torsdag 11. november 2010

Litt reklame for mi flinke mamma ♥


Mi mamma skal vere med på
 Mat, Kunst og Kultur
messa denne helga..
Det lokale skulekorpset si
årlege førjulsmesse i tradisjonen tru..


Mi mamma Elin Flø har endeleg lete seg overtale til å ta bilda sine ned frå maleromet oppe på loftet i heimen sin,og ut i dagslyset!

Eg kan love deg at ho er meget spent og ein smule nærvøs..

Eg kan ikkje dy meg...
Må berre vise nokre av bilda hennar.


Litt reklame for si kjære mamma er lov..


Har du lyst å sjå meir/fleire av bilda til mamma Elin er det berre å ta turen innom
Bigset skule
laurdag frå kl 12.
Og søndag frå kl 13.

Eg ønskar mamma all
LYKKE TIL!


30 kommentarer:

  1. Så flott!!ღ
    For en fantastisk mulighet!!ღ Det er nok en smule spenning og mange sommerfugler... men samtidig er det nok G Ø Y ,)))
    Ønsker henne masse lykke til!!ღ
    Nyt kvelden videre og god helg ønskes også kjære deg ,)
    Klemmer fra meg, Anki

    SvarSlett
  2. Så kreativ mor du har da! :)

    SvarSlett
  3. Så flotte bilder ♥ Flink mamma du har!
    Og så spennende at hun skal stille ut:)

    Så koselig at du har Tilda'n i headeren ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Dette forklarer jo masse, søte deg...estetisk sans går jo ofte i arv:)
    Lykke til flinke mamma, og jeg skulle jommen tatt turen var jeg i umiddelbar nærhet!

    Nyt helgen vakre deg!

    Klem...

    SvarSlett
  5. Å så kjempe fine bilder..Håper salget går bra,godt du har fått henne til å vise frem bildene,disse må jo frem i lyset:)God helg!!Klem Linda:)

    SvarSlett
  6. Da skjønner jeg hvor du har arvet all kreativiten fra.
    Så artig for moren din, hun må ha lykke til med utstillingen!
    Kjempebra!!

    Hilsen fra Mimmi-Leone

    SvarSlett
  7. Hei igjen Astrid:)
    Bare bed veninnen din om å sende meg en mail du, så skal jeg sende henne bilder av de to jeg har igjen (lagde de i dag)

    Klem Line

    SvarSlett
  8. Hjelpes so fine bilder!!!Såg mange her eg kunne tenkt meg ja...Gjett om det vert Bigseth i helga:)))
    Ønsk ho masse lykke til med utstillinga!Kanskje vi sjåast da?:))
    Klem Mette

    SvarSlett
  9. Så utrolig skjønne bilder ho har laget.Dette var virkelig kjempebra,så dette blir sikkert spennende for henne.Ønsker henne masse lykke til,klem sissel

    SvarSlett
  10. Så flotte bilder?
    Jammen bra disse kommer ut i lyset, synd hvis de bare skulle stått gjemt inne på malerommet hennes...
    Ønsker henne masse lykke til!!!

    SvarSlett
  11. So flink mamma du har♥

    Masse fine bilder, skjønner at ho er spennt, men det går nok so fint :)

    Ha ein flott fredag!!

    SvarSlett
  12. Med så fine bilder er det jo bare å åpne en nettbutikk. Det var virkelig nydelige bilder,tusen takk for at du ville dele dette med oss.Klem fra Sissel.

    SvarSlett
  13. hei på deg vennen.
    så flink en mamma du har, du må absolutt reklamere mer for henne,
    nydelige bilder,
    håper hun får solgt mange på messa,
    ønsker dere alle en riktig god helg.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  14. Så flink mamma du har:) Kjempefine bilder!
    Tusen takk for kjempe koselig helsing på bloggen min:) Kan tru da gjore meg glad:)
    Du er det store bloggforbildet mitt:) Da var den dagen eg klikka inn på din blogg, at eg for alvor fekk augene opp for bloggverden:
    Det er nok ikkje samme Linda Riise me kjenner... Både ho og eg bur på Stord nemlig;)
    Ei god helg til deg og dine:) Og masse lykke te til mammo di:)
    Klem fra meg

    SvarSlett
  15. Så flotte bilder din mor lager! Det er så riktig at hun får ha sin utstilling! Jeg forstår det må være henne du har din kreativitet i fra.
    Min oldefar var kunstmaler. Utallige ganger ble han bedt om å stille ut. Men han turde ikke....
    Vi har masse bilder på veggen etter han.

    Du har hatt mange flotte, stemningsfulle bilder på bloggen din i det siste som jeg ikke har fått kommentert. Nydelig! Du er så flink!

    Lykke til med moren din!!
    God helg og klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  16. Så flotte bilder. Mammaen din trenger nok ikke å være nervøs, for de der kommer nok til å bli godt mottatt. Lykke til.
    Klæmmer Susanne

    SvarSlett
  17. Så mange fine bilder!! Eg ser ingen grunn til at ho skal vere nervøs:) Ønsker ho masse lukke til!
    Og god dag til deg:)
    Klem:)

    SvarSlett
  18. Flinke mammaen din! Så vakre bilder! ;)
    Så bra at hun nå skal få vise frem diise herlighetene på messe! Disse kommer til å gå fort unna! :)

    Du må bare reklamere mere, for dette var et SYN!

    Ha en fin helg, gode deg!!

    kLEM

    SvarSlett
  19. Såå mye fint!! Flink mamma du har! :-) Ha en super dag! Klem

    SvarSlett
  20. Wow, that is a mom to be proud of! All the best of luck to her, hope that she will get the recognition she deserves :)
    God Helg!

    SvarSlett
  21. ..så mange flott bilder Astrid :)) hils og si masse lykke til i helga til mamma`n din!!

    jeg har også ei mamma som er flink til å male..men no har det blitt lite maling siste åra..prøver å motivere ho til å male litt igjen no.. :)

    ha ei fin helg Astrid :)
    klem Anne♥

    SvarSlett
  22. Så flotte bilder mamma`n din maler <3
    Ønsker henne lykke til på messen!

    Ha en riktig god helg :)
    klem Marit

    SvarSlett
  23. Hei Astrid!

    Du har grunn til å være stolt av mora di for de var kjempefine :)

    Lykke til til henne!

    God helg til deg og dine ♥

    Klem Anette :)

    SvarSlett
  24. Masse flotte bilder♥
    Lykke til, til mamma`n din :O))

    God helg,
    Klem Jatte♥♥

    SvarSlett
  25. Så flink mamman din er:) lykke til!!
    Goood helg til deg & dine ♥
    Klemmer fra Jeanette:)

    SvarSlett
  26. WOW for en superflink mamma du har..det må du vi9rkelig fortelle henne...

    ser hvem du har arvet kreativiteten din fra..

    klemmer

    SvarSlett
  27. For en kreativ og flink mamma du har - kjempefine bilder. Jeg tipper det kommer til å gå kjempefint på førjulsmessen :-) Og så lekkret kjøkkenet ble, skjønner godt at dere koser dere der.

    Da ønsker jeg din mamma lykke til og deg en god helg!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  28. Åh, å mye fint, si til mamma'n din at hun er såååå flink, kjempeimponert! :D

    SvarSlett
  29. Koselige og kreative bilder din mor lager.Ønsk henne lykke til.
    Klem og god helg til deg

    SvarSlett
  30. Først og fremst vil eg berre seie, FOR ein herlig blogg, hus og heim du har!! Her er det mykje inspirasjon og hente forstår eg!! Gleda meg til å følge deg vidare! :)

    Mange skattar som har leie på loftet ser eg, lykke til med mammans utstillingsdebut! ;)

    smiiil fra cecilie :)

    SvarSlett