fredag 8. juli 2011

Er det slik at interiøret og klesstilen heng saman?


Å finne heime vevde filleryer til 25 kroner 
på bruktbutikken er rett kjekt!


Akkurat passeleg ved senga...

Eg likar særs godt tekstilar, 
tepper, blonder osv...




Som i interiøret likar eg klær som er romantiske.
Lyse fargar og blonder i "lag på lag"..

 Då eg oppdaga
 Spicy Vanilla var 
det kjærleik ved første blikk/plagg!






Odd Molly
er nok favoritten min.

Kjolen er kjøpt hos FRYD i Stryn.

Sommargåve frå mannen.


Dristar meg fram i lyset i heilheit ;p


Kloggane er akkurat så romantiske 
som eg likar det..

Teppet her er også heime vevd og er bruktfunn.



Pionen frå hagen vart "redda" 
av ei lita hand..

ØNSKAR ALLE EIN KOSELEG KVELD
 OG EI GOD HELG!

19 kommentarer:

  1. Skjønne Astrid:-) Så koselige klær du har på deg! Fikk nettopp selv både kjole og solbriller fra Odd Molly:-) Kjolen din er så nydelig!! og de skjønne mammelukkene:-)
    Joda - interiør og klesstil og ikke minst farger - har nok en sammenheng. Men klesmessig trives jeg også i den klassiske stilen.
    Kos deg og vit at stilen kler deg!
    En god helg ønskes deg også!
    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  2. Så bra at flere drista seg ut med selvportrett :)
    Så kjempefint bilde av deg, og kjolen da, dååån, helt nydelig!!!
    Og svar på overskriftsspørsmålet, tror jeg er; ja- til en viss grad :)
    Riktig god helg til deg og dine! Håper solen står oss bi :):) KLEM

    SvarSlett
  3. Flotte klær du har på deg. Likte så godt den buksa, hvor har du kjøpt den? Kunne passet under en tunika jeg har. ;) Flott fillerye, også så billig da. :)

    SvarSlett
  4. Tror nok klær og interiør henger litt sammen stilmessig hos de fleste. Nydelig kjole og bilde av deg :)

    Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  5. Takk for koselig kommentar inne hos meg...kjempekoselig :) Er nok litt enig at klær og interiør henger sammen. Jeg liker både det romantiske og det klassiske, både når det gjelder klær og interiør :) Fikk lyst å legge meg i den nydelige oppredde sengen der...kjempesøtt!! Digger kloggene ♥

    Ha en fin helg.
    Klem Anne

    SvarSlett
  6. Slik er det her også:)Liker det romantiske,litt nostalgiske med blonder,duse fargar både i interiør og klesstil.So det har nok ein viss samanheng ja...
    Ååååå, korr mykje fint du har i kleder også Astrid!!!!Den Odd Molly-kjolen var knallfin og med DEI søte buksene under (er det også OM?)♥
    Kjekt med sånne sommargåver frå sin kjære♥

    Nyyyydelege bilder som alltid...til å verte glad av:)

    God laurdag vakre♥
    Klems Mette.

    SvarSlett
  7. Hei,virkelig flotte bilder av et nydelig soverom..Klærne var du helt vakker i:))Ha en god helg:)

    SvarSlett
  8. Tror nok også att klær og interiør henger sammen.

    Det hang mange flotte plagg hos deg, og den sommergavekjolen er bare så nydelig.

    Jeg har også falt for spicy vanilla. Derfor sydde jeg meg en kopi kåpe i vinter.
    Noe blir bare for dyrt synes jeg, og da er det kjekt å kunne lage litt selv.

    SvarSlett
  9. den lyse blå kjolen var helt nydelig.
    Er enig med deg, elsker også lyse klær og blonder.
    Engle motiv og hjerter.

    var treskoa på tilbud?
    Ønsker dere en strålende helg.

    SvarSlett
  10. Hei Astrid!
    Så søt og fin du er. Kjolen var kjempefin.
    Du har masse fine klær.
    Jeg og tror klær og interiør henger sammen.
    Har kloggee,som jeg bare elsker. Har litt klær fra VS.
    Du har helt rett i at jeg er en blomsterdame:)
    MÅ legge igjen komentar anonymt,da jeg ikke for til og legge igjen kommentar til deg ellers.

    Ha en fin lørdag
    Klem Synnøve, fraSynnøvesheim

    SvarSlett
  11. hei,
    nå bare MÅTTE jeg skrive noen ord. så flott du er! og riktig så fin i den lyse blå kjolen og de mamelukkene ;-) herlig!!! bildet av deg er så fint, en riktig flott dame er du!!!
    trives inne hos deg, men det vet du fra før av. så koselig interiørmessig!så gjennomført, lyst og trivelig. en flink stylist!
    ønsker deg/dere en riktig god helg!

    klem TOVE

    SvarSlett
  12. Jeg har alltid likt den litt romantiske klessilen, men det er først i det siste jeg har "tatt den helt ut" Det tar jo tross alt litt tid å opparbeide seg en garderobe i lag-på-lag stilen. Nå nyter jeg det hver eneste dag, favoritten må nok være Cream og Culture.

    Klem Kaja :)

    SvarSlett
  13. Nydele Astrid :-) interiør og klar går nok litt inn i hverandre ja :) kjempe fin kjole du har fått, passet jo perfekt :) ha en fin sommerdag :) klemmer

    SvarSlett
  14. Heisann
    For noen skjønne klær og jammen kler både du og interiøret disse .o)
    Der finnes så mye fint i disse merkene men Dessverre kler jeg blonder og rysjer dårlig! jeg må ha det mere enkle og "sporty"
    Litt irritert for det......
    Ser du har hatt mange fine innlegg siden sist...og nå skal jeg kose meg med å kikke nedover her :o)

    ha en fin søndag Astrid

    SvarSlett
  15. Ååå, såå fin du er her?
    Blonder er nydelig og det er nok en stil som passer til resten av huset ditt vil jeg tro.
    Mange fine bilder her...

    Klem...

    SvarSlett
  16. Jeg tror nok det kan ha en sammenheng ja! Jeg elsker også romantiske klær, men kler dem ikke like godt som deg ;) Nydelig den kjolen! Kjempefint med klær som pynter opp når de ikke er ibruk og!
    Nydelige bilder fra soverommet ditt! filleryen var et kupp:)

    Klem fra Hanne:)

    SvarSlett
  17. Den kjolen var bare helt nydelig.LOVE IT.
    Heldige deg som fikk en slik sommergave fra mannen:)
    Ser du har flere skjønnheter hengende på rad å rekke.Ønsker deg en fin uke i møte:)
    Klem

    SvarSlett
  18. Hei astrid!!

    herlige klær på ei flott dame/jente:)

    Koselige bilder fra ditt nydelige hjem:)

    Har finne ut at jeg ikke må besøke din blogg seint på kvelden,blir så sulten av alle disse rettene og kakene dine hihi!!

    Nyt uken:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett