fredag 17. februar 2012

Fin fredag!

Ei terrakotta potte med eit strøk blå!
♥♥♥
Å kjenne at ein er i ferd med å friskne til att etter ei veke med magevirus er lykke!
Fanga ein aldri så liten solstråle...
Ferske egg og basilikum er 
"må ha" i kjøkenet!
Min beste venn i kjøkenet!
Her er mønstermatta!
Då står vi føre ei ny 
helg og vinterferie!
Eg frydar meg over at lisje bror`s form er i ferd med å rette seg!
Han låg i senga i dagtidleg å snakka om mat...
Is etter ei heil brødskive er lov i dag!
Smiler.
Ynskjer alle ein fin fredag!

12 kommentarer:

  1. Heisann

    Ikke kjekt når ungene er syke...godt at formen er på stigende da!!
    Koselige bilder fra et vårlig kjøkken :)
    Og Astrid....i går fikk jeg et bord lignende det du hadde, i hus :)
    Gleder meg til å male :)

    Ønsker deg en fin helg!!

    SvarSlett
  2. Som alltid inspirerende bilder fra kjøkkenet ditt Astrid! Den lyseblå blomsterkrukken var såå nusselig og vårlig! Denne fargen gjør virkelig underverker for psyken min:)
    Så godt at en uke med sykdom er over og en helg og vinterferie banker på døra! Jeg vil ønske dere god bedring og en riktig fin vinterferie!

    Klem fra Hanne:)

    SvarSlett
  3. Så godt dere er på bedringens vei :) Ønsker dere en flott helg♥
    klem Tove

    SvarSlett
  4. ♥ kjøkkenet ditt!
    Klarer ikke se meg mett på alle de fine detaljene!

    Så bra dere er på bedringens vei! GOd helg! ♥

    SvarSlett
  5. God helg til deg også! Håper dere får en fin vinterferie:)
    Klem Anita

    SvarSlett
  6. Så fint at du er på bedringens vei! Ønsker deg en riktig fin helg og vinterferie:-)

    SvarSlett
  7. Hei;)
    Så koselig blogg du har og nydelige bilder;)
    Første gangen jeg titter innom og jeg kommer tilbake!
    Ønsker deg god bedring og super vinterferie;)

    Klem fra Ann-M.

    SvarSlett
  8. Kor bra at vesleguten er betre. Lyst på mat og is er eit godt teikn !

    Det er nydeleg på kjøkenet ditt, så gjennomført !

    Og mønstermatte, godt at nokon finn på nye hjelpemiddel.

    Takk for koseleg visitt hos meg ♥

    God fredagskveld, og start på vinterferie !!

    Klem Anne-Mari

    SvarSlett
  9. Matlyst er et godt tegn etter omgangssjuke! Uff det er virkelig det verste som fins!! Godt det går over:) Misunner deg litt den kitchen aiden din... Ønsker deg en flott helg! Klem

    SvarSlett
  10. Så godt dokke er betre!

    Vakker helg og herleg vinterferie ynskjer eg deg og dine :-)

    SvarSlett
  11. Koselige bilder! En slik kjøkkenvenn ønsker jeg meg også!

    God helg, hilsen Lottemora

    SvarSlett