søndag 16. januar 2011



Her i heimen har vi hatt ei skikkeleg "chill helg",
 (som tenåringen seier).
Ei familie-kvalitetshelg vil
 vel eg seie!


"Mor-døtrer-mormor-venninde" laurdag, 
med shopping og kafe.
Klær,interiør,sjokolademuffins,
kaffi,blomster/planter,
latter,snakk,god tid..
GLEDE!



Måtte ha denne klokka!
Kjøpt hos Engledryss



Bruktfunn..

Det er no ganske lenge sidan eg har vore innom dei lokale bruktbutikkane..
Gjekk litt lei tidlegare då det tok litt av med altfor høge prisar hos desse butikkane..

Her SKAL det vere følelse av "kupp"!
Når prisen hos GJENBRUK er høgare enn hos TILBORDS og NILLE,
 gir eg meg!

Men,i går var eg heldig..
Ein følelse av KUPP!

 

Gammal (får aldri nok) terrine
 frå (utan skade) Egersund,
 og monogram brodert kjøkenhanduk, (flekkfri)
  til 60 kroner er kupp!


Laurdagskveld med god mat,
avslått data,film og smågodt
 er gode ting.

Inne-søndag med tid til leik,
små fornandringar,klekking av nye idear,hussyslar og middagsgjestar gjer meg
 GLAD..
Og klar for ei NY veke.


Ønskar nye følgjarar
 velkomne!

Så vil eg TAKKE for
 hyggeleg mail med gode ord,
Marie K..
Utruleg koseleg!


Mamma helsar
 TUSEN TAKK
 for all ros og fine ord!
 

GOD NY VEKE,
ALLE SAMAN!

28 kommentarer:

  1. Herlige bilder som alltid ♥
    Nydelig pynt på bordet, det fatet med glass kuppelen med lys var lekker.. Heldig var du som fikk gjort noen kupp også!

    Jeg har hatt litt samme følelse som deg, bruktbutikkene tar mange ganger alt for mye å da blir det ikke gøy og handle der..
    Men, noen ganger finner man KUPP som er til og smile av♥

    Har en give away inne hos meg nå, om du vil være med så er du velkommen!

    Nattaklem fra Jatte♥♥

    SvarSlett
  2. Sååå heldig du var som fant så flotte ting, bare elsker gamle suppeterriner, men har ikke hatt lykken med meg og funnet en enda.
    Herlig med slike lørdager, det er kos det.

    Ha en god kveld, klem Agnes

    SvarSlett
  3. Høres ut som om du/dere har hatt en herlig helg.

    Vakre bilder og nydelig pyntet som vanlig!!!

    Ha en flott ny uke!!!

    Hilsen
    Marianne

    SvarSlett
  4. Dette hørtes ut som ei helt perfekt helg ja!
    Sååå godt med slike helger der en bare gjør det en har lyst til! da kjenner man at batteriene virkelig lades!
    Her har det vært fullfart helg!! Men koselig de og:)

    Ei god ny uke til deg og dine!
    Så fin du ble på håret forresten:) KLEM

    SvarSlett
  5. Høres ut som ei kjempefin helg :) Og veldig fine ting du fikk med deg hjem, likte den klokka jeg!

    Og hei forresten :) Har fulgt deg ei lita stund, på tide at jeg la igjen en hilsen kanskje ;)

    SvarSlett
  6. Er ikke noe hyggelig når bruktbutikker tar råpriser...men det er for at de vet at det er blitt så populært....men da er hele vitsen borte...da får de ikke mine penger ihvertfall...en skal jo føle at en har gjort et godt kjøp..stilig klokke..er temmelig klokkefreak jeg og:)
    Og et fint bilde din mor har malt til deg...
    ha en koooos kveld
    klemklem

    SvarSlett
  7. Høres ut som at du har hatt en perfekt helg da, med masse kos og god tid til det som betyr mest:) Familien og venner :)

    Håper du får en nydelig uke også .
    Klem Tina

    SvarSlett
  8. Hei, du har såå mange lekre detaljer i hjemmet ditt som gjør det spennede å titte på alle bildene du legger ut, virkelig en inspirasjon, takk for at du deler det med oss;-)
    Klem elin

    SvarSlett
  9. Herlige bilder fra hjemmet ditt...

    skjønner godt du gir deg når brukt prisen er høyre enn på nytt... jeg er så enig...

    ønsker deg en fin uke O=)

    klemmer

    SvarSlett
  10. Hei Astrid♥;)*smiiiler*

    høyrest ut som ei herleg helg!!!

    Kjempefin klokke du har kjøpt hos Engledryss:)
    Har mykje fint der...også!
    DEN flotte terrinen og koppehandduken til DEN prisen!!! DET er kupp ja:)))

    LIkte so godt blondebandet du har rundt "sinkblomsterpotta" på salongbordet!Er det å få tak i skal tru????

    Ønsker deg ei fiiiin ny veke!!!

    Klem frå Mette som har lært seg dette ♥♥♥♥♥

    SvarSlett
  11. ååå hørest ut som den perfekte helga! Så deilig å ha god tid og kose seg sammen med sine nærmeste! :)
    Den klokka er kjempe fin.. har samme jeg å.. liker den så godt! :)

    Nydelige bilder.. as always! Flinke gode, Astridmor!

    Klemmer fra Solveig

    SvarSlett
  12. Skjønner at du også har hatt ei HERLIG helg! Det er jo bare så bra. :) Her har vi kosa oss med besøk i kveld, i går ordna min kjære mer på badet.

    Flotte bilder du viser. Likte veldig godt den klokka, skjønner godt at du ville ha den med deg hjem. :) God, ny uke til deg!

    SvarSlett
  13. Nydelege bilder, og flotte bruktfunn! Er enig med deg; det skal ikkje vere så dyrt, når ting er second hand! Håper du og dine får ei flott veke! Eg har bloggepause, men er innom :)

    Klem frå Elin :)

    SvarSlett
  14. Nydelig blogg du har!
    ps: jeg venter svar på en e-post jeg sendte deg.

    SvarSlett
  15. Hei Astrid!!

    Hørtes ut som ei perfekt helg:)

    Da er du nok klar for en ny uke,ha en fin ny uke!!

    Takk for titten,nydelige bilder!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  16. Høres ut som dere har hatt en kjempefin helg:-).
    Kjempefin terin fra egersund, heldig som fant den.
    Klem Hilde

    SvarSlett
  17. Hei "Anonym" :)

    Hmmm.Kven er du? Eg ser ikkje å ha motteke E-post?Eller?

    Sender du ny?

    God mandag♥

    Klem frå Astrid

    SvarSlett
  18. Høres ut som en veldig bra helg:)
    Ønsker deg en like herlig uke!

    Klem fra Jijji

    SvarSlett
  19. Låter härligt med en sådan chill helg! Vackra bilder!

    ha en skön vecka!

    Kram
    Sari från Puumuli

    SvarSlett
  20. Deilig med en avslappende helg! :o) Kjempefin den lille klokken og nydelige bilder, som alltid.

    Ha en fin, ny uke!
    Klem Jenny

    SvarSlett
  21. Hei!
    Viktig å ta vare på sånne helger... ikke så mange av de. Her i heimen har husbonden jobbet på lørdag dag og jeg natt til søndag (fra kl 20) Så der gikk den helga :(

    Ønsker deg en go`uke Astrid :)

    Klem Anette

    SvarSlett
  22. heia..
    myefint...
    og den klokka skjønner eg godt du måtte ha!!

    men at prisene er så stive på gjenbruken er et dårlig tegn, de blir grådige etter penger og sitter inne med masse skrot.. trasig...


    ha en fin-fin dag!
    magny

    SvarSlett
  23. Vidunderlig helg høres det ut som♥
    Nydelige bilder av masse fint hos deg:)
    Har merket at noen bruktbutikker er svindyre! Kan ikke skjønne hvorfor. Men godt at man fremdeles kan gjøre kupp innimellom;)

    Ha en flotters mandagskveld, klem♥

    SvarSlett
  24. Du VET å spre glede rundt deg, høres ut som det var en perfekt helg med familiekos. Slik skal det være, da fylles dagene med ny positiv energi..

    Herlig innlegg Astrid!

    ha en fin kveld.
    Klem Klem:)

    SvarSlett
  25. Nydelig vennen:) Litt deilig å se bilder uten julepynt igjen:)
    Helt enig, å gjøre ett kupp gir en helt spesiell følelse som jeg tror bare vi damer forstår:) Synd at alt interiørstæsj har blitt så dyrt:P

    Ønsker deg en flott januaruke:)

    Klemmer

    SvarSlett
  26. Det er så deilig med slike dager! Det trenger vi innimellom Astrid!
    Enig med deg om prisene på gjenbruksbutikkene. Sånn skal det ikke være!
    Men du var heldig med terrinen, og håndklet da..
    Lekkert!
    Ha en fin uke!
    klem Laila

    SvarSlett
  27. SÅ godt med ei slik helg :-)
    Ta deg ein tur til NLM sin gjenbruksbutikk på Lerstad.. ikkje overprisa der.. ikkje sist eg var der i allefall ;-)

    Flotte ting du hadde fått deg!!

    Vakker ny veke til deg og dine :-)

    SvarSlett
  28. Høres ut som ei bra helg det der. Er enig med deg at det må liksom føles som et kupp når en kjøper brukt.
    Klem

    SvarSlett