lørdag 27. november 2010

Gammelrosa advent ♥


Adventstaken i heimen jula 2010.


I denne delen av stova har eg valgt gammelrosa detaljar..

Det starta då eg kjøpte puta
 (i midten) på julemessa..
(Takk,Anett:)
I den er det herlege rosa nyansar...
Så desse gamle rosa julekulene...


Planen i morga er skøyter,
ei runde for å finne
 mini-mini juletre
og middag med mine foreldre.





Mange julegåver er no i boks
 og i kveld 
har vi gjordt ferdig peparkakehuset,som no prydar spisebordet vårt..


GOD 1.SØNDAG I ADVENT!

19 kommentarer:

  1. Hvorfor ikke???Rosa går fint...
    Ha en fin 1. adevent
    Klem Tove

    SvarSlett
  2. Koselig adventsstemning hos deg og dine. Høres ut til at dere skal ha en fin dag i morgen. Kjempegøyt å gå på skøyter. Det er så kaldt og vakkert ute nå. Blir sånn gammeldags julestemning. Gubben har vært i skogen i dag for å blinke seg ut et juletre. Vi har to kandidater nå. Ønsker deg en fin søndag.
    Klen

    SvarSlett
  3. Veldig koselig hos deg altså! :) Fortsett å nyte denne herlige førjulstida!

    SvarSlett
  4. Den ble vakker,Astrid!! Og passer godt inn i den vakre stua di!!
    klem♥

    SvarSlett
  5. Så koselig du har gjort det. Var nesten så jeg kjøpte med rosa kuler fra Plantasjen, men så tenkte jeg at det er fargen hos meg hele året. Julen bare MÅ være rød hos meg! :-)

    SvarSlett
  6. Nydelig farge..Blir nok ei kosleg jol i denna fine stova di.Ha ei riktig fin 1 advent feiring til deg og dine:)Klem Linda:)

    SvarSlett
  7. Så utrolig koselig du har det!!! Har ikke vært inne på denne bloggen før, så nå skal den utforskes, gleder meg....:)

    SvarSlett
  8. Passet perfekt inne hos deg ja : ) Nydelig!!
    Kos deg med advents sysler!!


    klem Tove

    SvarSlett
  9. hei på deg.
    sååå nydelig hos deg til advent,
    vakkert som alltid her,
    ønsker dere alle en fin advent helg.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  10. Så koselig adventsstake!
    Og hvorfor ikke rosa ja, det passer jo veeeeldig godt inn i din romantiske stue ♥ Herlig farge på julekulene da...

    Høres ut som planene er lagt for en herlig dag i morgen... kos dere:)

    Klem Line

    SvarSlett
  11. so skjønne adventstake du har fått til:) du kan virkelig detaljer og gi ei meining med alt!!! Flinke du...
    I morgon skal eg i skogen på jakt etter "pynt" til vår adventstake:)

    Go tur på isen:)))
    Klem Mette

    SvarSlett
  12. Jeg har også falt for litt rosa julepynt i år.
    Kjøpte noen søte kuler fra Lisbeth Dahl. De er så yndige, så!
    Har også funnet ei dus turkis kule. Den fargen er jeg også svak for. Gøy med noe litt utenom det vanlige.
    Ha en fin 1. søndag i advent.
    Klem Marit

    SvarSlett
  13. Så lekkert det ble med rosa adventspynt.

    Håper dere får en fin første søndag i advent

    Lottemora

    SvarSlett
  14. koselig adventsstake og kjekt med litt andre farger også. her går det i sink, fattigmanssølv, hvitt og en smule rødt. Må liksom bare ha litt rødt, men bare i form av små røde detaljer. ønsker deg en fin fin 1 søndag i advent. klem Monica

    SvarSlett
  15. Mmmm.... her var mykje inspirasjon å hente ;)
    Ønsker deg ei strålande førjulstid.
    :o)

    SvarSlett
  16. Vakre bilder!

    Ønsker deg en fin 1. søndag i advent!

    Hilsen fra mimmi-leone

    SvarSlett
  17. Nydelige bilder, vennen!

    herlig stemning som alltid!

    ha en fortsatt fin søndag!

    Klem

    SvarSlett
  18. Så flott advendt stale du har..den likte jeg veldig godt...

    jeg har vært på kurs i hele helgen og har faktisk ikke gjort noe her hjemme..
    men det meste var ferdig før helgen..

    Kjempekosleig med gammelrosa... og en koselig stemning i stua di..

    Nyt kvelden =)

    klemmer

    SvarSlett
  19. Så fint du har pyntet, er og så svak for litt duse farger, julen trenger ikke være rød over alt:))
    Ha en flott søndag
    Klem

    SvarSlett