lørdag 13. november 2010

Det luktar jul ♥


Litt jule stemning frå frukostbordet vårt i dagtidleg..


Ei skål med gode juledufter..
Kanelstengre,nellik og ingefær..
Leitar fortsatt etter stjerneanis.




Mamma smilar og helsar
TUSEN TAKK
for alle gode ord!
Eg skulla så gjerne ha vore innom alle som har lagt att slike koselege helsingar og fine ord dei siste dagane..
Men,tida har ikkje strekt til..

Håpar på ei blogglandia runde til kvelden!


No er det straks til for ein tur innom skulen til mi særs nærvøse mamma..

Eg kan love at utstillinga er kjempe flott!


GOD LAURDAG ALLE SAMAN!

13 kommentarer:

  1. Trur nok det vil gå strålande med ho mor idag! :) Ha ein strålande laurdag! -cecilie-

    SvarSlett
  2. Hei!
    Så herlig brett du har pynta :) Kjenner godlukta helt hit ♥

    Jeg gleder meg skikkelig til å starte juleforberedelsene nå :)

    Kos deg på utstilling!

    Klemmer fra Anette :)

    SvarSlett
  3. ååå så koselig:) *julestemning*. trur aldri eg har gleda meg så mykje tiljuletida før som eg gjer i år...kanskje fordi snøen kom så tidlig``??hm...

    seier det igjen!! Elska stilen heime hos deg!! Ønsk mamman din lykke til i dag!!

    Ha en fiiiin lørdag:)
    klem fra meg

    SvarSlett
  4. Så koselige bilder :) Om du vil ha litt mere julelukt i huset, så har jeg et veldig fint tips inne hos meg ;)
    Ønsker deg og dine en kjempefin lørdag!
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  5. Aaaw, så herlig julestemning! Så skjønn den boksen! :)

    SvarSlett
  6. Kjære Astrid,

    Du har slik en skjønn blogg som det oser hjertevarme av, du!
    Ha en fin lørdag du også. Det gikk nok fint med din mor:-)
    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  7. Mmmm..., jeg nesten kan kjenne den gode juleduften bare av å se på bildene dine...
    KOSELIG som alltid!
    Utstillingen kommer til å gå SÅ bra!

    Ønsker dere en fortsatt fin lørdag!

    SvarSlett
  8. Nydelig julestemning ♥
    Gleder meg selv til å begynne pyntingen, ser i blader og besøker blogger å henter masse inspirasjon - gjenstår bare å se om jeg får det til selv ;) hihi

    Blir spennende å høre hvordan utstillingen gikk!

    Ha en flott kveld,
    Klem Jatte♥♥

    SvarSlett
  9. Å så deilig når det lukter av julekrydder, en fantastisk tid vi går imøte nå!!
    Ønsker deg en herlig helg!
    KLem klem

    SvarSlett
  10. ÅÅ så koslig du har det Astrid♥
    Jeg er god jule stemning selv ,men ikke pyntet noe serlig med vinter her...Lette etter kongler når jeg var på trille tur på fredag, men fant kun på naboens tre, kan vel ikke begynne å gå på kongleslang?:)

    Var innom Apote1 i dag, fikk reklame med hjem, og de reklamere med stjerneanis og andre krydder, 49kr pr boks;)

    Kos deg resten av helga♥

    SvarSlett
  11. Så koselig stemning rundt frokostbordet... kjekt med litt julete ting nå...

    håper det har gått fint med din mamma i dag..

    Ønsker deg en fin lørdagskveld..

    Klemmer

    SvarSlett
  12. Så utrolig flott:0).

    Ønsker deg en riktig god lørdagskveld.Klem Alfa

    SvarSlett
  13. Nydelig pynta brett!! Jeg har pyntet endel til jul idag selv, med svibler og grønt og kongler! Koselig! :-) Ha en super lørdagskveld! Klem

    SvarSlett