søndag 5. februar 2012

Då har det plutseleg gått ei veke
 sidan eg var innom blogg!
Vil nytte høvet og takke for alle
 gode ord og helsingar.
Solbileter frå kjøken og spiseplass.
Pastellane er meir og meir
på veg ut av vinterdvalen..
Og eg kjenner at det gjer seg!
Det lyseblå brettet prydar kjøkenbordet
 med diverse goder!
Perleblomst
Telys i den gamle kakeboksa.
Lys blå er min yndlingsfarge!
Denne fargen gledar meg i kjøkenet!
Konsollbordet er dekorert med viktige saker..
;)
Med desse bileta ynskjer eg deg
 ei god ny veke!
♥♥♥

28 kommentarer:

  1. Så nydelege bileter frå kjøkenet ditt! Herleg avslutning på min bloggerunde for i kveld :) Lyseblått er vakkert ja. Så fint det GG-serviset i skapet ditt er(har eitpar deler av det sjølv).

    Ynskjer deg ei god ny veke Astrid :)

    SvarSlett
  2. Elskar perleblomster♡
    Og lyseblått er utruleg fint, og passar godt no når me går mot vår :)
    Sjølv om att her bøttar det ned med snø :)

    Ha ei fin veke Astrid :)


    Klem♡

    SvarSlett
  3. Herlige solbilder- sola er hjertelig velkommen her også :)
    Lys blå ja, da har vi nok samme favorittfarge vi to da :)

    God ny uke!
    ps. fint skilt på skapet ;) hehe

    SvarSlett
  4. fine bilder av ett solfyllt kjøkken :)
    Lyseblått er fint ja i hvertfall hos deg!!!
    Her er det lilla som er yndlings-fargen... men har det ikke på vegger og slikt.. bare litt dill ;)

    ha en fiiin uke.
    klem

    SvarSlett
  5. Fiiine kjøkkenet!
    Herlige detaljer

    Klem

    SvarSlett
  6. Nydelige bilder fra kjøkkenet ditt som vanlig, liker alt sammen jeg, og det er så fint med den lyseblå fargen! Har jo blått kjøkken selv! :) Likte så godt den kakeboksen din med rosene på, den var sååå nydelig! God søndag til deg! :)

    Hilsen Lene

    SvarSlett
  7. god ny uke til deg også.... så koselig å stikke innom hos deg igjen!
    varm klem
    TOVE

    SvarSlett
  8. Så deilig med sol, farger og energi! Blir glad av å se på bildene dine. Ønsker deg en fin uke!

    SvarSlett
  9. Flotte bilder! Jeg er også glad i lyseblått.
    Ha ei fin ny uke! : )

    SvarSlett
  10. Herlige solskinnsbilder fra kjøkkenet ditt astrid! Lyseblått er en veldig god farge! Likte så godt den gamle kakeboksen med roser på lokket:)
    Ha en fin ny uke!
    Klem fra Hanne:)

    SvarSlett
  11. Nydelige bilder av et solfylt kjøkken og spiseplass!! :)
    Helt vakkert! Gleder meg til at sola skal titte inn her etterhvert og! :) Flott med paseteller!

    Ha en fin ny uke, vennen!
    Klemmer til deg!

    SvarSlett
  12. Hei, Astrid!

    Det er jo vår hos deg:) Fikk iallefall skikkelig vårstemning. Sol, perleblomster og pastellfarger, helt nydelig:)

    Her har vi hatt det kaldt og fått masse snø,men nå stiger gradestokken litt og kanskje kommer sola hit etterhvert også, det ser jeg virkelig frem til:D

    Ønsker deg en flott uke!
    Klem, Anita:O)

    SvarSlett
  13. Heisann:)
    Så lekre og inspirerende bilder av ditt kjøkken... takk for at du deler:))

    Ønsker deg en superduper ny uke:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  14. Deilige bilder,med masse god stemning og masse solskinn!!!God ny uke til deg og!!
    Goe varme klem fra Sol

    SvarSlett
  15. Vakre bilder av et nydelig kjøkken:)

    Klem fra Eli:)

    SvarSlett
  16. Blir jo deilig vårstemmning hos dere med fine pasteller :)

    Her kom vinteren skikkelig denne uka så nå kjenner jeg ikke trangen til å dra fram rosa på kjøkkenet like mye lenger ;)

    Ha en fin uke!

    Klem

    SvarSlett
  17. Nydelige bilder som alltid Astrid, og jeg oppdager stadig nye detaljer hos deg. ♥ Perleblomster gir definitivt vårstemning, herlig ! ♥

    Ønsker deg en fantastisk fin vinterdag ! :)

    Stor klem til deg ♥

    SvarSlett
  18. Koselige bilder Astrid:)
    Sååå fin den kakeboksen,eg var så heldig å finne en likedan på løa her på gården,å falt pladask for den med en gang;)
    Gamle skatter liker vi:)
    Hærlig med friske blomster,perleblomstene er jo bare så søte:)
    Ønsker deg en god ny uke!
    Klem Caroline

    SvarSlett
  19. Nydelig, nydelig, nydelig!!

    Den lyseblå fargen er helt skjønn♥

    Ha en fin ny uke,
    KLem jatte♥:)

    SvarSlett
  20. Det er jo bare såå hjemmekoselig på kjøkkenet ditt.
    Ikke rart dette rommet regnes som
    "husets hjerte" i de fleste hjem?

    Klem...

    SvarSlett
  21. Så bra du blogget litt igjen, jeg titter innom bloggen din hver dag, og da koser jeg meg med bilder av ditt vakre hjem.
    Ha en fin dag

    SvarSlett
  22. Herlige solbilder! Holder på å ta fram pastellene jeg også nå, sakte men sikkert. Og da er det lyseblå som får komme fram først.

    Ønsker deg en finfin kveld, klem fra Lottemora

    SvarSlett
  23. Nydelege bilder.
    Det luktar vår hos deg :)

    Ha ei god veke vidare ♥

    klem

    SvarSlett
  24. Så nydelig du har det,lyseblått er jo favoritten over alle farger her hos meg også. Der er så vårlig og rent. Bloggen din er til å bli glad av :):)

    SvarSlett
  25. Nydelige bilder du hilser med også. Det er så koselig med sola som varmer og lyser opp for tiden.
    Klem

    SvarSlett
  26. Tusen takk for mange skjønne bilder:)Jeg ønsker meg et sånt rom med masse vinduer,det er bare fantastisk!!God helg:)

    Klem Vibeke

    SvarSlett
  27. Hei :-) "kjøkkenet er husets hjerte " <3 du har d bare sååååå fiiint :-D kan eg få lov å spørre kor du har kjøpt det kvite shabby serveringsbrettet ditt som du har på kjøkkentet ditt ? va nyydelig fint :-D Klem fra Monica

    SvarSlett