lørdag 8. januar 2011

Hussysslar ♥


Primula er ein god ting.
 


Julepynten er no heilt vekke..
Vi har brukt heile dagen på hussysslar.

Klæsrommet til prinsessene brukte eg timar på.
 Men,SÅ godt det er å få rydda skikkeleg/kasta og sendt vekk klær.

Nyvaska kjøken,med eit par "julete" detaljar..


Lyslenkja skal lyse utover vinteren.



Dei raudruta putene gir
 lun stemning,og skal også få vere ei stund til.




Er så glad i denne kjøkenøya..
Som var eit gammalt lærar kateter frå skulen som eg
 har gått på,barna våre går på,
 og som er min arbeidsplass.




Pastellane er på plass att! 




Eg ønskar alle nye følgjarar
  velkomne!


GOD LAURDAGSKVELD ALLE SAMAN!
 

39 kommentarer:

  1. Herlig primula, stod å så på noen i dag jeg også. Men det var ikke de "riktige" fargene. Flotte bilder, herlig med litt vårfarger igjen. Her har det også kommet fram litt rosa igjen.

    Ha en god lørdagskveld

    Klem Agnes

    SvarSlett
  2. Så koselige kjøkkenbilder. Gleder meg såå til vi skal pusse opp kjøkkenet vårt til våren. Håper jeg.
    Ha en fin kveld
    Klem Tove

    SvarSlett
  3. Nydelige kjøkkenbilder♥
    Deilig å få vekk julepynten også, selv om det er så kose med jul♥

    Nå går vi mot lysere tider og herlige tider i møte!

    God helg,
    Klemmer fra Jatte♥♥

    SvarSlett
  4. God kveld i stua Astrid:)
    Herlige farger og detaljer som gir oss glede mens vi venter på våren:)
    Primula og litt nytt er kommet i hus her og idag, men akkurat nå er det en liten feberhet gutt som trenger mamman sin...Blogge senere! :)

    titt gjerne innom og bli med på min giveaway:) KLEM

    SvarSlett
  5. Herligs bilder fra deg i kveld
    Godt med litt rosa tilbake på benker og bord

    God kveld videre

    SvarSlett
  6. Heisann....har nettopp oppdaget bloggen din- og må si at den allerede har blitt min favoritt;) Masse inspirasjon å hente her!! Blir fast følger her ja! Klem fra frk.

    SvarSlett
  7. Nydelige bilder fra deg i kveld, Astridmor! :)
    Koser meg med hvert et innlegg fra deg! :)

    Ha en fortsatt fin kveld!
    Klemmer fra Solveig i svingen!

    SvarSlett
  8. God kveld Astrid ! ♥

    Nydelige bilder som alltid her inne hos deg, koser meg og blir inspirert. ♥

    Riktig godt nytt år til deg og dine, gleder meg til å følge deg videre i 2011. :)

    Nyt resten av kvelden. ♥

    Stor klem fra Anette

    SvarSlett
  9. Kjempe fine bilder fra deg, som alltid:)
    Det er godt når jula er ryddet bort, koselig når det pyntes til jul, men godt å få den ut eller en måned med jule hus:) Har også latt de rød rutete putene og den røde pynten på kjøkkenet stå,
    koselig med litt rødt:)
    Ønsker deg fortsatt fin helg, kos deg:)

    Klem Anita

    SvarSlett
  10. God kveld Astrid;)
    Jeg digger det koselige kjøkkenet ditt!
    Og vi skal forhåpentligvis, om ikke alt for lenge skifte fronter på vært gamle IKEA kjøkken...
    Lurer på hva deres heter (hvis det er IKEA da?)
    Kan det være Ståt? Står mellom det og Lindingø hos oss nemlig;))

    Ha en herlig helg videre!

    Klem Line

    SvarSlett
  11. Flotte kjøkkenbilder♥
    Det er herleg med litt pastellar no etter jula :)

    Og å stæsje, ja det kan du ;)

    Ha ei fortsatt fin helg♥

    Klem Anita

    SvarSlett
  12. Så fine bilder hos deg! Primula har jeg ikke sett her ennå, men de er søte så ser jeg en kjøper jeg ganske sikkert den...
    Vi har også tatt bort jula og alle julegjestene er reist... det blir alltid så tomt. men men..
    det er også godt å begynne på et helt nytt år!
    Ønsker deg god søndag!
    Klem : )

    SvarSlett
  13. Herlig med primulaer!! Har selv vært å kjøpt meg flere stykker som pynter opp på både kjøkkenet og stua :)
    Gleeeeeeder meg til våren nå :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  14. Ja, uansett om det er aldri så superkoselig med jul, er det herlig å få pakket vekk julepynten igjen og begynne forberedelsen til jul. Selv om snøen utenfor tilsier at det kan bli en stund til ennå... Men det er vel kanskje litt for drøyt å håpe på vår i januar?? :)
    Som alltid nydelige bilder:) Kjempekoselig kjøkken:)
    Klem, Randi♥

    SvarSlett
  15. Koselig som alltid inne hos deg! :) Nå er det så lenge siden jeg har vært her, så jeg vet ikke om jeg har ønsket godt nytt år engang...godt nytt år, og god helg! :)

    SvarSlett
  16. elskverdige pasteller:) og fine fine kjøkkenet ditt som alltid:) er litt missunnelig på kjøkkenet ditt må eg innrømme..fordi om missunnelse er jo fy fy..:/ ta det heller som et komplemang!

    ♥ linda

    SvarSlett
  17. Hei!

    Jeg blir igrunn aldri lei av å se bilder fra det fine huset ditt :)

    Klem Anette :)

    SvarSlett
  18. Kjempefine bilder, Astrid ♥ du har så mange flotte detaljer og ting rundt omkring – jeg blir aldri mett av å se alt det fine du omgir deg med :) Deilig at vi går mot lysere tider igjen, gleder meg mye til det :) Ønsker deg en fortsatt fin helg, kos deg masse – klem fra Mette

    SvarSlett
  19. O my....your kitchen is so so so beautiful....i like what i see......happy sunday.....love Ria....xxx....

    SvarSlett
  20. Hei Astrid.

    Herlige bilder frå den vakre heimen din:)
    Skjønne detaljer overalt...
    Har so lyst på eit sånt "flågeskap"!Må nok vente til vi har pussa opp og får litt bedre plass;)

    God søndag:)

    Klems Mette

    SvarSlett
  21. Så koselige bilder:) Hussysler må til;) her blir det full rulle i heimen i morgen!! Jeg elsker de rødrutete putene dine Astrid:)
    Goood søndag!! Mange klemmer fra Jeanette

    SvarSlett
  22. Kjempekoselig kjøkken, men det har jeg sagt maaange ganger før...:-) Lyslenken kan være vinterlys lenge enda og noen fargeinnslag gjør det bare ekstra trivelig. Mye fint i kjøkkenhylla di, skulle gjerne hatt en sånn rosa mugge og et par rosa hjertekopper...

    Ha en fin søndag!
    Her snør vi snart inne!!!

    SvarSlett
  23. åh, du har så mange herlige detaljer på kjøkkenet ditt!!

    digger kjøkkenøya

    klem beate

    SvarSlett
  24. Så koselig det var her hos deg:) Vi la oss til som følgere, og gleder oss til å titte innom senere også:) Håper du får en koselig søndag:) klemmer fra Myrullpiken<3

    SvarSlett
  25. hei på deg.
    å du Astrid...du har det bare så vakkert,
    nydelig med dine pasteller på plass i hyllene, å primula er toppers,
    ja den kjøkkenøya er det ikke mange som har maken til,så kjempefin den er,å et vakkert minne fra skole tiden,
    jeg bare elsker dine bilder, de gir stor inspirasjon, å du er så ekte,
    ha en nydelig søndag alle sammen,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  26. Heilt enig,primula er bare vakkert.Godt med jule fritt hus nå..koslige bilde som alltid,ha en fin søndag!!Klem linda:)

    SvarSlett
  27. Heisann..
    tusen takk for koselig kommentar,ser du har en nydelig Figgjo mugge i hylla de...jeg har et bollesett på fem med blomstene på:)
    Et flott kjøkken du har,og så koselig historie med den kjøkkenøya....nostalgi betyr veldig mye for oss:)
    ha en riktig koselig søndag...
    skulle gjerne lagt meg som følger...men google vil ikke la meg få lagt meg til og følge flere blogger...ganske irriterende og ikke vet jeg hvordan jeg skal få løst det..
    klemklem

    SvarSlett
  28. Er så hjemme koslig hos deg♥♥

    Nyt søndagen♥

    SvarSlett
  29. Har sikkert sagt det før men sier det igjen, du har det så nydelig i hjemmet ditt, virkelig hjemmekoselig og fylt med sjarme;-)
    Klem Elin

    SvarSlett
  30. Alltid så koselig å se bilder fra kjøkkenet ditt Astrid!! Så fint uansett årstid.....og primula er en fin fargeklatt!!

    ha en fin søndag :o)

    SvarSlett
  31. KJære deg!
    Dere har et utrolig fint kjøkken...og kjøkkenøya topper det hele!!
    Fortsatt fin søndag!
    klem♥

    SvarSlett
  32. Nå har jeg kosa meg med de vakre bildene du har tatt på kjøkkenet. Så lekkert med alle de fine pastellene i hylla. Og det gamle kateteret har du virkelig vært heldig med. Det er lekkert! Nydelig var det også å se primula. Må ha meg noen jeg også. Kjempekoselig hos deg, og flotte foto du viser oss.

    Hos meg er det innlegg fra stua i dag. :)

    SvarSlett
  33. Så koselig kjøkken du har, og forstår godt at du er glad i kjøkkenøya di, den er superfin!! Koselig med pastellene, jeg fikk og noen frem igjen, nå som julepynten er ute!! Deilig å se mot vår synes jeg!! Ha en koselig vinterkveld! Klem

    SvarSlett
  34. TAKK Astrid ♥ Ha en herlig søndag

    Klemmer linda ♥

    SvarSlett
  35. Heisan Astrid

    Så koselig du har ordnet det.. kjekt å se at du ahr noen røde detaljer.. syn det passer fint om vinteren..ja om sommern og..

    og pastellene.. de kommer nok inn igjen her etterhvert også..

    Ønsker deg en fin søndagskveld =)

    SvarSlett
  36. Jeg har sikkert sagt det maaange ganger før; men du har et så koselig kjøkken! Den kjøkkenøya er jo bare så herlig og kjekk!

    Ønsker deg en vidunderlig uke!
    Klem fra Jijji

    SvarSlett
  37. Du har eit heilt nydeleg kjøken!
    Det er så fint med slik porselensvask, og kjøkenøya di digger eg og;)
    Likte også så godt den gamle vekta di!
    Ha ein fin kveld søte du!
    Klem:)

    SvarSlett
  38. Hei snuppa!

    Vakkert, lunt og stemningsfullt hos deg som alltid!
    Er enig i at den kjøkkenøya bare er prikken over i-en på kjøkkenet ditt!
    Det er jo så godt å bli kvitt julestashet for vi holder jo på med det skammelig lenge vi bloggedamer eller hva?
    Jeg så jeg hadde blogget 23 innlegg om jul så her føk det ut 1.januar...hihi.
    Men det er jo ikke farlig når det er så mye annet fint å fylle tomrommet med...som primula f.eks!NYDELIG!


    Stooor klem!

    SvarSlett
  39. Så flotte bilder fra et flott kjøkken! Artig å se primulaene som dukker opp her inne i bloggverdenen nå :)

    SvarSlett