torsdag 17. desember 2009

SOM VI GLEDAR OSS :) :)



Som vi gledar oss til JUL her i heimen :)
Berre ei veke att:)
Vi tok å bestemte oss for å droppe stresset frå
i dag av!
Det aller meste av julegåvehandelen blei gjordt i går...
Berre gåvene til våre tre englar igjen..
Resten av adventstida skal vi berre nyte:)
Med sjølvsagt vask og bakst:)
Pluss masse deilig julekaffi og godis;)

I går kveld kosa eg meg og dekorerte
to bøker til ei kjekk og god  venninde:)
Dagbok & julebok:



I ettermiddag har eg pakka inn maaange gåver...
 Kosar meg stort med denne syssla;)

Bursdagsgåver ligg på lur til deg Stella;)



Her er nokon av årets julegåver:)



Har prøvd å få lykkeliten til å posere for oss i dag!
Det var ikkje lett!!

Men,fekk plukka ut nokre bilder:








Ein gammal gullengel har vore igjennom quick sprayen!



Minste prinsessa`s engel har flytta plass;)
(Ganske vanleg her i heimen;)



 Kom ein sååå kjekk overraskelse i posten i går:)
Pakke i frå Jeanette;)med den kjempe flotte bloggen
Englehvitt!



TUSEN HJERTELIG TAKK FOR SÅ FLOTT
GIVE AWAY;)



 gav meg ein nydelig AWARD for eit par
dagar sidan! :):)
Gjett om eg blei glad:)

Eg har forelska meg heilt i bloggen hennar!
Ho tek dei mest FANTASTSKE bilda!!
Ho fangar naturen og øyeblikka på ein heilt unik måte!
KUNSTNAR!!
Interiøret er såå etter min smak:)
 Bloggen er dagleg oppdatert og ho legg alltid att
koselige helsingar:)
Ei dame eg set STOR pris på:):)
TUSEN TAKK ELIN:)

Så eg vil gi denne awarden rett tilbake til deg:)


Eg vil også sende awarden til andre damer som også gir meg
masse inspirasjon i kvardagen:)Nydelige bloggar og
flotte damer:)








ØNSKAR GOD KVELD TIL ALLE:)



PS!
Her er det minus 7 grader!
Og julesnøv er meldt:)

JULEFRYD:)



12 kommentarer:

  1. åååå tuuusen takk du e vel snill:))))))

    SvarSlett
  2. Tusen takk for awarden, dette varmer mitt hjerte:) Så koselig du har pyntet, jeg har også hatt meg en rassia og pyntet og flyttet på ting i dag.
    Kor smart å spraye engelen hvit, den vart kjempefin:)
    Men du verden for en søt engel som sitter i kofferten:)
    Nå er det bare snøen som mangler, så er alt i boks:)
    Ha en fin helg,Hanne

    SvarSlett
  3. Nei men Astrid då! Tusen takk! No vart eg faktisk rørt... Så gode ord! :) Dette var ein fin måte å avslutte ein flott dag på! Har laga julepynt i kveld. Ein kan bli sliten av det også kjenner eg? Fine bilder du viser, kan tenkje meg at han lille gullguten ikkje sit så lenge still om gongen? I morgen sei dei vi skal få snøv? Vi får sjå! ;) Her var det minus ni grader før i kveld, det reiv godt i nasen du! Julestemning har eg uansett :)

    Takk igjen, og ha ei god desembernatt, og ein happy fredag!

    Klem Elin :)

    SvarSlett
  4. Masse flotte bilder hos deg i dag!
    Gratulerer med fin premie og award!
    Lykkeliten er kjempeskjønn;)
    HA en fortsatt fin førjulstid;)

    SvarSlett
  5. Kjempeflotte bilder Astrid!! Tusen takk for hyggelige hilsener inne hos meg. Har vært litt fraværende i det siste. Mye å gjøre...=)

    Klem fra meg

    SvarSlett
  6. Så flotte bilder og så koselig pynt du har,Astrid.Den spraya engelen likte jeg godt.Vakker lten en du viser på bildet også.
    Kos deg videre

    SvarSlett
  7. Så herlig liten gutt :) Og pakkene du har pakket inn var nydelige! Heldige de som får de :) Ha en fin helg og kos deg masse! :)

    SvarSlett
  8. så kjekt å ta en avgjørelse på at nå er jule stress ferdig,å bare kos gjenstår,
    en skjønn ide,
    herlig lillegutt dere har,
    å gratulere med gave og adward..
    å du,tusen takk for alle hyggelige hilsner du legger igjen hos meg,det varmer,
    her er -7 nå.å mere julesnø i vente,fått litt,
    ønsker dere alle en god natt
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  9. Først,gratulerer med velfortjent utmerkelse!! Og tusen glade takk for at du ga den videre til meg,stolt!!!
    Herlige bilder av vesleprinsen,lykke til med den koselige innspurten-vi stresser heller ikke og det er SÅ godt!!
    nattaklem

    SvarSlett
  10. Så mye fint og se hos deg, flott du har pyntet. Og for en herlig liten sjarmør du har.
    Ha en flott helg :)

    SvarSlett
  11. Gratulerer med utmerkelsene,Astrid.Så vakkert du har pakket inn presangene og flott pyntet ellers.For en herlig lillegutt.Hos oss snør det idag.

    SvarSlett
  12. Tusen takk for awarden:) det var kjempekoselig:) setter utrolig stor pris på deg og bloggen din. gleder meg til å lese kommentarene dine hver gang jeg ser at du har kommentert:) Julegavene du har pakket inn var bare kjempefine, nesten synn å åpne de;) hehe..
    Lykkeliten er bare så skjønn, nydelige bilder:)

    Ønsker deg en fantastisk Jul.
    Stor juleklem fra meg til deg.

    SvarSlett