lørdag 29. januar 2011

Bilderas frå stova..


Ei hylle er teken ned..
Og dette fører til domino av mykje..


Farmors strikkekorg fungerar akkurat no blomster"krukke"..


Bildet av mi kjære oldemor Astrid er ofte med i innlegga mine.
Grunnen er enkel..
Det er berre så
 VAKKERT,
og eg er så
GLAD
i det.




Trur ikkje eg har hatt duk på bordet sidan lisje bror si kvardags syssel var
 å drage den av.


Stryking er tolmodsarbeid..
Og som du ser ligg det ikkje heilt for meg.

Kun til fest;)









ØNSKAR ALLE EI GOD HELG VIDARE!
♥ 

24 kommentarer:

  1. Nydelig stue du har! Med fine detaljer og verdifulle skatter som setter et personlig preg!
    Fortsatt god helg!

    SvarSlett
  2. Så nydelige bilder du viser, likte så godt korga med hjerteranken i. Kjempeflott!! Blir utrolig inspirert av å se den flotte stua di.

    Ha en herlig lørdagskveld

    Klem Agnes

    SvarSlett
  3. Alltid koselig å se bilder fra stua di!Nydelig er den!Jeg har et skap nesten maken til ditt,men jeg har ikke malt det hvitt,av og til har jeg lyst,men har klart å styre meg hittil!God helg videre!

    SvarSlett
  4. Suser innom for å ønske deg en fin helg videre♥

    Koslige bilder♥Og stryking er ikke det kjekekste nei, hihi...

    SvarSlett
  5. Nydelig, det er kjempekoselig med disse gamle bildene, passer så godt med slike kontraster til det ellers så søte og romantiske♥

    Takk for koselige ord hos meg!

    God Søndag,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  6. Vakkert ♥
    Gleder meg til vi får oss hus og jeg kan pusle,male,dille og dalle. Inntil da får jeg nyte synet og ta til meg all inspirasjon!! takk;)

    Ha ein fin helg

    SvarSlett
  7. Koselige bilder!
    Ha en fin kveld!
    Klem : )

    SvarSlett
  8. Nydelige bilder og harmonisk stemning hos deg!
    Koselig å hilse på hos deg!
    Likte bloggen din veldig godt!
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett
  9. skjønne bilder frå den koselege stua di:)
    So lys og lett...
    Men, har du bytta salongbord? Eller er det "gamle" du mala før jul ein annan plass kanskje?Sikkert eg som roter litt...hihi

    Kos dåkke på søndag ☺

    Klem til deg frå meg ♥

    SvarSlett
  10. Koselige bilder fra en koselig stue:)
    Artig med blomstene i kurven:)
    Ønsker deg en flott søndag♥
    Klem

    SvarSlett
  11. Så koselig hos deg...ja min bestemor Edda er også rett som det er med:)Har så mange goe minner..og savner henne hver dag.....
    ha en riktig fin søndag..jeg er på tur til Birkelunden....
    klemklem

    SvarSlett
  12. Alltid like vakkert...du viser så mange fine bilder fra stua di:) Nostalgi med bilder av forfedre, liker det veldig godt selv. Spesielt med de man husker da:)
    Ha en flott uke!
    Klemmer fra Katharina

    SvarSlett
  13. Pssssssst, du vant en trøstepremie inne hos meg ;)
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  14. Å for en nydelig stue du har!!

    SvarSlett
  15. Du har det så utrolig VAKKERT i stua di, så lys og trivelig og full av nydelige detaljer - bildene, lysestakene, dukkevogna... for å nevne noe! Drømmer meg helt bort i disse bildene!
    Ha en fin søndag :)
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  16. Heisann!
    For ei aldeles nydelig stove du har! Lyst og lekkert og mange små særpreg som gjer ho akkurat di!
    Ha ein flott søndag vidare:)

    SvarSlett
  17. Heisan Astrid! Nå er det en stund siden jeg har vært innom deg, så masse fine bilder du har lagt ut! Du har det jo bare så koselig rundt deg!! Jeg leste innlegget lengre ned der du skrev om den sengen som ble gjort om til benk...jeg holdt på å besvime da jeg så den i bladet, det er noe av det lekreste jeg har sett!! Jeg har også en gammel seng som står i spisestuen og jeg tenkte på det samme da jeg så hvordan den i bladet ble..men dessverre så er det en enkeltseng jeg har og da ville det blitt en veldig kort benk..men dukker det opp en staselig seng en gang så skulle jeg gjerne hatt en sånn benk. Gleder meg skikkelig til å se hvordan din blir når dere setter igang!! Ha en deilig søndagskveld, klem fra Jorunn

    SvarSlett
  18. Herlige bilderas du viser som alltid fra den flotte stova di:)) Og så lurt det var å legge den boken inni kakeklokken som du har på bordet!
    Ønsker deg en god søndag og en flott uke!!
    Klem

    SvarSlett
  19. Nydelige bilder fra deg :) Mange fine detaljer på hylla og på stuebodet ditt! :)

    Stor klem til deg fra Solveig

    SvarSlett
  20. Hei!
    Nydelige bilder Astrid :) Jeg har også akkurat kunne begynne med duk på stuebordet igjen ;) Poden 1 år i morra!!!

    Ha en fin ny uke :)

    Klem Anette

    SvarSlett
  21. Fiiine bilder Astrid! Mange flotte detaljer:) Her blir det nok ikkje duk på stovebordet på ei stund;)
    Ha ein fin dag!
    Klem:)

    SvarSlett
  22. Nydelige bilder av din lekre stue igjen Astrid. Noe av det verste jeg gjør i huset er å stryke så jeg skjønner deg godt. Stort sett er det bare strykefrie duker som kommer inn i dette huset :-O Jeg må igjen skryte av den lekre tapeten din, den skulle jeg gjerne hatt i stua :-)

    Ha en fin kveld!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  23. Nydelig titt i stua di =) Og helt enig i at det bildet er vakkert!

    SvarSlett
  24. Hei Astrid!!

    Herlige bilder av di nydelige stove:)

    Takk for gode ord fra degღღღ

    Ja har tenkt tanken om det kommer en gutt blir det mye rosa på han he he!!Har spart på alle klær etter Thord,men nå har jeg gitt bort alt,så her er ingenting til gutt nå:)

    På grunn av min tilstand/sykdom så får jeg ekstra oppfølging fra sykehuset.så jeg har vært på 6 ultralyder,og alle sier jente,skal på ny ul neste uke..Så da får vi stole på det,ellers får vi også et sjokk:)

    Men her er en baby velkommen uansett kjønn:)
    Tenker dere ble overrasket ja;)

    Ha en fin tirsdag!!

    klem Linda:)

    SvarSlett