tirsdag 25. januar 2011

Solskin i stova♥


Eg delar GLEDA mi over
 solstrålar som endeleg når
 inn i stova!


GLAD at alle dei ulike hybelkaninrasane ikkje skremde meg!


Når lisje bror forstår det er fridagen,er spørsmålet.."Bake bollar mamma?"

Det vart bollebakst!
(Vifekk heldigvis besøk,som hjalp
 oss å spise dei..)


Takk for kjempekoseleg besøk, Renate!
Du gjorde meg GLAD.

Håpar du kjem snart igjen.

Det same til mamma,pappa,mormor
 og tante.
♥ 


Desse orda er SÅ sanne!


TUSEN TAKK FOR ALLE GODE ORD,
SOM GLEDAR MEG.

18 kommentarer:

  1. Jeg hadde samme opplevelse i dag. Plutselig kom sola inn vinduene og blendet meg der jeg satt i godstolen. Jeg spratt opp i glede - ett kort sekund - før jeg så i gjennom de mest skitne stuevinduer du kan tenke deg. Med sola kom avsløringene. Nevermind, sola er tilbake. Juuuhuuu ...

    Marit

    SvarSlett
  2. Hei!
    Ja man kan jo faktisk kjenne at sola varmer litt også :) Fin tid vi har foran oss nå :)
    Nydelige bilder :)

    Klem Anette

    SvarSlett
  3. god kveld i stua,
    så nydelig med sol,
    ja vi har fine dager nå,
    så hyggelig et innlegg du har her i kveld,
    ønsker deg en riktig god natt.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  4. så deili med bilder og følelsen av sola.
    Sola gir oss energi, men det gjør du og med herlige positive innlegg.
    Ha ei fortsatt fin fin uke!
    klem fra nord

    SvarSlett
  5. Sola nå er kjærkommen ja! (selv om den lokker frem støvet og) hehe
    Og fra gammelt av sa de val at været på dagen i dag, skal si litt om været til sommeren, så da lover det jo bra:)
    Fin kveld videre til deg, jeg sitter her rimelig sjokkert av Grey`s i kveld!! KLEM

    SvarSlett
  6. I love it when the sun is shining - beautiful!

    AS (Fin)

    SvarSlett
  7. Ja, det er riktig koselig når sola titter inn.
    Og husk hybelkaniner er også husdyr så stell pent med dem, ikke går de noen vei heller...:-)
    Mye mer verd en bollabakestund sammen med den goè lillebroren deres!

    SvarSlett
  8. Koselig innlegg, og gode ord som er sanne!! Herlig når solen titter frem, og vi nermer oss våren med små, små skritt:) eneste er at alt støv kommer så veldig godt til syne:)ikke at det var noe støv å skimte her:)
    go klem

    SvarSlett
  9. Så trevligt med solsken i januari! Hos oss har det varit mulet under de senaste veckorna, ingen sol alls. I dag är det -17 grader, hrrrrrrr. Hoppas på att solen kommer fram någon dag här också. Väldigt fina soliga bilder!

    Ha en bra onsdag!

    Kram
    Sari från Puumuli

    SvarSlett
  10. Nydelige bilder hvor du har fanget opp de etterlengtede solstrålene så flott :)
    Flotte ordtak - likte også det fra Eleanor Roosevelt godt!
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  11. Nydelige bilder! :o) Deilig med fridag og boller. :o)

    Ha en fin dag videre.
    Klem Jenny

    SvarSlett
  12. Takk det samme Astrid! <3

    Ein nydleg FIN å ikkje minst GOD heim å komme på besøk til! Dokke gjor meg glad, å hærleg med nysteikte bollar! :)

    Kjem plutseleg igjenn,KLEM <3

    SvarSlett
  13. For ein utrulig flott heim du har! Bloggen din gir god inspirasjon til ei som held på å pussar opp i heimen ;)

    Ha ein flott kveld.

    -Oline-

    SvarSlett
  14. Herlig når sola kommer tilbake!!
    Lekre bilder, gode deg!!
    Stor klem til deg!!!

    SvarSlett
  15. Så kjempe fint du har det. Veldig koselig!! Kommer nok tilbake å titter på bildene her i bloggen din.

    SvarSlett
  16. Ja sola er deilig, den gir oss energi:)
    Her nede på Østlandet er vi jo vant til å se sola hele året på fine dager, litt rart å tenke på at noen har mørketid og ikke ser sola..hmm:)

    Nydlige bilder du tar, bestandig spennende å se i bloggen din:)

    Ha en fin helg!

    Klem Line E.

    SvarSlett
  17. Hei, flotte bilder og fine ord:).

    Jeg har en en premie til deg inne hos meg:).
    Klem Hilde

    SvarSlett
  18. Det er jammen hærlig når solen titter frem,timene med sol må bare nytes:)Vi har hatt 2 dager med sol nå,og kjenner humøret stiger med solstrålene;)Ifølge værmeldingene ventes mer sol,det skal nytes nå i helga:)Ønsker deg en god helg...Klem Caroline

    SvarSlett