onsdag 24. november 2010

JULEFRYD ♥


Ein liten tur innom bloggen..



Og har lova nokre damer oppskrifta på våre sjokoladekjeks..

Ein GOD smak av mi barndomsjul!


200 gram smør
250 gram sukker
2 egg
270 gram kveitemjøl
2 ts vaniljesukker
1 ts bakepulver
200 gram kokesjokolade


Rør smør og sukker kvitt/porøst

Tilset egg og sikt kveitemjølet med bakepulver og vaniljesukker.

Rør godt saman


Hakk sjokoladen og bland den i deiga


Steik i 10-12 min på 180 grader midt i ovnen (fint gylne)



Eg laga ein porsjon på søndag..Men,i går var boksa tom!

 Dobbel porsjon neste gong ;)



 
"Når katta er borte dansar musene på bordet"...

Eg var inne på kjøkenet og laga  lunsj til oss to.

 "Mamma.,bordet"..
Ropte lisje bror fleire gongar..

"Ja,vi skal sette oss til bordet snart"..

Tydelegvis snakka vi ikkje heilt same språket!


Skal tru om det er Tomlingane som inspirerar til slike farer?



Det er med smil og glede
eg ønskar velkomen
til alle nye følgjarar..



GOD TORSDAG ALLE SAMAN!


21 kommentarer:

  1. Herleg kar!!godt å sjå at andre sine barn også krabber på bordet:)De kakene skal eg prøve å bake,takk for tips!!Ha ein fin torsdag:)Klem linda:)

    SvarSlett
  2. Tihi! Herlege lisje guten:)
    Kakene såg knallgode ut! Takk for at du deler;)
    Klem:)

    SvarSlett
  3. Så søtt:)hehe.Tror jeg må forsøke å lage de kjeksene.
    Takk for at du deler.
    Ha en riktig god kveld.
    Klem Alfa

    SvarSlett
  4. Vi skal ha 19 gjester her på søndag. Så jeg trenger å bake både det ene og det andre innen da... Jammen skal jeg prøve meg på sjokoladekjeks. Takk for tipset.

    Var det bare ståplasser igjen foran tv'n? Han hadde i alle fall en strålende utsikt over hele stua der har stod! He, he.

    Ha en flott ukeslutt!
    Klem Marit

    SvarSlett
  5. Hei♥

    Hehe sooo sjarmerande da ;))))) Ja det e vel dissa teletubbisane som he skylda hehe!! Tusen takk for *reklame* på bloggen din ♥ Veldig kjekt att du anbefala ett besøk , snill du da vennen :)))
    Va no fryktelig dumt att det ikke kom i avisa i dag , men kjem neste onsdag!! Så da blir det vel litt meir opplyst. Ellers so sitte ej her uten stemme og me en utrulig låke hals....sovidt ej klare å svelge....men håpe det går fort over :-/ He ikke tida til ditte tullet her hehe....

    Ønske dej en flott torsdag :))

    Klemmer fra hjørby ♥

    SvarSlett
  6. Artige vetle karen♥
    Trur jammen eg må prøve meg på kjeksa, det såg so godt ut:)

    Klem

    SvarSlett
  7. De kjeksene så virleig gode ut...

    herlig lite sjarmtroll på bordet da... hihi

    klemmer 0))

    SvarSlett
  8. Takk for oppskrift :D Så skjønn skjarmtroll du har der han står på bordet :-))
    Ha en fin torsdag
    Klem fra Elin

    SvarSlett
  9. Herlig den lillebroren deres altså!
    Kanskje jeg skulle prøve bake disse kakene? Så farlig gode ut da...:-)

    SvarSlett
  10. Hei på deg. ;o)))

    Ja det må jeg si, tøff gutt det der. hehe ;o)

    De kakene skal jeg prøve ja, vær du sikker! hihi

    Klem klem fra meg ;o)))

    SvarSlett
  11. takk for oppskrifta:) Har notert og skal prøvast ut i helga:))) Såg kjempegode ut...
    Herlige bilder av go`guten da, der han står so fornøygd;)

    Ha ein fin dag!!!
    Klem
    Mette

    SvarSlett
  12. for en sjarmerende liten gutt:)
    De kjeksene må prøves ut i helgen:) såg delikat ut:) Ha en fin Torsdag:)
    klem

    SvarSlett
  13. så nydelig!
    kanskje det blir baking på meg i helga da:)
    takk for oppskrift!

    klem

    SvarSlett
  14. haha... herlig liten tass :)

    Fine bilder du viser!
    I morra er det helg, så GOOOOOD HELG!!!

    Klem Anette

    SvarSlett
  15. Hihi, bord-ost! :)
    Mmmm, sjokoladekjeks! Jeg laga noen skikkelig gode i fjor, men i år kræsjer det med lavkarbo'n min, God dammit, det blir en lang jul! :P

    SvarSlett
  16. Dei var berre heilt nydelege desse damene til Line♥ MÅTTE berre ha dei ;) hihi:)

    SvarSlett
  17. herlige lille rampegutten :) jeg ler både av og med lillemor her for tiden, makan til herlig alder da :) Og ett helt eget språk som kun mamma og lillemor har seg i mellom ♥ Andre gjetter på ordene og lillemor sier irritert nei eller glad ja :)

    Kjeks har vi bakt i dag også, rart hvor fort de forsvinner ja ;) Tenkte å fylle opp litt kakebokser før jul vi også, men nå er jeg gravid helt rundt både på mage og rygg så vi tester ut sunnere varianter av hjemmebakte kjeks og andre kaker ;)

    kose dere masse med advent til helga!

    klem

    SvarSlett
  18. Vakkert vakkert, nydelig blogg du har. Den oppskrifta frista!

    SvarSlett
  19. Hei:)
    Så fine bilder fra ei koselig stove:)
    Dei kjeksa såg veldig gode ut - eg må prøve:)
    Hi hi, tøff kar på bordet då:) Eg og' har ei som er begynt å hente kjøkkenstoler for å komme seg opp på disken når ho skal ha noko i skapa...skummelt:o
    Ha ei fin helg:)
    klem fra Torill

    SvarSlett
  20. Kjeksa var super dupre ..kjempegode ...å så lettvint ! :)) Ha en kjempefin helg ! :))

    SvarSlett