fredag 26. november 2010

God fredagskveld ♥

 

Har laga ein enkel juledekorasjon i "buret" eg kjøpte hos Hege i  Landhandelen
 Cute N Cool House!







No lyser adventstjerna
i vindauget og dei fire
adventslysa står klare.
 Husbonden er i år arkitekten bak peparkakehuset..

Denne helga skal vi få med julegrantending,
tur på vatnet med
skøyter og kakao.

 Dei fleste julegåver skal gjerast ferdige og peparkakehuset skal sjølvsagt pyntast av våre tre gode..


I vår heim har vi julepynta hus frå 1.adventshelg..



NYT FREDAGSKVELDEN ALLE DOKKE GODINGANE!

24 kommentarer:

  1. Så koselige bilder♥
    Dekorasjonen var kjempefin!!

    Vi pynter også til jul 1.advent - er noe magisk med å ha ett julepyntet hjem hele desember å bare koooose seg med å pakke inn gaver, spise julekaker, bake og høre julemusikk♥

    Ha en fin helg,
    Klem Jatte♥♥

    SvarSlett
  2. Det buret var utrolig fint. Du er så flink til å lage lekre stilleben. I morgen skal det ryddes og pyntes her i huset også. Da skal julegardinene opp sammen med stjerner og litt annet stæsj. Jeg har noen timer alene så da skal jeg kose meg med julemusikk og få skikkelig julestemning.

    Ha en strålende helg Astrid!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  3. Et koselig bur....og så fint du har pyntet i det!
    Her står pynting på kjøkkenet på planen for helgen :o)

    ha en fin adventshelg Astrid

    SvarSlett
  4. Så flott det ble i buret ditt, jeg har også stått å pyntet mitt i kveld og jeg har også brukt svibler og kongler:-)

    Ha en god kveld

    Klemmer herfra

    SvarSlett
  5. Så flott dekorasjon:). I dag baket jeg kjeksene du kom med oppskrift på. Laget dobbel prosjon, de var jo bare så gode:). Tusen takk.
    Ha en riktig god helg.
    Klem

    SvarSlett
  6. Ble kjempefint!
    Her har mosen frosset fast ute, så jeg vet ikke hvordan jeg skal få laget de dekorasjonene jeg hadde tenkt.
    PS det buret selger jeg også! ;)

    SvarSlett
  7. Nydelig dekorasjon du har laget deg♥
    & vakre bilder som alltid ,))
    Her skal det pyntes litt i morgen, gardiner skal opp på kjøkkenet... så kommer jula litt etter litt frem ,)
    En fantastisk deilig tid dette!!♥
    Bare å nyte ,))
    God førjulstid ønskes deg & dine ,)
    Klemmer Anki

    SvarSlett
  8. SÅ nydelig juledekorasjon! Herlig stemningsskapende, og så fint med det grønne mot det lyse! :)

    SvarSlett
  9. Jeg falt for denne dekorasjonen. Så enkelt og fint med mosen i buret. Dette var lekkert, Astrid! God advent!

    SvarSlett
  10. Så fint hos deg
    God helg

    SvarSlett
  11. Kjempefin juledekorasjon du har laget:)

    Hilsen Siv

    SvarSlett
  12. Du er så flink å stæsje du ♥ Og det er so kjekt på denne tiden!! Skal få gjort litt i morgon tenkte eg, ein etterlengta fridag :)

    Gledar meg til å henge opp julestjerna ♥ Men må nok i gang med vasken først :)

    Nyt helga med din fine familie :)

    Klem ♥

    SvarSlett
  13. Kjempefine bilder.
    Har pyntet ferdig kjøkkenet til jul og litt på stua.
    Ha ei fin helg
    Klem Synnøve

    SvarSlett
  14. Hei ♥

    Utrulig kreativ du da!!!! Ej syns det var rett lekkert!!! Sikkert kjempeflott ute oxså!?? Va det første som slo mej , kor fint det hadde vore ute med en så flott dekorasjon ♥ Hagehuset eller inngangsparti osv...hmmm lekkert ja!

    Tenkte litt på skøyte vi oxså i helga...sikkert søndag må det bli :)

    Vi talast :))))

    SvarSlett
  15. SÅÅÅ NYYDELIG, ASTRID!!!
    GJENNOMFØRT OG VAKKERT!!!

    Ha en fin fredagskveld!!!

    Hilsen
    Marianne

    SvarSlett
  16. utrolig fint!!!! Fortsatt fin fredag..

    SvarSlett
  17. Så flott det ble med det dekorasjonen i buret ♥ Kjempefin stemning:)
    Og så kos med jul i huset, her skal vi vaske og pynte i morgen... blir såååå kos!

    Ha en fortsatt fin helg!

    Klem Line

    SvarSlett
  18. Hei igjen Kjære Astrid.

    Den juledekorasjonen var berre dååån nydeleg!!!!So oppfinnsom du er og flink...
    So koseleg med englevingen og GOD JUL-skiltet også:)

    Kos dåkke på skøyter i morgon.Høyrest kjekt ut!!!
    Her vert det litt forberedelsar til advent.Gleder meg til å begynne å stæsje.Har fått mange idear og ispirasjon frå alle flinke bloggdamer her inne:)))

    God laurdag

    Klem Mette

    SvarSlett
  19. Ååå så vakkert...kan ikke motstå fuglebur. Har tre stykker som er helt like,haha. de står plassert på helt forskjellige steder så jeg håper ingen legger merke til det;)

    Finner ikke noe om de røde englevingene på kjøkkenet...hvor er de fra? ELSK!!

    Stor adventsklem fra meg:)

    SvarSlett
  20. Hei Astrid ♥ Nydelig dekorasjon,vil nå ikkje kalle den enkel,den var godt gjennom tenkt:)her pyntes det også 1 desember,moro!!Herlig med jul..Ha en fin lørdag..klem linda:)

    SvarSlett
  21. Nydelig pyntet i buret, helt hærligt! Alltid så flotte bilder du viser oss.

    Ha en flott adventshelg.
    Marianne

    SvarSlett
  22. Lenge siden jeg har vært innom nå. (Eksamenstider) Så mange fine bilder! Og så fint du har pyntet inni buret. Blir sikker kjempenydelig når sviblene springer ut. Jeg må huske å kjøpe svibler til uka; de lukter jo så godt også:)

    Klem fra Jijji

    SvarSlett
  23. Så koselig du har pyntet astrid..og for en kjekk helg dere skal ha... stemningsfullt å være med å tenne juletreet.:

    God helg videre..

    klemmer )=))

    SvarSlett