torsdag 4. november 2010

SMILER ☺


Siste to kveldane har eg kosa meg med å fikse til inne på kjøkenet..
Akkurat slike sysslar som eg og andre interiørdamer 
ELSKAR!
Lisje bror har vore flink(hmmm) smarbeidspartnar..
Lisje Olav synest det var finast slik!


Etter eit par veker med snikring,maling,venting og planlegging av pyntesysslar...

 Kjøkenøya av eit gammalt lærarkateter frå skulen min er endeleg ferdig!

Bilder av mitt siste prosjekt kjem i morga..
Då er det er fredag og fridag!


God torsdagskveld alle saman!

20 kommentarer:

  1. Ha ha ha... ☺ Så søt han er...!!! ☺

    Gleder meg til å se kjøkkenøya i sin helhet... ;) Men kan tenke meg det ble bra flott ja... ♥

    Klemmer ♥

    SvarSlett
  2. Så skjønn lille-hjelper er ♥
    Kan tenke meg det er stas og ta ut alle formene og putte de oppi igjen, er ikke alltid det skal så dyre leker til :)
    Spennende og se kjøkkenet ditt...

    I dag har jeg ryddet og vasket inni mine kjøkkenskap, det var så deilig... og jeg har SÅ lyst og male skapene, men tror ikke jeg orker å begynne på det prosjektet nå før jul i allefall:)

    Ha en fin kveld!

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Så stilig det vart:) Gledar meg og til å sjå heilheiten:)

    Skal sjå vetleguten kjem til å like interiør han og ;)

    Klem♥

    SvarSlett
  4. Så nydelig da, lille hjelperen ;)

    Gleder meg til bilder fra kjøkkenet- det er nok blitt råbra!!!

    Stor klem!

    SvarSlett
  5. heisann!!Dette ble kjempe fint,gøy med litt nytt!Flinke lisje Olav hjelper mammaen sin,skjønne gutten!!gleder meg til å se innlegget i morgen..Ha en flott kveld..Klem Linda:)

    SvarSlett
  6. Så fint lillebror har pyntet :-) Og så spennende med kjøkkenøy-prosjektet, jeg gleder meg til å se det ferdige resultatet.

    Ønsker deg en god helg!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  7. Gleder meg til å se flere bilder i morgen og såå flink den lille hjelperen din. Var akkurat som om det skulle vært min lille hjelper hi hi.

    Ha en god kveld og tusen takk for koselig kommentar inne hos meg.

    Klem
    Agnes

    SvarSlett
  8. Søte lille Olav,så flink han
    er som hjelper til. Kanskje
    han har arvet din interiør-
    interesse. :) Mitt barnebarn
    Henry viser også tendenser
    i disse baner hehe,han plukker
    ut sengetøy og gardiner selv
    til rommet sitt hihihi. Så
    skal han alltid ha duk på
    bordet når han skal spise.
    Søtt,syns jeg.
    :o))
    Klem fra Mette.

    SvarSlett
  9. Hehe heia.

    Så kjekkt med en sånn kjekk hjelper da. ;o))

    Gleder meg til å se den ordentlig .

    Ha en riktig god kveld Astrid.

    Klem Simone ;o)

    SvarSlett
  10. Ååå, det er vel heeerlig med en lillebror?
    Han syntes nok han pyntet kjempefint med formene han...:-)
    Så han var i dyp konsentrasjon der han sto...

    SvarSlett
  11. Kos med en liten hjelper!

    Spent på å se resten av kjøkkenøya.

    Hilsen fra Mimmi-Leone

    SvarSlett
  12. så søt liten hjelper du har :) Merkelig hvor delt det blir mottatt med slik hjelp ;) Jeg kan smile og le noen ggr og kjenne at tålmodigheten ikke har tid til dette andre ganger :)

    Lillemor her elsker å lese kokebøkene når jeg lager mat og hver dag er alle utover gulvet og hun tittet og snakker iherdig. Ikke alltid like moro å snuble i kokebøker men hun koser seg jo :)

    Jeg gleder meg til å se bilder av den nye øya deres i dag!! :)

    God helg :) klem

    SvarSlett
  13. Hei!

    Sååå fint det blei :) Skjønner godt at du smiler :D

    Jeg har også alltid så god "hjelp" når noe skal gjøres her i huset ;) Gode de smågutta våres ♥

    Ha en fin fredag og en knall helg ♥

    Klem Anette :)

    SvarSlett
  14. Du har all grunn til å smile - det ser utrolig fint ut!
    Ha en fin helg :)
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  15. Olav kan dette med interiør han! ;)
    Stilig øy, digger de knottene! :D

    SvarSlett
  16. Hihi, dypt konsentrert var han i alle fall vesle Olav :)Og ingen av formene ligger jo oppå hverandre ihvertfall!
    Blir artig å få se prosjektet ditt i sin helhet :)
    Klem fra LIse

    SvarSlett
  17. Alltid like koselig å titte innom deg...og for en flink liten prins:)
    Kommer innom deg igjen...spent på neste prosjekt:)
    God helg!
    Klem fra Katharina:)

    SvarSlett
  18. Nå gleder jeg meg masse til se prosjekte ditt♥
    Herlig liten arbeidskar du har♥helt nydelig

    SvarSlett