tirsdag 5. april 2011

Gjer det sjølv...

 

April utfordringa hos
 NIB,
"Gjer det sjølv"!


Eg kastar meg på,sjølv om øya er vist
 x anntal gongar i bloggen før.


Kjøkenøya vår var eit
 gammalt skulekateter.
Har byggd det opp i rett arbeidshøgd ved å forlenge beina.
Dermed vart det ei kjekk hylle ekstra.

Mala,fiksa skuffene,nye knottar.


På baksida er det festa ei sink"stang",
til oppheng av div ("nyttig";) utstyr.


Arbeidsøya er mi glede i kjøkenet!
        



                                                     

Ta deg ein tur innom
 NIB..
Fantastiske bidrag og mykje inspirasjon
å hente!

INTERIØR ER GØY

God onsdag!

13 kommentarer:

  1. La tua cucina è bellissima,anch'io amo l'isola in cucina,l'ho anch'io nella mia cucina e non ne potrei fare a meno.Saluti,anche se non mi conosci,io visito il tuo blog perchè mi piace come arredi la tua casa,Rosetta

    SvarSlett
  2. Øya di er bare helt super! Praktisk og vakker på en gang! Her kan du både jobbe og stille ut fine ting, det liker jeg:) Og så må jeg bare si igjen at jeg elsker blåfargen! Kjøkkenet ble faktisk varmere, hvem sa at blå må være en kald farge..?

    Klem fra Hanne!

    SvarSlett
  3. Så fin øya de var=)=) Og ikkje minst huset ditt!
    Første gang eg er innom, og så mye inspirasjon å hente=)=)
    Legger meg til som følger!;)
    Ha en super dag

    SvarSlett
  4. Virkelig superlekker denne kjøkkenøya du har laget. Kler kjøkkenet ditt veldig godt! Supre bilder!

    SvarSlett
  5. En flott kjøkkenøy, med en artig historie.
    Fine bilder som altid her inne hos deg. :)
    Ha en fin morgendag.
    Klem

    SvarSlett
  6. Hei!

    Denne øya er super - kjempeflott!
    Lykke til i utfordringa :)

    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  7. Kjøkkenøyen din er jo bare så flott!!! Bare det å komme på at en skal bruke ett kateter på kjøkkenet:-)) Kjempeflink er du.

    Ha en flott dag

    Klem

    SvarSlett
  8. Den er så fin den øyen;)
    Kjempeflinke er dere!
    Og selvfølgelig masse sjarmerende pynt og dill på ♥ Lykke til i utfordringen;)

    Klem Line

    SvarSlett
  9. hei.
    den kjøkkenøya er helt vidundelig, å særlig når en tenker på at den har vært et kateter,
    du burde komme langt opp hos NIB.
    masse lykke til.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  10. Den er knallfin, Astrid og veldig praktisk!! Lykke til, et flott bidrag!!
    klem♥

    SvarSlett
  11. Kjøkkenøya di er bare knallfin og vi blir aldri lei av kjøkkenbildene dine Astrid

    Ha en finfin dag

    Lotte

    SvarSlett
  12. Så nydelige bilder, og så fin blogg du har, legger meg til som følger og gleder meg til å følge deg videre:)
    Ha en fin dag:)

    SvarSlett
  13. Intreiør er KJEMPE gøy og det er så mange flinke der ute, blant annet deg;)
    Ha en fin kveld videre
    Klemmer

    SvarSlett