søndag 8. november 2009

FARSDAG,ÅLESUND &STOLTREKK:):)


Då  farsdagsfrukosten var vel i havn etter alle kunstens reglar kasta eg meg i litt husvask!
Egentlig den beste dagen å vaske på da eg har begge hendene fri!
Pappsen har da vakt på vår lykkeliten ;)
Etter ei kanon spennande cup finale (Pappaen her i heimen synest det var luxusfarsdag,hihi:),
med eit kjempe gøy resultat :) :)
 blei resten av farsdagen feira med min bestefar, som diska opp
med bløtkake og is:)
Ei koselig stund ilag med familien!
Plutselig får eg den aller beste OVERRASKELSEN på lang tid :) :)
Stoltrekka er på veg!  I kveld:) :)
LYKKE!!
Min bror sendte dei med svigermora si heim ! som har hatt seg ein Bergens tur i helga!
TUSEN TAKK KJÆRE BROREN MIN OG GERD:)

 
Hadde sjølvsagt ikkje tid til å stryke dei i kveld!!
Litt pynt blei flytta på..Enn så lenge..Går liksom berre å ventar på at det skal bli "lov"
å lage litt jul:)Ifjor skulda eg på at eg måtte ha alt ferdig til bebien skulle kome :)
Hehe:)



Har fått ei utfordring i frå Bella med denne vakre bloggen:
Den skal eg ta i morga:)


 HIPP HURRA FOR ÅLESUND :) :)

ØNSKER EIN GOD SØNDAGSKVELD/NATT
& EIN STRÅLANDE MANDAG TIL ALLE:)


13 kommentarer:

  1. Hallo vennen,
    Ja det var det jeg viste... det kom til å bli superlekkert når trekka kom. Nyderlig farge på trekka. en fin kontrast hvis man har mye hvit.
    Så jeg forstår godt du e fornöyd:o)
    KLEM BELLA

    SvarSlett
  2. så nydelig det ble,gratulere med nye stol trekk,
    ønsker deg en god natt,klem fra sylvia

    SvarSlett
  3. Stilige stoltrekk!!
    Forandring fryder alltid;)

    SvarSlett
  4. Så fine stoltrekk!
    Skjønner godt at du er fornøyd :)
    Her i huset ble det heiet på Molde, så ikke like stor jubel her ;)
    Ha en super uke!
    Klem

    SvarSlett
  5. De trekkene var kjempe fine.. Passet fint inn..
    Super spennende cup-finale,
    Jeg er jo opprinnelig fra Ålesund, så bade jeg og sambo jublet når de skåret siste mål... Enda vi ikke er så fotball intressert.. Hehe..
    Ha en finfin uke som kommer..
    Digger bloggen din... Nydelig..
    Klem

    SvarSlett
  6. Det ble jo kjempeflott, med de nye stoltrekkene! sklidde rett inn i farger og interiør hos deg..heldigris!! Mine stoler er umulig å få trekk til. Jeg får smøre meg med tålmod! ;) Men i julen, da synes jeg de er velig fine i fargen. Så dumt det ikke er jul hele året!
    Riktig god uke til deg!

    SvarSlett
  7. Hei!
    Så fint det ble med de nye stoltrekkene! :)
    Tror ikke jeg har vært på bloggen din før... men her var det jo mye fint! :)
    Legger deg til i bloggrollen min..
    God ny uke!

    SvarSlett
  8. Så nydelige stoltrekk!! Jeg skulle også ha strøket mine, men det er nå flere mnd siden jeg fikk de:P jaja Får ta det til jul. hehe. Venter og på at det skal bli lov med litt jul:P
    Og gratulerer med cupen:D

    SvarSlett
  9. Heisann!!
    Ja da må eg inn ein snar tur og besøkje deg:-)Super fin blogg du har da,å knall gøy at du bur så nærme meg;)Såg nesten heim til deg i helga eg da skjønna eg ;)Berre ta deg ein tur på kaffi;))Ja men pip først da:-))
    Jepp Jepp,dei stol trekka var knall fine!!! Ja.Ja du rekk å stryke dei før jul vettu!
    Eg klarer ikkje tenkje jul enda,men det kjem vel!
    Ha ein fin måndag vidare i sola!!
    Klemmer...

    SvarSlett
  10. Sååå nydelige stoltrekk! Jeg drømmer om slike jeg også, det blir en vakker dag :D

    SvarSlett
  11. Heisann.
    Grattis med Ålesund-seier i går:)
    Og gratulerer så mye med nye, lekre stoltrekk!!
    Det ble virkelig fint:)

    Ha en fortsatt fin mandag:)
    Klem Linda

    SvarSlett
  12. Kjempefine stoltrekk:)

    Ha en fin kveld
    Klem Nina

    SvarSlett
  13. Så fint det ble med trekkan:) Det skal heldigvis ikke betandig så mye til før det blir stor forandring:)
    Glede mæ å til æ får pynte lit jul, syns det e ei fantastisk tid:)
    ha en super kveld.
    klem fra mæ

    SvarSlett