søndag 12. februar 2012

Sundagsbloggar...

Då gjekk endå ei veke sidan sist innlegg..
Ei aldri så lita bloggtørke.

Min morsdag har vore god!
♥♥♥
Kaka har eg laga sjølv.
Eg fekk nemleg ei kjekk gåve i dag.
(Har lenge hatt lyst på ei slik:)
Mønsterbrett.
GLEDE!
Flaks at eg laga sukkerbrød i går kveld da!

Bilderas frå ein av stovene i heimen..
Bilde av oldemor Astrid på hylla.
Bilde av oldemor Inga Andrea.
Den runde puta er kjær arv
 etter ei kjær oldemor.
"Lysfatet" er eit gammalt speil.
Delar av gammalt servise.
Tusen takk for alle fine ord.
Eg ligg langt etter med ord tilbake.
Men, skal no nyte kvelden i "blogglandia"!
Ynskjer også velkomne til nye fylgjarar.
God ny veke!
♥♥♥

29 kommentarer:

  1. En nydelig morsdagskake:)
    Du er flink!!
    Er litt etter jeg også.....mye å styre med for tiden :)
    Fine bilder fra stuen din...alltid inspirerende...men lurer på hvor du har bordet ditt....det med stolpen under?? Kanskje det står et annet sted...mitt yndlingsbord og jeg jakter etter et lignende :)

    ha en fin ny uke Astrid

    SvarSlett
  2. Grattis till morsdagen! Vi firar alla mödrar först i maj så lite får vi vänta ännu...

    Kram
    Sari från Puumuli

    SvarSlett
  3. Nydeleg kake. Med så fint trykk er ho ferdig pynta. Lurer på kva loket er laga av - kvit marsipan?

    SvarSlett
  4. Ingen dum søndagstradisjon med et flott innlegg fra deg:-) den kaken var så lekker at jeg mangler ord! Rene bryllupskaks:-)
    Ønsker deg en fin ny uke!

    Klem fra Hanne:-)

    SvarSlett
  5. Så flott kake du har bakt! Så ordentlig proff ut. Likte stua også, enkel og fin innredning.

    SvarSlett
  6. Kjempefin og sikkert veldig GOD kake!
    Heldig med så passende morsdagsgave da!
    Du driver vel å øver på kaker til den store konfirmasjonen du nå;)

    Fint og koselig på stua di, men mye gode gamle minner! KLEM

    SvarSlett
  7. Gratulere med morsdagen Astrid, sanne daga skulle vore litt fleire av i året, rett hærligt! <3 Fin kake som sikkert smakte like godt som den såg ut til. Ha ei god veke, klem Renate! <3

    SvarSlett
  8. Tusen takk det same Renate!
    Kaka smakte godt ;) Hihi:)

    Slike dagar likar vi JA! ♥

    God ny veke til deg også :)

    Klem ♥

    SvarSlett
  9. Må si det var en flott kake. Såg en lekker en lenger nede på sida de også. Jøyje meg.
    Ha en supeduper uke.
    :)

    SvarSlett
  10. Alle kan vel oppleve litt blogg tørke en gang i blandt . Kjekt å lade batteriene litt.
    Fortsatt fin morsdag/søndag til deg og dine
    Klem Tove

    SvarSlett
  11. For ei flott kake du har laga.
    Kunne bare ha putta et brudepar på toppen der så hadde det vart den bryllupskaka♥
    Gratulere med morsdagen♥

    SvarSlett
  12. Heller søndagsinnlegg enn ingen innlegg:) Alltid flotte innlegg hos deg Astrid! Og for en nydelig kake!! Imponert nok en gang:) Fin uke til deg!

    SvarSlett
  13. Herlig kake :) Den kunne stått på ett bord sammens med en bryllupskake!!!
    Kan tenke meg at mønsterbrett var noe som falt i smak hos deg ja :) Du lager jo bare fristelser for meg du.. får vann i munnen hver gang jeg ser på høyresiden her på bloggen..hehe..

    Ønsker deg en fin ukestart i morra.
    Klem

    SvarSlett
  14. Gratulerer med morsdagen, Astrid ღ ...og nydelig kake du har laget - ser også veldig god ut :) Flott innlegg, nå skal jeg titte litt nedover her hos deg og se og bli inspirert ღ siden jeg var innom deg sist... Ønsker deg en fortsatt fin kveld og uke som kommer. Stor klem fra Mette :)

    SvarSlett
  15. Hei:)

    For en nydelig kake, den så god ut!
    Herlige bilder av stua di også, så koselig:)

    Ha en fin ny uke!
    Klem Line E.

    SvarSlett
  16. Du godaste for ei nydeleg kake!!!!Tenkte bryllup med ein gong når eg såg den:)Kjempefint mønster,so enkel men vakker♥ Du er berre kjempeflink!!!

    Skjønne bilder:)

    Ønsker deg ei fin, ny veke.
    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  17. Du har et så nydelig hjem Astrid:) masse innspirasjon. Men jeg lurte på disse enkle lampettene du har på stueveggen der, hvor har du fått tak i disse, hvilket merke er det? Er nemlig på utkikk etter akkurat sånne selv:)
    Kaka så foresten veldig fristende ut:)
    Ha en flott ny uke, klem fra Janne

    SvarSlett
  18. Så fint og gjennomført du har det :)
    -og den kaka var lekker!
    -synnøve-

    SvarSlett
  19. I alle dagar kor du har fått til den flotte kaka. Mønsterbrett har eg ikkje høyrt om, men fantastisk fint. Minner om brokade ??
    Og den fine puta..
    Og alt det andre fine...
    Og ei oldemor som eg òg har møtt :)

    Ynskjer deg ei ny god veke Astrid !

    Klem ♥

    SvarSlett
  20. Nydelig kake, og så mange fine skatter du har! Takk for titten inn i et veldig vakkert hjem. Liker den hvite stilen, for sånn har jeg det også. Liker!

    Klem fra Eli:)

    SvarSlett
  21. Wow for noen herlige kaker du lager. Jeg blir like imponert hver gang jeg er her inne. Hvor får du det fra?! Er du egentlig en konditor? :-)
    Det vakre, lyse hjemmet ditt er jo til å drømme seg vekk i..
    Klem

    SvarSlett
  22. Hejsan Åhh vilken fin blogg du har... måste titta mer.. jag länkar dig hoppas det är ok.. kram sussie

    SvarSlett
  23. Åh, for en lekker morsdagskake!! Likte spesielt godt den gamle store nøkkelen - dekorativ detalj! Ønsker deg en fortsatt fin uke! Klem fra Berit

    SvarSlett
  24. Du har en nydelig blogg og et nydelig hjem. Blir kjempe inspirert. :) Kaken var helt skjønn,hvor får en kjøpt mønsterbrett? Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  25. Har ikke sett sånn mønster brett før,,,,skikkelig stilig!
    Koselig å se bilder fra stuene dine,,,alltid så lyst og lekkert.
    Ønsker deg en fin ny uke!
    God klem♥

    SvarSlett
  26. Hei anonym.. :)

    Takk for fine ord ♥
    Veldig kjekt at du finn insprasjon her hos meg.
    Wilton har mønstermatte. :)
    Eg fekk det i morsdagsgåve og den er kjøpt hos
    Bok og Media.

    God kveld til deg også :)

    SvarSlett
  27. For en nydelig kake du har laget!
    Visste faktisk ikke at det fantes brett til å lage mønster i marsipanen,det var jo genialt:)
    Du har det nydelig rundt deg Astrid:)
    Ønsker deg en flott uke!
    Klem Caroline

    SvarSlett
  28. simply wonderful
    It is ever nice to see your blog.
    best regards Anke

    SvarSlett