lørdag 13. november 2010

Raud tråd...


Nokre raude detaljar inne i kjøkenet også...
Måtte berre kjøpe ei boks peparkaker her om dagen..
Fine å ha i glas.
Og i går kveld når
eg laga ei iskake,
 kunne eg ikkje dy meg..
Smadra nokre peparkake ilag med digestive kjeksa.
Om det er godt,gjenstår å sjå/smake!



Lyslenkjer skaper 
lun og koseleg stemning.


Kjøkenøya har fått kappe!
Hmmmm...
Er berre så glad i tekstilar i kvitt med blonder..


Lyskruna har komt meir
på midten og får henge (foreløbig).





Første gong ute i "lyset" har gått kjempe bra..
Mamma`s bilder vart godt mottat!
Masse gode ord,smil og samtalar har prega dagen vår ..
Veldig kjekt å møte deg
Sette stor pris på at du tok turen innom skulen vår!

Takk for koseleg kaffistund
Monica m/familie.


Ei Elin har senka litt på skuldrane..


Bilda har minka i talet til morgadagen.
 
Men,at dagen berre kan bli kjekk,
er eg sikker på!


Eg er så stolt av deg,
kjære mamma!

GOD LAURDAGSKVELD ALLE SAMAN.

14 kommentarer:

  1. Så koselig på kjøkkenet ditt, Astrid :)
    Nydelige detaljer.. så fin kjøkkenøya ble med kappen :)

    Så bra at det gikk bra med bildene til din mamma ! :) Flink er hun!

    Ha en fin kveld!
    Klem til deg!

    SvarSlett
  2. så fantastiske nydelige bilder ho laga:) ka ligg ho på i pris?:) eg likte sååå godt stilen:)

    SvarSlett
  3. Herlige detaljer på kjøkkenet♥

    Moren din så fornøyd ut ;)
    Bildene er jo kjempefine!!!!

    Jeg er en amatør på dette med bilder, men blir jo litt inspirert av bildene til din mamma da♥


    God kveld videre,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  4. herlige røde detaljer på kjøkkenet ditt!!

    flinke mamma´n din!

    klem beate

    SvarSlett
  5. For ei nydelig dame din mor er. Vakre bilder lager ho også. Kan tenke meg at ho koser seg og er svært spent denne helgen.
    Klem til dere begge

    SvarSlett
  6. Kjøkkenet ditt er så koselig ♥ Tror jeg hadde tilbrakt endel tid der...:))
    Nydelige bilder den flinke mamma`n din lager... og så flott dame!

    Ha en herlig farsdag i morgen:)

    Klem Line

    SvarSlett
  7. Nydelig kjøkken du har.
    At mora di lager fine bilder,vet jeg fra før av.Jeg som er så heldig og ha et bildet hun har laget. Liker det så godt.
    Ser hun har laget mange fine bilder.

    Klem

    SvarSlett
  8. Kjøkkenet ditt er bare kjempe nydelig. Så flott med de røde detaljene.
    Kjempe flotte bilder din mor lager.Flott dame;).
    Ha en fantastisk kveld videre.

    Klem Alfa

    SvarSlett
  9. Heisann!!!Nydelige bilder fra kjøkkenet!!Godt å høre at det gikk bra for mor,håpar ho får solgt mange bilder..Natta klem Linda:)

    SvarSlett
  10. So kjekt at du nevnte meg i bloggen din. Vart litt rørt ja:)
    Var soooo kjekt å møte deg og barna på messe i dag!!"Rart" å endeleg få sjå dåkke "live"...Å utstillinga til mora di var nyyydeleg!!!Var fleire bilder eg kunne tenkt meg,men er kjempefornøygde med bildet (Madonna) som eg kjøpte:)))Sjelden at eg finn bilder eg liker so godt!
    So TAKK til Elin, at du og bilda dine kom fram i "lyset".Ønsker dåkke nok ein flott dag på messe i morgon:)

    Herlige raude detaljar på kjøkkenet;)
    Klem Mette

    SvarSlett
  11. Man MÅ jo bare trives på det koselige kjøkkenet ditt!
    Liker veldig godt alle hjertebildene til din mor, de er nydelige og hadde passet godt her hos meg!

    Klem...

    SvarSlett
  12. Så koselig her hos deg Astrid....massevis av inspirasjon :o)
    Begynner litt forsiktig med pynting jeg også nå :o)
    Så kjekt at din mor fikk god respons på bildene sine....synest de er kjempefine!!

    ha en fin søndag :o)

    SvarSlett
  13. Så goood mamma da:) skjønner veldig godt at du er stolt!!
    Og kjøkkenøya er veldig fin med kappe og lysekrona på midten hehe:)
    Syns de rød putene dine var så søte!! Kan jeg spørre hvor du har kjøpt de??
    God søndag til deg & alle i heimen ♥
    Klemklemklem:)

    SvarSlett
  14. Kjempekoselige bilder... så fine røde puter du har fått deg.. røde detaljer blir det her og..

    så kjekt å høre at bildene til din mamma ble godt mottatt..hadde ikke trodd noe annet..

    god søndag

    Klemmer

    SvarSlett