lørdag 24. april 2010

"Ny"tallerkenhylle i stua..



Eg har lenge hatt liggande ei tallerkenhylle i kjellaren.
Den var blå og kjøpt på bruktbutikken til 25 kr.


Eg malar stolar,hyller og småbord..
Hadde tenkt å vente med å male/henge opp tallerkenhylla til dei nye stue vindua er på plass..
(pga manglande veggplass)
Men,greidde ikkje vente!(som vanleg:)



Tett i tett med mykje "stæsj" akkurat slik eg likar det!


Med "ny" hylle på veggen,vart det litt forandring rundt i stua..Nåkre ting fekk bytte plass:)



Bildet er av mi gode mormor som konfirmant♥
(bildet er teke i kveld og er derfor mykje dårlegare/gulare)



Har teke fleire bilder,men får ta dei med i neste innlegg.
Ellers blir det så langt..

Kyllingsalat med focaccia på menyen i kveld♥



Resten av kvelden skal nytast framfor tvèn med film♥
Camilla Låckberg`s Steinhuggeren..

NYT LAURDAGSKVELDEN ALLE SAMAN♥


29 kommentarer:

  1. SÅÅÅÅÅ lekker ei tallerkenhylle, og for en latterlig GOD pris :)

    Går også å venter på en tallerkenhylle fra JDL, den kostet en del mer ja..
    Så er det artig at det er en gammel hylle.. egentlig så blir det mer sjarm av atde er gamle og opppusset :)

    I LOVE IT som du sier :)

    Det er virkelig koselig hos deg!

    Ha en herlig lørdag, vennen :)

    Klem fra meg til deg! <3

    SvarSlett
  2. Klart at du kan spørre om det min venn :)
    Kjøpte det på KID for en tid tilbake.. det veldig koselig og er med på å få frem våren og sommeren inn i stua :)

    det er et annet blomstermønster på baksiden :)

    KLEMS

    SvarSlett
  3. For ei fiiin tallerkenhylle!:) Skjønna at du ikkje klarte å vente! Eg må seie eg er imponert over kor flink du er til å pynte å gjere det kosleg rundt deg! Du har utruleg god smak!
    Tusen takk for medfølelse ang kloakken. Vi visste jo at dette måtte gjerast, men helst før det vart tett..det positive er at no MÅ vi sette igong å grave, og då opner det for å bygge garasje med veranda over (yes!) det kjipe er at no bur vi på jenterommet mitt heime hos foreldra mine..det er jo litt kjedleg, men vi blir godt varta opp;)
    Ha ein fin kveld, og kos deg med den deilege maten:)
    Klem:)

    SvarSlett
  4. Å, her var det mye fint å kikke på!!
    For et kupp du gjorde med den tallerkenhyllen, spotpris! Og så fin som nymalt.. Det meste blir pent da..

    Og jeg ble rent sulten av foccaccia bildet ditt. Mmmm.. KLemmer

    SvarSlett
  5. Heisann.
    Koselig blogg du har! :)

    Jeg har lenge hatt lyst på ei sånn tallerkenhylle, men spørs om jeg like heldig som deg med tanke på prisen om jeg finner en ei dag.. (he-he)

    Håper du har en flott lørdag.
    :)

    SvarSlett
  6. Takk for koselig hilsen på bloggen min!
    For et kupp; så fin tallerkenhylle til DEN prisen! Skjønner godt at du ikke klarte å vente med å henge den opp;)
    Ser ordentlig godt med kyllingsalat og focacciabrød! Mmmm... Kos dere masse!
    -Og ha en fortsatt koselig helg!

    Klem fra Jijji

    SvarSlett
  7. Så koselig dere har det!
    Og lekker tallerkenhylle da:)

    Klem, Randi:)

    SvarSlett
  8. Så utrolig mange flotte saker og ting du har! Etasjefatet, speilsjenken, de gamle bildene, -nydelige!

    Talerkenhyllen var veldig fin, synes det var perfekt størrelse på den, akkurat passe stor;-)

    Kos dere med filmen, her ser vi Corleone!

    SvarSlett
  9. Hei du gode! Så vakker hylle! Og for eit godt kjøp! Her er det på tide å finne senga. Men måtte innom litt for å kike ;)

    Ha ein nydeleg søndag!
    God klem frå Elin :)

    SvarSlett
  10. Den passet jo perfekt inn hos dere,Astrid!! Jeg har vært hos en god venninne i kveld med guttene,veldig koselig!! Ha en fin helg videre♥
    klemmer

    SvarSlett
  11. Hei Astid
    Nydelig tallerkenhyllen, OG såååå mye fin du har i den! Syns det er så lyst, trivelig og romantisk hjemme hos deg, en fryd å titte innom bloggen din ♥ Kyllingsalat med focacciaer er nydelig godt… nam, nam… Ha en fortsatt fin kveld og en superfin søndag. Klem fra Mette

    SvarSlett
  12. Nydelig tallerkenhylle vennen, og mange flotte detaljer rundt omkring. ♥ For et nydelig bilde av mormoren din ! ♥ Veldig koselig med slike fine minner... ♥

    Jeg vet ikke hvilkent merke det lille hvite lyshuset er, men det kan jeg sikkert finne ut av. :) Jeg kan ringe butikken hvor jeg kjøpte det. Jeg kjøpte det siste huset når jeg var der, men mulig at de har fått eller får inn igjen da. :) Skal undersøke litt jeg. ;)

    Natti natt, sove godt ! ♥

    God klem fra Anette :)

    SvarSlett
  13. *sukk* så lekkert det ble !
    Jeg er stadig på jakt etter tallerkenhyller, men finner aldri :(
    Vi venter på en fra farmor til min kjære da - jeg gleder meg :)

    Håper du får en fin Søndag,
    Klem fra Jatte ♥

    SvarSlett
  14. Så fin den ble ;))og tenk hva du har skapt av summen 25,-
    Alltid så koselig å ta titten inn til deg
    Du lager dine innlegg så koselig og når jeg leser så er det faktisk som jeg hører deg :))
    God søndag ønsker jeg deg ;))
    klem fra meg!

    SvarSlett
  15. Oyyy så fint det ble da! Skjønner godt du ikke kunne vente, for akkurat sånn er jeg også. hehe

    Lekkert ble det i værtfall.

    Ha en superduper søndag.

    Nattaklem fra meg. ;o)

    SvarSlett
  16. Kjempefine tallerkenhylle♥Å til den prisen da.. HERLIG♥
    Ha en fin Søndag
    Klem Nina

    SvarSlett
  17. ååå den var bare helskjønn Astrid, til 25 kroner, dete r jo bare helt utrolig, snakk om kupp:) Herlig stæsjet også. Jeg liker det også fullt med mange detaljer, jeg liker å kunne se nye ting hver gang jeg snur meg og slike butikker som er overfyllte som man helst må gå flere runder i og som man ofte er en time elelr to inni, de liker jeg bet, hihi. Elsker speilkommoden din, ahhh!!! Ønsker deg en nydelig søndag. klem monica

    SvarSlett
  18. Tenk å ha en sånn hylle "liggende" i kjelleren da! Gøy! Flott hylle som passet perfekt inn hos dere jo. Kjempefine stillbilder fra deg som vanlig ☺

    Det får være de siste snøføykene nå ja. Her var det omtrent snøstorm en periode på fredag! Men i går var det strålende sol, om enn litt kaldt. Overskyet i dag...jaja. Iallefall ikke snø! Hi hi.

    Ha en herlig søndag! KLem NinaB

    SvarSlett
  19. Godt brukte 25 kroner!! ;)

    SvarSlett
  20. sÅ VAKKERT DET ER HJEMME HOS DEG! Det er veldig hyggelig å kunne sette frem litt ting som ellers ville vært gjemt i et skap! Masse fine minner og gleder rundt om en gjør hverdagen litt gladere...
    Nyt søndagen.
    Hilde

    SvarSlett
  21. Kjempefin tallerkenhylle til ein super peng☺ Eg har so lite på veggane her, syns det er so vanskeleg henge opp når det er gips veggar-irritera meg :(
    Har ei tallerkenhylle som skal malast og ventar på to til som nåken ei venninne av meg kjenner skal lage☺ Men dei havnar nok på barneromma☺
    Elskar stilen din med å ha so mykje fint tett i tett, men når eg har det heime hos meg sjøl syns eg det vert litt for mykje på ein måte..får det nok ikkje heilt til dessverre! So eg får nyte dine bilder istaden☺

    Håpe du har ein fin søndag☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  22. Fin tallerkenhylle med masse koselig pynt på.
    Du har det bare så kjempe koselig.
    Klem fra Elin

    SvarSlett
  23. Hei :)
    Den hyllen passet perfekt til stuen !! :)
    NYDELIGE bilder :)
    Dere har det bare så koselig Astrid...

    Ha en fortsatt kos søndag
    Klem Siw

    SvarSlett
  24. Så koselig du har det...
    En koselig blogg å være følger av.

    Ha en fin kveld

    Tove

    SvarSlett
  25. Så fint det ble med den hylla :) Du er så flink til å sette sammen ting og skape en helhet. Så hjemmekoselig hos dere ♥

    Og så syns jeg det er så koselig at mange av tingene dine har en historie. Å fylle et hus med mange vakre ting er jo i og for seg ikke noe peroblem men å få det til å bli ett hjem med personlige ting er ikke like lett. Det har du fått så fint til :)

    Her er det enda ganske sterilt noen steder enda,jobber med saken og tenker at det går seg til etterhvert som vi får bodd oss skikkelig inn?! Fylles stadig på ting her også og jeg syns det er fint med blandigen av kjøpt, arvet, fått og gaver :)

    her er det uterommet og hagen som står i fokus og det er mye mer moro å innrede og lage det koselig der ute nå ;) Venter bare på at det blir grønt og fint! En tur til hagesenteret neste uke vil forhåpentligvis gi oss hvite klatreroser oppover veggene etterhvert ♥

    jeg er alltid innom bloggen din og kopierer hjerter når jeg skal ha det i innleggene min. hehe. Du har den koseligste bloggen av alle med mest hjerter på ;) Jeg kan dessverre ikke lime inn i innleggene mine (begynner å bli temmelig frustrert over det) så blir bare hjerter i overskriftene...

    Ha en fin kveld videre :)

    klem

    SvarSlett
  26. Heia! :)
    Masse fint du hadde pynta den nye/gamle, iallafall FINE tallerkenhylla di med! :) Virkelig gjort deg eit kupp der du, Astrid! ;)Skjønar godt at du ikkje klarde å vente med å henge den opp! :)
    Salaten din såg god ut, såg der var kylling og ris i, er det lov å spørre kva anna du hadde i...? Såg du serverte grønt ved sida av, lurt! :)
    Håper alt går berre bra med lisje-guten dokka! :)
    Fortsatt god søndag!:)

    SvarSlett
  27. Såååå fint det ble Astrid!! Du er så kreativ:)) Er en liten utfordring å male de hyllene der!! Litt mye krinkelkroker, men når man først setter i gang...gleder meg å se de andre tingene du maler!!
    Ha en deilig søndag!!
    Klem

    SvarSlett