tirsdag 4. januar 2011

Smil og vær glad ☺


Eg kjenner stor glede over januar..

Glad for at vi har hatt ei koseleg familiejul,alle er friske.
Glad for at januar byr med seg nye moglegheiter.
Glad for at vi no går lysare tider i møte.


Det er godt å vere glad!




I dag har eg kjøpt hortensia,eføy og primula.
Og årets første interiørblad, Bolig Drøm.

Smiler.




Det er stor glede i å ha ein onkel som har tid til å nyte livet på sofaen med Disney channel!


Slike stunder er
gode og takast godt vare på.
Onkelen reiser i morga tilbake til Bergen og studiane sine.

Men,først er det middag i barndomsheimen.
Glede!


Rosene frå nyttårsbordet
 gledar oss fortsatt!


EIN GLAD ONSDAG
 ØNSKAST TIL ALLE!

27 kommentarer:

  1. Herlige bilder, og så kjekt med nye planter i hus. Tenkte jeg også skulle kjøpe meg en hortensia, men hadde en i fjor og den døde nesten med det samme. Vet ikk helt hva jeg gjorde galt, men noe var det hi hi. Plasserer du den lyst? vanner mye?

    Ha en god kveld og jeg håper jeg får en glad onsdag i morgen;-)

    Gode klemmer herfra

    SvarSlett
  2. Høres ut til at du har en super start på det nye året.her er det glatt føre og lett å tippe over. Glad jeg også over det nye året. Spent på hva det bringer. Koselige bilder hos deg,Astrid.
    Klem

    SvarSlett
  3. For et deilig innlegg Astrid ♥ Det ER godt og være glad, det er helt sikkert;)
    Og det ER godt at vi går mot lysere tider ♥
    Jeg har litt blandede følelser for denne starten, har nemlig bestemt meg for at jeg skal ned 5-10 kilo - fort! Så er er skapene kjemisk renset for godis og det finnes kun gulerøtter og frukt;) Grugleder meg...

    Nydelige bilder, som vanlig her hos deg;)

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Ein god onsdag ønskes deg og dine også:)Og takk for titten,herlige bilder og gode ord fra deg..Klem Linda:)

    SvarSlett
  5. Hei Astrid :)
    Nydelige bilder du viser som alltid ♥ og det er godt å være glad :) – liker det… Og jeg liker også at vi går mot lysere tider, det skal bli så deilig… Tror jeg må ut en tur i morgen å kjøpe meg noen planter. Fikk ryddet ut jula for to dager siden, og det var utrolig deilig. Ønsker deg en fortsatt fin uke, klem fra Mette

    SvarSlett
  6. herlig innlegg fra deg som vanlig astrd. Likte den sorte rammen som henger på knaggen med bilde av din stue (var det det?) utrolig fint iallefall:) Må også ut en av de nærmeste dagene å få kjøpt meg noen panter, hører rykter om at perleblomstene begynne rå komme i blomsterbutikkene rundt o nåh...ahhh de er jo så fine!! Nå skal jeg sitte å nyte en god kopp kaffi før job også skal jeg stryke et sjal og vaske ei skjorte, vi skal i bryllup til helgen. øsnker deg en riktig fin onsdag. klem Monica

    SvarSlett
  7. Herlig innlegg astrid..ja vi har mye å væe glad for.. bare vi klarer å se disse små hverdagsgledene...

    Kos dere og nyt dagen.:

    klemmer

    SvarSlett
  8. hei Astrid,
    ååå så vakkert et innlegg, så oppmuntrende å herlig med sånne mennesker som du,
    du har det bare i deg på en måte, det er såå ekte,
    elsker hjemmet ditt,
    sagt det før, du er så flink,en glede å titte innom deg,
    koselig med onkel å lillegutt, kos dere masse før han reiser, ja sånne stunder må ivaretas.
    her snør det masse i dag, ikke så glad for det,men får ta det som kommer.
    ønsker deg en nydelig vakker dag min venn.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  9. Nå ble jeg ekstra glad selv om jeg var glad fra før :))
    Du gjør meg egentlig alltid glad, du er slik en positiv dame :))
    Herlig innlegg fult av inspirasjons bilder og flott tekst.
    Ønsker deg også en nydelig Onsdag.
    Klemmer

    SvarSlett
  10. Herlig, positivt innlegg! :o) Nå ble jeg enda gladere også. :o)

    Koslig med en laidback onkel som vet å ta seg tid! :o) Vi har en "beste" som har tid til spill, tegning og barnefilmer på tv, vi, når han kommer på besøk (og det er ofte heldigvis). Og det er såå koslig for ungene. Han lager også middager med dem og baker og koser seg, heelt på barnas premisser. Heldige er vi!

    VAKRE bilder du viser.

    Ha en fin dag videre.
    Klem Jenny

    SvarSlett
  11. Nydelige bilder som alltid:0).
    Kjekt å få handle inn nye blomster. Her er all jul ryddet vekk, nå gleder vi oss til lysere tider også.
    Ha en flott dag.
    Klem Alfa

    SvarSlett
  12. So kjekt innlegg♥
    Vart glad av å lese det ;) Og eg og nokre veninner har bestillt oss Paris tur i går kveld- so eg er SUPERglad i dag :)

    Ha ein super dag kjære du♥

    Klem♥

    SvarSlett
  13. Ville bare si at du har en utrolig fin blogg som jeg kommer til å følge med på :) Ha et godt nytt år og en fortsatt strålende fin dag!

    SvarSlett
  14. Hei hopp!!!Godt og oppmuntrende innlegg fra deg...Her laver snøen ned idag,men på en måte er det hærlig,for det blir så lyst å fint ute da...Synes det lyser opp humøret med all den hvite snøen,så er det ikke så kjempekaldt ute heller.Orkideene mine blomstrer egentlig veldig fint på denne tiden,men må nok fylle på med litt andre sorter også etterhvert.Gjør godt me de friske innslagene av blomster i hverdagen:)Ha en flott uke...Klem Caroline

    SvarSlett
  15. Så flott innlegg!! Er enig med deg. Jeg har også masse å være takknemlig og glad for!!

    Nydelige bilder du viser ♥

    Ha en fortsatt nydelig onsdag!!

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  16. Hei vennen. For ett koselig innlegg fra deg. Glede i hverdagen er viktig. Takk for påminnelsen.
    :) Susanne

    SvarSlett
  17. Sleng gjerne over litt gladhormoner Astrid. De blir godt tatt imot;)
    Ønsker deg og dine et riktig godt nyttår. Gleder meg til å følge dine sprudlende innlegg videre Astrid.
    Nyttårsklem fra meg til deg:)

    SvarSlett
  18. Herlig med sånne positive mennesker som deg Astrid :)
    Så fine bilder!

    Kos deg videre og vær glad :)

    Klem Anette :)

    SvarSlett
  19. hej!

    Du har ett fint ljust hem! Ha en trevlig fortsättning på veckan!

    Kram
    Sari från Puumuli

    SvarSlett
  20. Glad dag til deg også :)

    Mykje fint å sjå her Astrid!!!
    Kos med gutta i sofaen...;)
    Og klokka med servise og stæsj likte eg veeeeldig godt.
    So vert det sånn fint "lysskjær" frå dei levande lys-bilda dine...

    Glade dager til deg frå meg!!!
    Gleder meg kjempemasse til å besøke deg ein vakker dag:)))

    Klem Mette

    SvarSlett
  21. Det er mye positivitet og gleder i hverdagen hvis man bare tar seg tid til å se etter!
    Herlig innlegg Astrid!
    Her har også hortensiaer kommet i hus. Nydelige blomster!
    Ønsker deg og dine en flott dag!
    klem fra Laila

    SvarSlett
  22. Hei, så flott jeg fant veien hit:-), nydelig blogg og hjem dere har, skal bli spennende å følge deg:-).
    Klem Hilde

    SvarSlett
  23. Veldig vakre bilder og god tekst!!
    Herlig innlegg, Astridmor :)

    God fredag til deg!
    Klemmer fra Svingen!

    SvarSlett
  24. Koselige januarbilder!! Ha en super vinterdag!! Klem

    SvarSlett
  25. Hei Astrid
    Et herlig og hjertevarmt innlegg♥Som ei anna dame sa litt lenger opp her, du bare har det i deg å være glad oppmuntrende og positiv, og det er så sant.

    Skulle ha vært fram på skulen å hilst på dere, men har bare en bil fortiden:(Men vi kommer om ikke lenge:):)

    Nyt helga:):)

    klem

    SvarSlett
  26. Så koseleg eit innlegg..
    Fullt av varm glede..

    ha eit fortsatt gledeleg år og god helg :-)

    SvarSlett