lørdag 5. mars 2011

Enda meir kjøken..


Eg har kosa meg STORT med
NIB`s mars utfordring.

Det er berre heilt utruleg
 mykje flotte kjøken i
 "blogglandia"!

Klikk HER ,
og snus inn fantastisk inspirasjon..
Lovar deg at du kjem til å gløyme
 både tid og stad.
 Tida går fort når man har det gøy!
 


Eg synest det var ekstra kjekt
 tema denne månaden.

Kjøkenet er huset`s .
Det brukast mykje tid her.
God tid.
Samtalar,glede,mat,
samarbeid,læring,samspel..


Små ting av stor betydning.




Fleire ønskte seg oppskrifta på marengspaien eg laga her om dagen.

Klart eg delar!


VARM MARENGSPAI!

Til 6 personar

BOTN

225 g sjokoladekjeks
60 g smør

FYLL

3 eggeplommer
4 ss sukker
4 ss maisenna
6 dl mjølk
100 g mørk sjokolade (70%),smelta

MARENGS

2 eggekviter
100 g sukker
1/2 ts vaniljesukker

Knus kjeksa i ein plastpose.
Smelt smøret.
Bland saman
og ha det nederst i paiforma.

Pisk eggeplommer,sukker og maisenna i ein stor bolle.
Varm mjølka til den nesten kokar,
og hell den (litt om gongen) i eggeblandinga
 medan du rørar.

Ha blandinga i ei kasserolle,og kok over lav varme til den tjuknar.
Rør heile tida.
Ta kasserolla av varmen,og rør inn den smelta sjokoladen,og hell røra over kjeksbotnen
i forma.

Pisk eggekvitene i ein stor bolle til den står av seg sjølv.
Visp inn to tredjedelar av sukkeret
litt om gongen,til blandinga er stiv og blank.

Vend inn resten av sukkeret og vaniljesukkeret.


Legg marengsen opp på fyllet,
 lag bølgjemønster med ei skje.


Steik paien midt i omnen ved 160 grader
 i ca 30 minutt.
Marengsen skal vere gyllen.

Serverast varm,gjerne med friske bær til.

BON APPETIT!






I ettermiddag har vi nytt
 det gode liv her i kjøkenet..
(Matglade;)
Vi har laga kyllingpizza,(heimelaga) vaniljeis
 med (heimelaga) sjokoladesaus og jordbær
 til dessert.

Vi feira sjølvsagt GULLET..
Heia NORGE!






ØNSKAR ALLE EIN
KOSELEG LAURDAGSKVELD
OG EIN GLAD SØNDAG!
 

17 kommentarer:

  1. Your kitchen is os os lovely !! and your little sweet one in the middle !!!...lovely sunday....love Ria.....xxx..

    SvarSlett
  2. Alltid så kjekt å se bilder fra ditt kjøkken Astrid....og er enig med deg at det er utrolig mange fine i kokurransen!!

    Ha en fin søndag :o)
    P.s. takk for oppskriften !

    SvarSlett
  3. Fantastiske bilder fra ditt kjøkken, sååå masse flotte detaljer..

    Og takk for pai-oppskrift, den frister :)
    Får prøve en dag vi har gjester så det ikke blir for mye rester på meg ;)

    Ha en nydelig søndag..

    Sksl legge turen via nib nå..

    Nattaklem fra Tove

    SvarSlett
  4. Hei vakre du!
    Helt nydelige bilder fra kjøkkenet ditt!
    Og jeg blir alltid like fysen på noe godt etter å titte innom her.. virker som dere virkelig koser dere♥

    Ønsker deg og dine kjære en fin Søndag.
    Nattaklem fra Jatte♥

    SvarSlett
  5. Superkoselig på kjøkkenet ditt :)
    Masse lekre detaljer :) Tvi tvi i NIBs utfordring!
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  6. Hyggelig innlegg - nok en gang :-) Denne oppskrifta skal eg prøve ved første anledning!! Likte også godt (muffins?-)formene dine i blått og rosa. Kvar får en kjøpe slike??
    Elin

    SvarSlett
  7. God søndagsmorgen.
    Jeg heier på deg med dette innlegget til NIB`s utfordring. Jeg har selv meldt meg på, men kan ikke sammenlignes med ditt flotte kjøkken.

    Klem Jorunn

    SvarSlett
  8. Suger til meg inspirasjon♥
    Du tar so fantastisk flotte bilder Astrid!! Eg er dårleg på å ta innebilder- MÅ øve meg :)))

    Håper du vinner NIB's utfordring- det fortjener du med dette kjøkkenet♥

    Klem Anita

    SvarSlett
  9. What a beautiful kitchen!!!
    Greetings from Sonja

    SvarSlett
  10. Ja, det er mange fine kjøkken - og ditt er et av dem ;-) Det ser fantastisk flott og koselig ut. Så mange ting å se på, så mye inspirasjon og nydelige detaljer. Kan tenke meg dere storkoser dere der.

    Og du! Den marengspaien så jo farlig god ut. Nam, nam og nam!

    Ha en fin søndag! Nyt dagen ;-)

    SvarSlett
  11. Her også blir kjøkkenet brukt mye, derfor er det viktig at det er et koselig sted å være.
    Du har samlet mye rundt deg, noe som gjør det hjemmekoselig,trygt og godt!
    I dag er det fastlavnssøndag og da regner jeg med at lillebror har stått for bollebakingen? Kos dere!

    SvarSlett
  12. Ja jeg har brukt litt tid der inne..masse flotte kjøkken og en mengde inspirasjon..

    kjempekoselige bilder fra deg som alltid..

    takk for oppskriften

    Skal bake boller jeg nå =)

    Nyt dagen

    Klemmer

    SvarSlett
  13. Tusen takk for at du deler oppskriften!!! Er alltid kos å prøve noe nytt:)Å for et flott kjøkken dere har!!!Jeg går å holder pusten idag,venter nemlig på svar fra ei dame om muligens hun kan spraye kjøkkenet vårt lyst...Da hadde jeg blitt såååååå glad!!!Kjøkkenet deres inspirerer virkelig!!!Klem Caroline

    SvarSlett
  14. Heia.
    Nydelig kjøkken du har Astrid,masse
    lekkert å se på. Koselig liten skjønning
    han lille kjøkkenhjelperen din.
    Klem fra Mette.

    SvarSlett
  15. Heisann Astrid! :)

    Flott kjøken du har! Å den marengskaka såg berre fantastisk god ut, den MÅ eg prøve å lage til ei koselig anledning! :) Takk for at du delar! :)

    Klem! :)

    SvarSlett
  16. Mmmm, trur eg må prøve dinna oppskrifta..

    SvarSlett