lørdag 31. oktober 2009

FERDIG :) :) :) Her kjem eit bilderas :)

Slik blei vitrineskapet mitt!!
 Ferdig mala
med glasstøy og pynt  på plass:)

Endelig:)
(var ein smule lei av oljemaling denne gangen...men,det er
sjølvsagt glømt no :)




Ganske stor forskjel frå brunt til kvitt!!!
Skapet har også flytta til ein litt meir "synleg "plass i stua
 (ville liksom gøyme det før..)


Inne i skapet har eg tapetsert med tapet som eg har på
ein vegg i stua..Liker den så godt!

Klikk på bilda for å forstørre!

Kunne ikkje dy meg...Litt julestemning:)

Og ei ny hylle:)

No må eg vere tålmodig å vente på stoltrekka
til spisestuestolane som er bestillt frå
Living..(Å det tek nåkren veker:(
Men,den som ventar på noko godt......... :) :)


Kjekt å opne postkassa i dag:)


ØNSKER ALLE EIN HERLEG LAURDAGSKVELD:)


21 kommentarer:

  1. Takk for hilsen hos meg.. Lekre bilder du viser ikveld.

    SvarSlett
  2. Hei. Wow, skapet ditt ble jo skitlekkert, om jeg kan si det sånn.
    Stor forandring, og absolutt til det bedre, selv om jeg liker litt kontraster, og slett ikke er imot alt brunt.
    Stilg ble det, og du har så mye fint inni. Utrolig fine bilder du viser.
    Ja og søt liten hylle du har fått deg. Liker så godt glassklokker.
    Ha en fin lørdagskveld.
    Klem Ann<3

    SvarSlett
  3. Det er utrolig hva litt maling kan gjøre, ble lekkert. Gjorde seg med tapet på bakveggen.


    Ha en god kveld.

    SvarSlett
  4. Det vart kjempefint:)Godt å bli ferdig:)
    Søte hylle:)

    Klem Nina

    SvarSlett
  5. Skapet vart heilt nytt...
    Du er flink!

    Forandring frydar.
    ha flott søndag!

    SvarSlett
  6. Tenk at litt maling kan gjer SÅ stor forskjell! Vart kjempefint!
    Og så har du jo fylt det med så mykje fint!

    Hi hi og på siste bildet viser du bok aeg fekk i posten i dag :D

    Ønsker deg ein flott søndag!

    SvarSlett
  7. Ble utrolig fint!!! Helt meg:-) og all den fine pynten din kan du bare sende meg når du går ei...
    nattaklem

    SvarSlett
  8. Hei Astrid, du er jo kjempeflink med oljemalinga;=). ja det er jo bare litt maling og vips så har man ett nytt möbel,
    har gjort det samma som deg men tatt en stor plakat inni fra Petit crapaud,syns det ble bra.
    håper du har hatt en fin Halloween, her har det blitt mala så det har skvetta rundt öra:=).
    har en del bestillinger som må bli ferdig före jul.
    Ha en fin og koselig söndag i ditt vakre hjem.
    KLEM BELLA

    SvarSlett
  9. Så nydelig det skapet ble. Fint mår lyset står på inne også.Masse jobbing bak disse fine bildene tenker jeg

    SvarSlett
  10. kjempe lekkert skap! masse lekkert inni der også!!! flotte bilder med masse herlige detaljer.

    ønsker deg en fin søndag
    klem Beate

    SvarSlett
  11. Å så fint det ble..kjenner jeg angrer på et skap som ble gitt bort.... Skikkelig flink er du!
    Flotte bilder av stuen din, du har det flott!
    klem

    SvarSlett
  12. Titt-tei:-) Skapet ble berre lekkert. Du er flink med dekorasjonen i skapet. 1. gang inne på bloggen din, mye fint!

    SvarSlett
  13. Skapet ble rålekkert!!! sikkert mye arbeid, men det ble jo som nytt :o) mye lekkert du også har i skapet, og fine bilder
    Ønsker deg en riktig sin søndagskveld.
    Klem, Mette

    SvarSlett
  14. For en forskjell!! :D Ble virkelig nydelig! :)

    SvarSlett
  15. Så fint det ble! utrolig hva litt maling kan gjøre :)
    Ha en fin kveld!
    madeleine

    SvarSlett
  16. Er egentlig måløs,
    Så sier jeg bare en ting
    RÅLEKKERT!!!!!

    Ha ei fin ny uke.

    SvarSlett
  17. Så lekkert!! Skjønner det har vært litt av en jobb, men for et flott resultat da:)

    SvarSlett
  18. Hei Astrid! Tusen takk for koselige kommentarer på bloggen min :) Du har også en NYDELIG blogg :) skåpen din ble jo super fin.. det er sååå deilig når man blir ferdig med sånne malingsprosjekter!

    klem fra Solveig

    SvarSlett
  19. Såååå lekkert skapet ditt ble med hvitmaling. Jeg lar meg stadig imponere over hvor stor en forskjell litt (eller mye) hvitmaling kan gjøre på et noe mindre hvitt møbel. Du har all grunn til å være kjempefornøyd medinnsatsen og resultatet.

    Takk til deg for din koselige hilsen i bloggen min ang. "jubileet" mitt. Slikt varmer, skal du vite!

    SvarSlett
  20. Hei.. Så masse fine bilder fra hjemmet ditt du viser oss.. å vitrineskapet ditt ble kjempelekkert.. Jeg kommer nok på besøk i bloggen din en annan gang også jeg.. kosli blogg du har.. ha ei flott uke..

    SvarSlett
  21. Heisann :) Jeg kom tilfelldig over di fantastiske blogg, her var det mye inspirasjon å hente. Herlig!
    Håper du tar turen innom min også, har blogget en go stund, men blir liksom ikke kjent ute i bloggverden. Det tar kanskje litt tid...
    Ha en fin uke. klem

    SvarSlett