torsdag 7. juli 2011

Ein blogg om følelsar rundt veret?


Med bulder og brak kom i natt
 Tor med hammaren..

 Regnet og skodda er no tilbake att!

 

Eitt å gjere:

Bruktbutikk, 
besøk av blir alltid glad butikkar
 og kafe ilag med kjekke damer!

I dag vart det smile handel på bruktbutikken.
( Hadde ikkje vore innom der 
om sola var her;p )

Gamle note bøker, filleryer, skåler, bedekort og ei gammal fantastisk lekker skrivemaskin!

(Skal få sjå;) 


Etter denne stunda fekk eg lyst heim og tende Levande lys, 
invitere kjær familie på pizza ..
Og slik vart det!

Nye kloggar til 50 %.
Kjøpte slike i fjor i rosa og 
har rett og slett "brukt dei opp"!

Herlege Bizarre har no 50-70 % på omtrent alt av klær i butikken.

Eg har sikra meg godbitar frå Spicy Vanilla..


Eg må berre dele ein utruleg koseleg
 og fin kommentar
 frå ein anonym lesar.
Anonym sa...
Det skal ikkje meir enn ein dag med opphaldsver til før ein sunnmøring er eurorisk av glede! Så kjekt å sjå!
Her har dei litt å lære dei i meir austlege strok av landet, som surmuler og klagar høglytt for kvar regnbyge                            mellom mai og september.


Takk forresten for at du alltid, uansett ver, sprer sol og glede gjennom den vakre bloggen din, Astrid!

Beste helsing Randi Johanne, gammal dame, utan blogg.

          Tusen takk, Randi Johanne!


 ♥ 
velkomne til nye følgjarar.

EIN GOD OG GLAD FREDAG 
ØNSKAST TIL ALLE!

10 kommentarer:

  1. God kveld du :)
    Hørtes ut som det ble en bra dag, tross været lell da :) Mange flotte kupp der :)
    Og så fint bilde av deg som møtte meg når jeg kom inn her nå! Og flotte ord fortjener du :)
    KLEM

    SvarSlett
  2. Heia. Ja det var et fint bilde av deg, å så flotte nye sko du har fått deg. Så flotte!! Og som alltid nydelige bilder du viser frem.

    SvarSlett
  3. Å så koselig det hørtes ut, tross regn! Nydelige bilder på bloggen din!!! :)

    SvarSlett
  4. Hei vakre♥

    Kjempefine dei nye Clogsa dine!!!!Og so brun du er på føtene:)Ja,kjempegode sko...har eit par i grått;)

    For ein flott kommentar du fekk da!!!Herleg ☺

    Gleder meg til å sjå det du har kjøpt!!!! Spicy Vanilla også;);)
    Salg på Bizzarre?!I like...

    Regn og skodde igjen.Jaja...

    KOs deg med nyetinga dine!!!
    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  5. Så rett damen hadde i kommentaren sin! Jeg tror vi nordmøringer har det på samme måte;) I går hadde vi en halv dag med sol, og da følte jeg med en gang at vi hadde fått smake på sommeren!
    Kjempekjekt å kunne kose seg uansett vær, og fine butikker er alltid balsam for sjelen;) Gleder meg til å se skrivemaskinen!
    Grattis med nye klogger! Jeg har et annet par i samme merke, men ønsker meg disse hvite til bursdagen;) Supergode såler!
    Ha en fin ferie videre på nydelige sunnmøre(uansett vær)

    Klem fra Hanne:)

    SvarSlett
  6. Hei :)
    Gleder meg til å se hva du har handlet. :)
    Så koselig, og vel fortjent kommentar du fikk. :) :)
    Nydelige bilder fra stuen din i dag også. :)
    Ønsker deg en fin sommerdag.
    Klem

    SvarSlett
  7. Hei :)
    Så koselig kommentar du har fått, men den er vel fortjent for allt hun skriver stemmer jo :)
    Så fine ting du har kjøpt på bruktbutikken, gleder meg til å se skrivemaskinen og resten :)
    Stua di ble kjempefin med den nye stolen du har satt inn :))
    I går ettermiddag kom tordenværet til oss også, skumle greier syns jeg, så nå "venter" vi bare på regnet igjenn :(

    Ønsker deg en fortsatt fin dag
    Klem Mette :))

    SvarSlett
  8. ja dette været, har jeg gidd opp. Her ser det mer ut som om det er høstferie enn sommerferie.
    Vi hadde 1,5dag med fint vær og nå er jeg rød som en hummer. Det værste er at det er godt å kjenne at man har blitt litt brendt.
    Hihihi..
    Nydelige klogger du har kjøpt deg :)

    Klem

    SvarSlett
  9. Regnværsdager kan benyttes til så mangt :) Herlige tresko du har fått deg. Ønsker meg slike!

    Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  10. Ja,en får bare gjøre litt koselige ting når værgudene ikke er på vår side:)

    Kloggene var kjempefine, ønsker meg slike jeg også,men syns de er ganske dyre:/ Heldig du da som fant de til halv pris!:))

    Ha en riktig fin fredagskveld & god helg Astrid!

    Klem

    SvarSlett