mandag 5. april 2010

NO er det vår ♥♥♥


I dag har vi berre hatt den mest fantastiske dagen ♥
Nydeleg solver...

Vi har gått tur med vogna..
Nyta kaffien ute♥


Mange planar for korleis eg skal ha det ute i år tek heilt over hovudet mitt!
Det er stappa fullt av idear...
Arbeidslysta og inspirasjonen er tilbake


Då eg kom over ei tue med snøvklokker gjorde hjertet mitt eit ekstra hopp.....
Rett og slett!
Trudde eg skulle gå heilt glipp av dei i år,då vi har hatt veeeeldig mykje snøv..

Ååååå så glad eg vart


Første blomsterbukett på kjøkenbordet i år som er plukka ute ♥

Lisje bror elskar å vere ute ..Han er ein skikkeleg arbeidskar..
Han lever no livets glade dagar!(ilag med familia si;)

Han har slitt med feber dei siste fire dagane,så det var ei fryd å få sleppe ut att♥
(berre bilturar og innebesøk held hardt over fleire dagar
I dag kom det masse utsleitt over magen og ryggen..
Feberen er vekke,så eg tenkjer at han no er ferdig med den 5.barnesjukdomen...


Vi har spist kjempe god gratinert fiskegryte hos svigers♥ 
Tusen takk♥


Påskepynten har eg rydda vekk og plassert på loftet..
Har snitta rosene på nytt og håpar på at dei vil stå nokre dagar til....

No er eg spenna klar for å ta fatt på våren♥♥♥



Gåturar,trening,snart fjellturar utan snøv,picknik korg, knekkebrød og frukt....Godteri kun i helgane,spare til ferien.....Phu.....
(Skal prøve så godt eg kan på dei to siste;)

Ønskar alle ei flott ny veke
♥♥♥


35 kommentarer:

  1. Ja er det ikke ei hæærlig årstid vi eeendelig går inn i!

    SvarSlett
  2. Åhhh, så monge fine bileter og koseleg innlegg!!! Fekk enda meir vårstemning no! Hørte det var nyyyyydelig vær heime ja :)

    Ha ein flott start på veka!

    Klem fra potrina som finner tilbake til nynorsken sin når ho er inne hos deg :)

    SvarSlett
  3. Fantastisk deilig tid framover, gleder meg og til å få plantet litt og å få se sola litt mer dag for dag!! Flotte utebilder, fikk litt inspirasjon nå:) God bedring til lillegutt!
    Klem

    SvarSlett
  4. Ja våren er bare helt herlig. nydelige bilder du viser. Her hos oss var den siste påskedagen regntung og trist.. men tider vil komme :) med mange deilige stunder på verandaen og i hagen.
    klem anita s

    SvarSlett
  5. Herleg!!!:) Eg og har hovudet fullt av uterom no. Planlegging på høgt plan!:) Flotte bilder du viser (son alltid;) Du inspirerte meg faktisk til å ta ein telefon til pappa for å høyre om han har gamle melkespann! Og det har han, og eg skal få :)!! Jippi!:)
    Nyt våren:)
    Klem frå meg:)

    SvarSlett
  6. PS: god bedring til den lille fine guten din!

    SvarSlett
  7. For et herlig, vårlig innlegg ♥ Nydelige bilder ♥ God bedring til lillegutt!

    Klem Line

    SvarSlett
  8. Håper dere får en like fin uke,tross sykdom..god bedring!!
    klem♥♥♥

    SvarSlett
  9. Så koselige vår bilder du viset :)
    Jeg gleder meg også til å tuste i hagen, det har faktisk beggynt å spire litt i blomster bedene her :)
    Klem fra Elin

    SvarSlett
  10. Så deilig vår det var hos deg Astrid.
    Her lar våren vente på seg. Fortsatt kaldt og sola vil heller ikke varme oss enda. Men jeg tror det er meldt bedre vær utover uka så vi får håpe at våren kommer snart til oss også:o)

    Herlige bilder iallefall. Håper våren fortsetter hos dere og ha en flott uke. Tenkte jeg skulle være litt flink fremover jeg også og starter dagen med en treningsøkt imorgen;)

    Klem, Anita:O)

    SvarSlett
  11. :) Vakre bilder som vanleg! Du er så flink å setje saman ting! Så lekre detaljar! I morgen skal eg ta med kameraet ut på tur. Har ikkje orka på fleire veker. Men har håp om nokre vårbilder i morgen.

    Ha ei fin fin veke Astrid!
    God klem frå meg!
    E :)

    SvarSlett
  12. Virkelig vår og deilig vær over disse bildene. Så flott ut alt sammen. :)

    SvarSlett
  13. Ja her ser det virkelig vårlig ut og lillekaren koser seg i sola også. herlige bilder.
    God natt

    SvarSlett
  14. Ja det skal være visst. ;o) Nå er det en herlig tid vi er inne i. Ting vokser og gror. Å vips så er sommern her. ;o))

    Ønsker deg en fin fin uke Astrid. :o)

    Klem klem Simone

    SvarSlett
  15. Så koselige vårblilder!
    Jeg også gleder meg til å gjøre i stand ute på terrassen med møbler og pynt!
    I hagen er det fremdeles snø og alt for bløtt å være enda, så det får vente...

    Klem Beth`s småting...

    SvarSlett
  16. Koselige bilder og koselig tekst :-)
    God bedring til lisje bror

    klem

    SvarSlett
  17. Så koselig og fint det ser ut hos deg..og veslekaren er jo så herlig, får håpe han straks er helt frisk igjen. Så heldig du er som fant snøklokker! Ha en strålende uke! Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  18. Åhhh... nå er det vår ja, med snøklokker og hærlige utedager, så deiligt! Temperaturen stiger og solen kommer oftere og oftere frem...ahh!! Vakre bilder du viser som setter med i vårstemning. Elsker den fine fargen på stolen ute! ♥ Jeg har også satt meg slike mål, hihi... Jeg skal kutte snopet helt ut, ikke noe brus mer også må jeg spare til ferien jeg også!! Ønsker deg en nydelig dag! klem monica ♥

    SvarSlett
  19. Hei
    Nydelige bilder. og lillegutten din er så skjønn.
    Det er herlig med vår. Ser du har plukket snøklokker. Jeg har plukket hestehov i påsken.
    Ha en fin dag

    SvarSlett
  20. Er det ikke deilig:)) Så vakker liten prins,ser ut til at han liker seg i det fine været. Ha en fin dag:))

    SvarSlett
  21. Det er herleg at Våren er her ja:)Det er bra at prinsen dokka er frisk igjen,ikkje kjekt med sjuke små gull:( Fine roser å snøklokker:)
    Ha ein kjekke Mandag:)

    SvarSlett
  22. Hei Astrid! Tilbake etter påskeferien jeg å nå.. :)

    For noen FANTASTISKE bilder.. du er bare så flink til å sette sammen tingene dine :)
    Virkelig VAKKERT!

    Hørest ut som det er den 5. barnesykdommen, lillevennen din har hatt ja! godt at han er bedre!

    Ha en fin dag!
    Klem

    SvarSlett
  23. Hei Astrid. Håper dere har hatt en flott påske der du bor. Her på Sørlandet har det ikke vært spreke påskeværet. Men nå er den iallefall over og våren er på vei...Me LIke ;) Kjempeflotte bilder i innlegget ditt. Ha en fin dag. Klem

    SvarSlett
  24. Hie :) koselig å kunne ha tid til å titte innom deg igjen ♥
    Nydlige bilder!! Så heldige dere er med været :( her er det grått og kaldt i dag :(

    Gleder meg masse over å kunne gjøre noe ute igjen, blir litt lei av å flytte rundt og stæsje inne i løpet av en laaang vinter. Og når man har vært litt borte så er det så deilig å ta tak i ting hjemme igjen!! Vi har skrapt bryggerhuset så vi shine opp det snart og huset skal straks ordnes feridg rundt vinduer osv :) blir moro framover!

    Så søt lillegutten er :) Kan tenke meg han og vår lille hadde hatt det kjekt i lag på oppdagelsesferd ute :) hehe. Lillemor her blir stadig flinkere til å gå ute og vi gleder oss sammen med henne til dager hvor regnbuksa kan byttes ut med den nye lekebuksa ;)

    klem ♥

    SvarSlett
  25. Hiiihaaa!!! VÅR ♥ Jess we like ♥

    Der ja...fleire bilde ta lisjesnuppeguten ♥ Han e soooo nydelig der han sitte med spada i handa blid og fornøyd ♥ Kjekt å sjå! :))

    Du styra på du lisja , steikje flinke e du oxså ♥ Mange flotte bildet og kjempelekker header ♥ Kjekt med forandring ♥

    Ønske dej ei herlig go veke ♥

    SvarSlett
  26. Hei vennen:)

    Såå deilig med VÅR ♥ det er en så nydelig tid vi har foran oss, og etter den kommer sommeren med laaange kvelder ute ♥
    Så flott du har gjort det på uteplassen:) Og for en vakker liten gutt som sitter å koser seg i sola da ♥

    Ønsker deg en flott uke ♥

    Klem Lise

    SvarSlett
  27. Hei :)

    Så koselige bilder :)
    Du vet å få det koselig i rundt dag !
    For en søtnos dere har,håper han blir fort frisk!!!

    Ha en fortsatt fin dag.

    Klem Siw

    SvarSlett
  28. Ja er det ikke deilig med vår du. Her er jeg daglig ute å hjelper våren med å tine snøen...hihi:)
    jeg har også STORE planer for hagen og utearbeid, får bare håpe at vi får tid til alt:)
    Arbeidslysten er ihvertfall på topp til å ta fatt på utearbeidet:)

    Nydelige bilder og vårstemning hos deg:)♥

    klem♥

    SvarSlett
  29. TUsen takk for så flotte bilder du deler med oss!! skikkelig hage/veranda inspirasjon!! jeg gleder meg til å se mer av dette:O))

    stor klem fra Lillan

    SvarSlett
  30. Nydelige bilder ! ♥ Det er så utrolig deilig med vår ! ♥ Tror det må være den beste tiden på året, i hvert fall føles det sånn akkurat nå. ♥

    Håper søte gutten din er i bedre form ! ♥

    Goklem fra Anette :)

    SvarSlett
  31. Det er en Award til deg inne hos meg. Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  32. Sleng over litt energi til meg da vel! Nyyydelige bilder som alltid hos deg. Det spruter jo over av energi her inne. Nå begynte jeg så sannelig å glede meg til gåturer jeg også. Men joggesko!
    Ha en flott og energirik dag i dag.
    Klem fra meg!

    SvarSlett
  33. Veldig koselig hos dere!
    Ha en fin onsdagskveld!

    SvarSlett
  34. Her fikk jeg plutselig vår stemning:)...Du kan å lage stemning rundt deg du:) Får håpe det blir lekkert vær til helgen , så vi får vere ute å grave i jorden:)
    Ha en fin kveld,kelm Hanne

    SvarSlett