥♥


TUUUUSEN TAKK,snilde Iris for vindua ♥♥
Akkurat passe perfekt slitt..Herleg patina!

Vindua stammar  frå nord i landet og er vel 100 år gamle.
Og alt som har levd lenge med historie og sjel går rett til mitt hjerte..
Slik er det berre!


Eg er berre sååååå fornøgd!


Eg ønskjer å takke for slik god omsorg og kondolanse etter vår kjære besta`s bortgang og gravferd.
Det varmar♥

Kjempe kjekt at så mange vil vere med på min give away

Tusen takk Jeanette for  ein kjempe koseleg klubbkveld♥
Og ikkje minst for nydeleg mat..
Dette kan du,gode deg♥

Eg har vore så heldig å få fleire awardar siste dagane ☺
Det set eg stor pris på♥
Desse flotte "blogg"damene har gitt meg denne solskins awarden♥



Eg skal egentleg gi den vidare til 12 nye og linke dei..
Men,eg har lyst at alle som er innom bloggen min i dag,skal ta den med seg♥(håper det er lov)

Rett og slett fordi du fortjenar den♥

I kveld har eg tenkt å nyte synet av mitt nye gamle vindu og mi gode familie♥


Ønskar alle ein kjempe fin laurdagskveld♥










24 kommentarer:

  1. Ja vi har mye å være takknemlig for:)
    Ha en fin kveld.
    klem fra marilyn

    SvarSlett
  2. Løkki U!! DRømmer om vindu jeg og men jammen har mannen satt ned foten..:-(

    Vondt å høre om bestemoren din...
    Varm klem

    SvarSlett
  3. Du e nå så god, og så flink til å sette pris på hverdagen:)Ha ein fantastisk helg!
    Klem

    SvarSlett
  4. Så fint det vinduet var! Virkelig nydelig. :) Jeg har to gamle vinduer, bruker de mye, både inne og ute. Så flott du har det!

    Trist å lese om bestemoren din, min bestemor ble like gammel. Hun døde for snart 2 år siden.

    SvarSlett
  5. Heisann :) kjempe fin vindu. Jeg har et gamelt et med speil på toalettet.
    Ha det fint.
    Klem Elin

    SvarSlett
  6. Å so heldig som har fått slike fine vindu!!☺ Dei er so nydelege i interiøret!! Er på leit etter slike eg og.

    Trist med bestemora di-livets gang, sjøl kor vondt det er!

    Håpe du får ein fin lørdagskveld☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  7. Trist at du har mistet bestemora di.
    Jeg skjønner godt at hun kommer til og bli savnet. Nydelig bildet av hendene hennes og barnet.

    Kjempefint vindu.
    Ha en fin helg, Astrid
    Klem Synnøve

    SvarSlett
  8. Vond å høre om bestemoren din. Ta vare på de gode minnnene!!

    Kjempefint vindu og det passet jo perfekt inn i ditt nydelige hjem.

    Ønsker deg og dine ei fin helg:) God klem fra Monica

    SvarSlett
  9. Nydelig det vinduet ! ♥
    Jeg er også på jakt etter et, men har fortsatt ikke fått tak i et jeg syntes er fint.

    Ønsker deg og dine en herlig lørdag ! ♥

    Klemmer Anette

    SvarSlett
  10. Wæo, 100 år og dødslekkert! :D

    SvarSlett
  11. Takk for det Astrid,he venta på innlegget ditt no:)
    Ja det va kjekt i går,men kjekkare å få fare på klubb da:)
    No tenkte ej at ej tinga på 2 lodd,du veit ej e no følgar....Kos dokke i kveld

    SvarSlett
  12. Hei Astrid.
    Kondolerer tapet av besta di.. Det er vondt å miste noen man er glad i.. Jeg tror at om noen kan ta vare på gode minner, så er det nettopp deg..

    Nydelige stua di... *sukk*
    Kos deg med familien og vinduet :p
    Klem!

    SvarSlett
  13. Min djupaste kondolanse Astrid... Beklagar at eg ikkje har vore innom deg. Ei vond veke ligg bak meg. Eg håper du kan ha det godt med familien din no.

    God klem frå Elin.

    SvarSlett
  14. Flott vindu du har fått, herlig slitt..ønsker og slikt i hus, men har bare komt over disse som er himla dyre, og jeg synes virkelig ikke noe om å betale så mye..før trenden hadde du nesten fått dem kastet etter deg, men nå som det er trend koster de flesk. Men slik er det nå i daglig livet, men jeg satser på å finne ett til grei pris en dag..klems

    SvarSlett
  15. hei i natten.
    åå så vakkert et gammelt vindu,å du har stæsjet så perfekt som alltid,nydelig det var ,
    koselig vinduet kom til deg,du passer på det,ønsker deg en god natt.
    natti natti fra sylvia

    SvarSlett
  16. Så koselig det var med det vinduet. Jeg har et gammelt et jeg og. Må nok herme litt da sjø.
    Klem

    SvarSlett
  17. Hei :)

    Nydelig vindu !
    Så koselig det ble :)
    Har to stk jeg å,men har ikke fått plassert dem enda...Ikke helt sikker på hvordan jeg vil ha dem...

    Ha en fortsatt kos søndag.

    Stor klem Siw

    SvarSlett
  18. Hei. Dette var et koselig innlegg fra deg. God du er som mener at alle som titter innom deg fortjener en award, det sier jo litt om deg ;) Ønsker deg en flott Søndag. -Mona

    SvarSlett
  19. Heia.

    Så fint vindu da, jeg å ønsker meg et sånt. Men får gå opp i låven å se om det kan være noen der, er så heldig å bor på landet. Å her er det mange låver med mye rart i. ;o)

    Ønsker deg en fin dag Astrid. ;o))

    Klem Simone

    SvarSlett
  20. Wow for en fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin blogg:) Har lagt meg som følger:)

    Nydelig hjem du har.
    Klemmer til deg:)

    SvarSlett
  21. Herlige nydelige vinduer. Jeg elsker bare disse! Flotte bilder du viser også.... og gratulerer med awardene, velfortjent ♥ Ønsker deg en strålende uke som kommer. Klem fra Mette

    SvarSlett
  22. Fikk tårer i øynene og klump i halsen da jeg leste om bestemoren din vennen:( Kondolerer. Ta vare på alle de gode minnene ♥ Besteforeldrene mine ble også gamle, men ikke gamle nok til å oppleve lilletulla mi, og det gjør vondt i hjertet. Men vet at de ser ned på henne og smiler ♥ Livet er tøft til tider... Men håper det går bra med deg.

    Nydelig vindu, sånn er jeg på jakt etter også. Hvor fikk du tak i det?;)

    Klemmer fra Lise

    SvarSlett
  23. your blog is very cute. And your kids too.

    SvarSlett
  24. Så fint det ble emd det gamle vinduet.. Jeg vet jo at du har ønsket deg et sånt.. Da er det herlig når det dukker opp :)

    Ha en fin dag, Kjære Astrid!
    Klem fra Svingendamen :)

    SvarSlett