onsdag 12. januar 2011

Morgon stund har "gull i mund"...


Ein fridagsmorgon..


Ingen ting som rekkast..

Berre kose oss inne!


Sidan vi baka sunt på søndag,kunne vi tillate oss søte bollar på fridagen..



 

Lisje bror svingar seg lett med bollar på morgonen..
Alltid kjekt å glede førmiddagsbesøk og storesøstrer med fersk bakst.


For ikkje snakke om gleda i å stå slik ilag og bake.
At forkledet er etter søstrene
 og i tillegg er rosa,gjer det berre ekstra stas!


Perfekt dette etasjefatet med riller til å servere varme bollar på.


Både eg og besøket var på trening..
Så dette taklar vi!


Etter ei lita rydderunde i stova,stoppa eg opp ved dette synet..

Nokon med humor i heimen!

(Trur eg veit kven humoristen er;)


Eg føretrekk å ha engelen denne vegen!


TUSEN TAKK
FOR ALLE GODE ORD!

(Ja,eg har klippt håret kort;)



ØNSKAR ALLE EIN FIN TORSDAG!

29 kommentarer:

  1. Hi hi ja enig, engelen var finest rette veien:-) Herlige minsten i rosa forkle, syns han var så søt så.
    Deilig med ferske bollar, det er bare å få bakt de;-)

    Ha en god kveld

    Klem Agnes

    SvarSlett
  2. Kjempefin med kort hår:-), alltid kjekt med litt forandring:-).
    En skøyer den som har satt engelen feil vei(hi, hi), er nok finest den rette veien ja:-).
    Boller er jo aldrig feil, kjempefint fat:-).
    Ha en fin kveld
    Hilde

    SvarSlett
  3. Høres ut som der stor koser dere på morgen kvisten...nydelige bilder..så deilig med hjemme bakt.. herlig liten røver du ahr som fikser litt på englene dine ..hihi-.

    klemmer 0))

    SvarSlett
  4. Ha, ha, ha, nå lo jeg godt, morsomt, men enig med deg, liker engelen samme veien som deg.... Åh nå fikk jeg lyst på boller, så kjempedeilig ut. Ha en fin kveld videre.
    Klem fra Ann-Christin

    SvarSlett
  5. hei hei
    ja jeg så det nye bildet og du ble kjempefin :)
    Så herlig kosedag dere har hatt idag - kan tenke meg det smakte godt
    klem fra anita s

    SvarSlett
  6. Hørtes ut som en utrolig koselig morgen, og en hærlig liten gutt i rosa forkle :-)
    Etasjefat er veldig kjekt, skulle gjerne hatt mange av dem, men de tar jo litt plass.

    Ha en fortsatt fin uke :)

    Camilla

    SvarSlett
  7. Så fiiin du ble på håret;)
    Det første jeg så når jeg klikket meg inn her hos deg i dag det ♥
    Herlig med slike bakestunder, gleden til ungene er så koselig... Kjempekos og overraske de som kommer fra skolen og;)

    Så flott det kurv-etasjefatet var, perfekt til boller ja;)

    Klem Line

    SvarSlett
  8. Å, for ei gode lita hand so trykke bollar:)
    Herlige morgonnstund*

    Engelen ja... flirte godt då ja:)Nydeleg både foran og bak!!!MORSOMT

    Bollane såg himmelsk gode ut.Og korr lurt å legge dei på etasjefat da;)Kunne tenkt meg eit sånt.

    Nattaklem Mette*

    SvarSlett
  9. Baking og boller er stemning, og kos, uansett:)
    Den limonade flasken og etasjefatet var nydelig♥
    Kan jeg spørre hvor det er kjøpt? Har sett et lingnende fat, men det var i glass... Ikke helt det samme;)
    Engelen hadde sin rette sjarm på det siste bildet ja;P På det første så det ut som en rakkerunge;))

    Ha en nydelig uke, klem♥

    SvarSlett
  10. Jeg koser meg sånn hver eneste gang jeg er på "besøk" hos deg, alltid like trivelig. Og den lillebroren er vel den beste i verden, se den "goe" lille hånden som baker?
    Glemte å kommentere bilde av deg forrige gang, men du er såå stilig med ny frisyre! :-)

    SvarSlett
  11. Lekre stemningsbilder fra deg, tenker du kan snu engelen etter som humøret ditt er, da trenger ingen spør;-)))
    Klem Elin

    SvarSlett
  12. Så koselige bilder hos deg!
    Morsomt bilde av engelen med rumpa i været.

    Hilsen fra Mimmi-Leone

    SvarSlett
  13. Ha en flott torsdag til deg også, Astrid :) Koselige med slike morgener ♥ og søt engel… Klem fra Mette

    SvarSlett
  14. Så koselig for litjkaren å bake da.Ser deilig ut også de bollene.Det flettefatet er lekkert. Tro kor du har fått tak i det da?Fine bilder hos deg i den koselige stua di. Tøff og fresh på håret er du blitt også. Mye nytt i det nye året.
    Klem til deg

    SvarSlett
  15. Hei! Virkelig elsker bloggen din! Takk! Venter nye bilder fra ditt koselige hjem! TUSEN TAKK! Vær glad og frisk!

    SvarSlett
  16. Jeg glemte å skrive at jeg er fra Rossii.Proshu tilgi for meg dårlig norsk! Jeg elsker deg!

    SvarSlett
  17. Hei!
    Det etasjefatet var superfint :) Fint du hadde en bra dag, man skal kose seg :)

    Ha en fin dag!

    Klem Anette :)

    SvarSlett
  18. hei min venn.
    så vakkert hos deg, jeg blir bestandig så glad å titte innom deg, intet unntak i dag,
    nyyydelig...du er så flink.
    å vakker, ja så fin du ble på håret, deilig med forandring,du kledde dette,
    ønsker deg en nydelig dag,
    stor klem fra sylvia

    SvarSlett
  19. Hei!
    Godt nyttår! Så KUL du var på håret! Det kledde du virkelig (selv om det ikke alltid er sååå lett å se på bilder ;)!
    Koselige lillebror som baker. Herlig engasjert. Tjihi! Og engelen...haha...opprør på gang? :p

    Kos dere videre, og håper dagen blir fiiin ♥
    Nina

    SvarSlett
  20. Mums, vad gott det ser ut! Jag tror nog att den käcka ängeln tycker likadant...

    Ha en fin dag, här hos oss snöar det redan andra dagen i rad, usch!

    Kram
    Sari från Puumuli

    SvarSlett
  21. Saa fin sveis da! Skulle onske jeg var like flink til aa bake sammen med barna som du er, for det ser saa koselig ut. Men naar Lottemora baker blir det som regel steinharde boller og brente kaker....

    Ha en fin fridag. Jeg jobbe noen timer foer jeg skal hjem og ha fri helt til mandag. Herlig!

    Lotte

    SvarSlett
  22. Dette så både kos og deilig ut:) Godt med noen fridager hvor man ikke har noen planer.

    Håret var kjempe lekkert, dette kledde du godt. Forandring fryder ikke bare på interiørfronten, kjekt å kunne forandre litt på seg selv også innimellom;)

    Håper du har en strålende dag i dag også!
    Klem, Anita:O)

    SvarSlett
  23. Tihi, søt bakende på den engelen;) For ikkje å snakke om skjønn baker:)
    Alltid så kosleg hos deg, Astrid:) Og du var kjempefin på håret!!:)
    Klem:)

    SvarSlett
  24. Hei Astrid..
    Dette må jeg si hørtes ut som en flott start på dagen..
    Kunne neste kjenne bollelukten gjennom maskinen hehe!!
    Koselig!
    Artig innslag av engelen med rompa bar:))))

    ha en fin fin ettermiddag.
    Klemmer

    SvarSlett
  25. Så fin du er med kort hår.
    Lilleprinsen din er bare så søt og god.
    Hihi,engelen er finest rett veien:)
    Klem

    SvarSlett
  26. Hei Astrid:)
    Så fin du ble med kort hår!! og så kos med bollebaking:)
    Fridag her i dag så vi har faktisk kost oss med boller og sett
    på Pippi:) Enig med deg i at engelen bør stå den veien ja hehe;)
    Ønsker dere en strålende helg!!! Nyt den:)
    Mange gode klemmer fra Jeanette

    SvarSlett
  27. Å så koselig det høres ut å være hos dere på en fridag! Det oser av kos og glede i deres hjem:)
    Så kjekt med et rillefat å ha varme boller på!

    Ser ut som minsten i familien har en fremtid som baker;)
    God helg!

    Klem Hanne:)

    SvarSlett
  28. Åh så vakker den runde puta de med roser på:)
    godt det er humor...:)
    kos deg i helgen
    klemklem

    SvarSlett